Lieksassa yö majoitusliikkeessä 90.00e henkilö