Kysymys miehille.
Voisitko panna naiseksi leikattua entistä miestä vai olisitko mielummmin ilman?
Transseksuaalin paneminen
67
5904
Vastaukset
- 12+2
Homohommaa. Kiitos, mutta ei kiitos.
- Nainen se olla pitää
Samoila linjoilla ole. Miestenväliset jutut jätän muille, olkoon kuinka naisen näköinen hyvänsä.
Kai kiinnostuneita on, mutta en tunne yhtään. - Siinä kaikki
Ei mitään lisättävää
- Ei käy
Oma käsi on parempi kun transun v***.
- Hetero Hessu
Kaikkea muuta paitsi kansantansseja ... ja entisiä miehiä.
- 10+8
Jos ei ole perseestärepästyn näköinen sitten voi tökätä. Muijaksi ei käy.
- Peljmies
Tyhmä kysymys.
Olipa se nainen tai mies tai naiseksi leikattu mies tai mieheksi leikattu nainen, niin pano on aina yhtä miellyttävä nautinto.- Miten on?
Ottaisitko vaimoksi?
- Ei käy
Miten on? kirjoitti:
Ottaisitko vaimoksi?
En ikinä
- Anonyymi
Miten on? kirjoitti:
Ottaisitko vaimoksi?
Transmies voi ottaa transnaisen vaimoksi.
- Ah, ihana nainen
Kovettaako ajatus kulliasi? Haluaisitko tehdä neidille samoin kuin kuvan mies?
http://galleries.ultimatetgirl.com/101014_utg_tn_jbr041_hard_kamila/images/full_02.jpg
Haluaisitko?- Ah, ihana nainen
Tässä sitten ollaankin jo panohommissa. Maistuis varmaan sullekin.
http://galleries.ultimatetgirl.com/101014_utg_tn_jbr041_hard_kamila/images/full_14.jpg
Olisi varmaan namia! - Ridge Forresteri
Liian isoleukainen "tyttö"
- Olisi, mutta
Ah, ihana nainen kirjoitti:
http://galleries.ultimatetgirl.com/101014_utg_tn_jbr041_hard_kamila/images/full_14.jpg
Olisi varmaan namia!Ei olisi
- Juujuu jussikulta
Olisi, mutta kirjoitti:
Ei olisi
Eihän tuossa ole edes kyse aloitusviestissä kysytystä tilanteesta. Kyllä moni suomalaismies panee Thaimaassa näitä shemaleja innolla. On vieläpä aivan väärä reikäkin.
- .........
Ridge Forresteri kirjoitti:
Juu ei ole edes tyttö.
- Docroket
Ah, ihana nainen kirjoitti:
Olisi varmaan namia!Mielummin tuollainen kunnon tisseillä varustettu naisen näköinen mutta munalla varustettu shemale kuin leikattu tapaus.
Panisin ja antaisin panna. Ah, ihana nainen kirjoitti:
Olisi varmaan namia!Maistuis
- Anonyymi
Onpas kalsean näköisiä akkoja!
- Anonyymi
Ridge Forresteri kirjoitti:
Oletko itse adonis
- En
En
- Reissussa kokeiltu
Thaikussa kokeilin. Liian pieni, ei mennyt puolivartta pidempään ja oon pieni munainen. Ei ole hyvä kolo.
En kehtaa edes kertoa kavereille. - Paavo Kuka
Mies joka on leikattu naiseksi ja näyttää naiselta, ei tule kuitenkaan koskaan olemaan nainen! Eli siis, en olisi.
- Anonyymi
Ei miehestä saa naista vaikka voissa paistettaisi. Ei onnistu myöskään päinvastoin.
- 1/2 ranssu
Suihin otto maistuu oikein hyvältä, kohtuullisen hyvin per*epuoleenkin.
- Kaikki käy
Mä panen kaikkea mikä liikkuu
- 12+16
Panisin.
Siis ovesta pihalle ja nopeestii. - uj569
Riippuu ihan kuinka naisellinen nainen on lopputuloksena ... tissit jos on na naiselliset kasvot ja kroppa niin mikä ettei.
- asdwe23
Ei kelpaisi edes pantavaksi
- joo22
ilmanmuuta
- kokemukset kannattaa
se vaa on sitä nykyaikaa... ikinä ei tiedä ihmisistä mitä paketti pitää sisällöän. minun mielestä kannattaa olla avoin kaikille kokemuksille ja tuomita ne vasta, kun itse tietää asiasta joitain!!!
- Sepeteus 2
Jyrkkiä mielipiteitä heteromiehiltä. Panisitte varmasti ettekä eroa huomaisi jos ette tietäisi. Olen kokeillut kaakkois aasiassa ja yllätyin miten kauniita ovat ja etenkin erittäin hyviä suihinotossa eikä se kumista tehty pillukaan ole huono,ehkä suomalaiselle hivenen pieni. Parempaa persepanoa en ole saanut yhdeltäkään naiselta suomessa enkä siellä. Avarakatseisuutta hyvät junttiheterot.
- Ei heteroille
Siis mitä sopivin pari homolle
- Täysi nainen
Ei heteroille kirjoitti:
Siis mitä sopivin pari homolle
Jospa löytäisin sinut jostakin niin houkuttelisin yöksi sänkyyni. Aamulla lähtisit tyytyväisenä kotiin että olipa hyvä nainen, etkä tietäisi yhtään mitään taustastani. Alapääni on kuin muillakin naisilla ja toimiikin yhtä hyvin. Voisin vielä lypsää alapään lihaksillani loputkin mehut sinulta. Mielelläni hyppäisinkin sänkyyn kanssasi kun olen hetero.
Sepeteus 2:lle valitettavasti osuit halvalla lääkärillä käyneelle. Minulla on kyllä aivan täysmittainen pillu, ei tarvita kumihärveleitä, eikä taas persepano oikein kiinnosta. No jos sinä taas haluat perseeseen, niin pitäisi varmaan hankkia jostain strap-on ja vedellä sillä. - Joko tai
Täysi nainen kirjoitti:
Jospa löytäisin sinut jostakin niin houkuttelisin yöksi sänkyyni. Aamulla lähtisit tyytyväisenä kotiin että olipa hyvä nainen, etkä tietäisi yhtään mitään taustastani. Alapääni on kuin muillakin naisilla ja toimiikin yhtä hyvin. Voisin vielä lypsää alapään lihaksillani loputkin mehut sinulta. Mielelläni hyppäisinkin sänkyyn kanssasi kun olen hetero.
Sepeteus 2:lle valitettavasti osuit halvalla lääkärillä käyneelle. Minulla on kyllä aivan täysmittainen pillu, ei tarvita kumihärveleitä, eikä taas persepano oikein kiinnosta. No jos sinä taas haluat perseeseen, niin pitäisi varmaan hankkia jostain strap-on ja vedellä sillä.Vaatimattomuus kaunistaa.
Anna muiden arvioida sinun huomaamattomuutesi, sinä kun et itse ole asiassa puolueeton.
Minut löytää nykyisin usein Ryme-Eetusta, tuntomerkkinä erikoinen kravatti. - 2+19
Joko tai kirjoitti:
Vaatimattomuus kaunistaa.
Anna muiden arvioida sinun huomaamattomuutesi, sinä kun et itse ole asiassa puolueeton.
Minut löytää nykyisin usein Ryme-Eetusta, tuntomerkkinä erikoinen kravatti.Onko kukaan käynyt yrittämässä?
- markkuketola
Täysi nainen kirjoitti:
Sepeteus 2:lle valitettavasti osuit halvalla lääkärillä käyneelle. Minulla on kyllä aivan täysmittainen pillu, ei tarvita kumihärveleitä, eikä taas persepano oikein kiinnosta. No jos sinä taas haluat perseeseen, niin pitäisi varmaan hankkia jostain strap-on ja vedellä sillä.Minä kyllä tulen kokeilemaan kanssasi. Lähetä yhteystietosi ja missä asut. [email protected]
- On ollu
2+19 kirjoitti:
Onko kukaan käynyt yrittämässä?
Niitä on viimeaikoina alkanut siellä pyörimään. Luulevat itseään huomaamattomiksi vaikka piirteet, eleet ja liikkuminen paljastaa.
- ahaaf
Täysi nainen kirjoitti:
Sepeteus 2:lle valitettavasti osuit halvalla lääkärillä käyneelle. Minulla on kyllä aivan täysmittainen pillu, ei tarvita kumihärveleitä, eikä taas persepano oikein kiinnosta. No jos sinä taas haluat perseeseen, niin pitäisi varmaan hankkia jostain strap-on ja vedellä sillä.ja vaikutat itä hgissä?
- pippelipom
Kyllä minä voisin olla seksin suhteen kanssakäymisissä naiseksi leikatun miehen kanssa. Seksi on paljon muutakin kuin panemista. Hyväilyä ja suihinottoa ja mitä vaan. Jos olisi vielä oikein hyvännäköinen, niin ottaisin kuvia ja leveilisin niiden kanssa kavereille, että teidän vaimotkaan ei oo näin kauniita. Eikä näin terhakoita tissejä. Sama se kuinka sen tyydytyksen saa, kun osapuolet ovat toisiinsa tyytyväisiä.
- HomoiluVaiHetskuilua
Kuvitteleeko jotkut, että sukupuolenvaihdos on vaan joku munien leikkaus emättimeksi? Että naisen ulkonäkö on leikattua ja kosmeettista? 99% koko hommasta on hormooneita, joilla mies ihan oikesti muuttuu naiseksi biologisesti. Sillä on toimivat tissit, pehmeä iho, pyöreät posket ja tuoksuu naiselta. Se ajatteleekin naisellisesti.
Varmaan joku teistä jotka sanoo tätä homosteluksi on tietämättään pannut tommosta naista, kun luulette että kaikki näyttää joltain meikatuilta miehiltä. Ette osaa arvatakaan. Teidän miehekkyys ja heterous on varmaan niin hauraita, että murenisivat täysin jos saisitte selville! - Ei kelpaa
En ja epäilen ettei nussisi moni muu.
- Näin se menee
Siksipä transnaiset ei kerro yhdenyön tapauksille. Käydään pieni sänkyjumppa ja mies on tyytyväinen eikä tiedä mitään.
- Jaa mää vai
Näin se menee kirjoitti:
Siksipä transnaiset ei kerro yhdenyön tapauksille. Käydään pieni sänkyjumppa ja mies on tyytyväinen eikä tiedä mitään.
Voihan sitä joku umpihumalassa haksahtaa.
- 46423532
Jaa mää vai kirjoitti:
Voihan sitä joku umpihumalassa haksahtaa.
Tuntuuko sinusta turvallisemmalta, kun kuvittelet huomaavasi kaikki selvin päin? Se on tietenkin mielikuvitusta, mutta onhan hyvä jos se rauhoittaa mieltäsi. Kun et sinä huomaa tai lääkärikään "huomaa" lääkärintarkastuksessa, voit vain ajatella naista naisena, kuten pitääkin. Kaikki elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.
- Pano on vaan pano
Kai hyvännäköinen shemale kelpaa yhdenyönseuraksi monelle, mutta vaimoahan siitä ei saa eikä se synnytä jälkeläisiä. Joten pitemmän päälle ei toimi.
HYVÄNNÄKÖISTÄ trans naista pre- tai post-op (siis munilla tai ilman) tai luomunaista panisin. trans-naisista mielummin pre-op siis munilla, koska leikkaukset on aina riski - jos nainen ei saa orgasmia on seksi tietyllä tapaa vajavaista - on kokemusta luomunaisesta joka ei saannut orgasmia koskaan kuin suihkunpaine-suuttimella.
seurustella voisin jos nainen tai transnainen on tarpeeksi viehättävä, kiinnostava naisena ja ihmisenä, "hyvä sägyssä" ja tullaan hyviin toimeen.
mitä naimisiin menoon tulee niin en luomunaisiakaan ihan tosta noin vaan ole kosimassa. koko naimisiin meno ei ole hirveän tärkeä koska en usko jumalaan enkä ole konservatiivi. ehkä kun olen vanhempi ja tunnen naisen tai miksei transnaisen ja olen varma että haluan olla vain hänen kanssaan tai avoinsuhde aina niin menen naimisiin - toisaalta kun en usko jumalaan niin sillä ei ole niin väliä - ehkä sellainen lopullinen sitoutuminen kun nainen tai transnainen sen ansaitsee (mikä ei ole ollenkaan helppo tehtävä ehkä mahdoton koska olen todella vaativa.
itse asiassa transnaisen kanssa naimisissa oleminen olisi viehättävää sen takia että se olisi erillaista ja tietynläinen statement koska arvostan rohkeita ihmisiä esim Martti Luther Kingiä. ajatuksena viedä todella kaunis ja seksikäs trans-nainen seksikkäässä ja rohkeassa asussa esim. presidentin itsenäisyysjuhliin olisi todella houkutteleva. olen taiteilija mikä saattaa selittää ns. erikoisuuteni - toisaalta pidän näitä junttiheteroita lähinnä erittäin outoina friikkeinä :D
- mikä on miehessä vikana jos ei kaunis ja seksikäs nainen kelpaa - onko mies ollenkaan :D ? riippumatta onko transnainen vai luomu, post tai pre.Niin ja lasten tekimisestä joko teet lapset luomunaisen/-naisten kanssa tai adoptoit tai olet ilman. - ei se niin vaikeaa ole.
- Yksinkertaista
julius.granstrom kirjoitti:
Niin ja lasten tekimisestä joko teet lapset luomunaisen/-naisten kanssa tai adoptoit tai olet ilman. - ei se niin vaikeaa ole.
Pidät adoptointia jotenkin itsestäänselvänä läpihuutojuttuna joka vaatii vain parin lomakkeen täytön ja lapsi tulee postissa parissa viikossa?
Voi kun elämä olisi noin helppoa...
- Lil_boy_rekattuna
Kyllä naurattaa nuo kommentit taas, vaikka tietyllä tavalla ihmisten tietämättömyys aiheesta myös jaksaa ihmetyttää. Tänäkin päivänä vielä näköjään on ihmisiä jotka luulevat että transnaiset on näitä she-maleja joista paistaa kilometrin päähän tuo miestausta...
Väärässä olette, niin pelottavaa kuin se teistä onkin. Erittäin hyvä ystäväni seurusteli naisensa kanssa useamman kuukauden, ennen kuin nainen sitten kertoi taustastaan. Ovat edelleen yhdessä (noin kaksi vuotta aikaa) vaikka mies tietty järkyttyi aluksi. Totesi kuitenkin että tieto ei hänen tunteitaan eikä tuota ihanaa naista muuta, ja pysyivät yhdessä :)
Itse olen transmies (naisesta mieheksi), eikä kukaan aavista mitään, ei edes muita trans-ihmisiä tavatessani.
Että näin... Hormonihoidot on paljon muutakin kuin kikkeliä tai pillua, ja on todella uskomatonta mitä niillä voikaan saada aikaan.
Ja vaikkette jaksa ymmärtää tai myöntää asiaa, niin yksi pyyntö - älkää haukkuko tai aliarvioiko näitä naisia. Jos ette mitään positiivista osaa kommentoida, niin pitäkää sitten mölyt mahassanne. Tällaisten asioiden läpikäynti on tarpeeksi vaikeaa ilman kiusaajiakin.- 40v. Tytsy
Olen transsukupuolinen nainen ja ihan läpimenevä, mutta kun tulee juttua taustastani niin aletaan puhumaan transuista ja shemaleista. Olen ollut vasta kahden miehen kanssa leikkauksen jälkeen ja monet miehet haluavat vain kokeilla.
- jananalgaysex
40v. Tytsy kirjoitti:
Olen transsukupuolinen nainen ja ihan läpimenevä, mutta kun tulee juttua taustastani niin aletaan puhumaan transuista ja shemaleista. Olen ollut vasta kahden miehen kanssa leikkauksen jälkeen ja monet miehet haluavat vain kokeilla.
oon 41v kotkal,tunnettu btmlutka jatyttö asuis mua sadat miehet pannut!nyt etsein mustaa ja otan silikoni tissit..appellsiinin kokoset ja isot nännipihat halk.5cm ja kunnon isot nännit aina nöpött''sitte:)
- Joooooopaiopp
Panisin tietenkin transsukupuolista. Ei mitään ongelmaa siinä.
- Vertaus
Taitaa olla sama tilanne kun runkkaamisessa. Hauskaa hommaa jos ei kukaan saa tietää...
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää! Kaikkihan sitä tekee. Ei sitä tarvitse kuuluttaa ympäriinsä, niinkuin ei muutenkaan kaikkia asioitaan.
Tuo naisista miehiä ja päinvastoin on ihan luonnotonta. Pitää tyytyä siihen sukupuoleen, miksi on syntynyt. Myös homostelu on ällöttävää.
Nyt on vain muka hyväksyttävää ja jopa suositeltavaa kaikki poikkeava, oli se sitten mitä tahansa.
Kaikkea ei kuitenkaan kannata kuulutella julkisesti, sillä kun ei saavuta muuta kuin vieroksuntaa.
- Anonyymi
En voisi panna. Olenhan kuitenkin homomies ja siksi mielummin ilman. Naiset eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
voisin ja voisin myös alistua pantavaksi koko yön
- Anonyymi
Olin ulkomailla kolmen kuukauden komennuksella, kadulla pyöri trans naisia aloin katsella tarkemmin oli hyvin pukeutuneita ja kauniita, mietin ei helkkarissa kokeilenko miltä tuntuu ja mietin olenko vähän homo kun kiinnostun. Istuin baarissa joka oli täynnä viereen tuli tiskille kaunis tras nainen aika tumma puhui hyvin englantia istuttiin ja puhuttiin kaikesta asioista, kysyi minulta tiedänkö että on tras nainen sanoin tiedän mutta haluaisin silti.
Siirryttiin pikkuhiljaa hotelliini sisäälle. Madelin kääntyi ja suuteli an tauduin suudelmaan koskettelin rintoja Madelin riisui pienen ylä osan imin rintoja kiihkeänä koskettelin haaroista Madelin kuiskas olenko ennen maistanut nauroin en ole kosketin lisää kalu paisui kädessäni se oli isompi kuin minun riisuttiin toisemme ja Madelin alkoi imemään ei ollut muuta eroa kiihkeään naiseen kuin seisova kalu nostin Madeilan sänkyyn ja maistoin kalua se kovettui kuin omani imin ja imin Madeila nosti jalkoja kuiskas kokeile antoi rasvaa ja rasvasin molemmat työnnyin sievästi sisään Madeila veti itseensä ja suuteli kuiskas sinä nautit työnsin ja tuntui koko ajan hyvältä Madeila vaati että kovempaa kun laukesin tunsin kuinka puristi lihaksilla vetäydyin pois ja viereen koskettelin kalua Madelin kuiskas haluatko käännyin vatsalleen Madelin hieroi rinnoillaan selkää ja suukotteli pakaroita voiteli kunnolla ja laittoi pyllyaukolle kuiskas älä jännitä iso kalu työntyi yllättävän helposti sisään sain heti hyvän tunteen Madeila kesti hyvin kun kuiskas nyt saat spermaa tuli paljon enemmän kuin minulla sain hyvän tunteen, käytiin pesulla kysyin mitä maksaa kuiskas maksaa vasta huommenna jos haluat tavata.
Olin Madeilan kanssa viikon aina illasta aamuun halusin itse panna useasti oltiin kuin pariskunta jouduin lähtemään koti suomeen ja otin yhteystiedot.
Kotona sain kiihkeän vastaan oton juotiin tuliaisviinoja ja maattiin alasti, vaimo uteli oliko hauskaa panitko hymyilin panin ja pyllyyn.
Vaimo oli humalassa kuiskas minäkin haluaisin en vain uskalla löyty liukasta öljyä öljysin molemmat kun sain vähän sisään odotin yllättäen vaimo pyysi syvemmälle ja pian pantiin reilusti vaimolla on naisellisemmat pakarat mutta tunne oli sama tiukkaa koko ajan , käänsin vaimon ja panin uudelleen sisään jalat oli korkealla pääsin imemään rintoja samalla vaimo oli hurjana melkein loppuun asti sitten vaati pilluun vaimo ei ole koskaan ollut niin märkä kuin silloin tuli heti ja vaati minuakin laukesin halusta vaimo kiljui huusi anna lisää levähdettiin ja nukahdettiin molemmat.
Aamulla laittoi aamupalaa alasti menin taakse ja kosketin kalulla kuiskas sinne ylemmäs oli voidellut valmiiksi antoi pyllyä halukkaana ja vaati että laukean sinne.
Siitä alkoi meidän vapaampi rakastelu. Madeila kävi mielessä useasti - Anonyymi
Sairas ajatuskin.
- Anonyymi
Yhtä hyvin voisi kysyä haluaako seksuaalisesti terve mies tuupata homoa.
- Anonyymi
Raiskataanko vaimoasi kurkkuun?
- Anonyymi
Perseeseen kyllä. Oikein mielelläni. Nautin kun nautit kun sua pannaan.
- Anonyymi
Olen pannut erittäin kaunista, kolmekymppistä transnaista. 😎
- Anonyymi
Kyllä voisin panna transua ja vois hänkin panna mua. Ja jos synkkaa muutenki ei vakavampikin suhde ois pois suljettu. T pekka73
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875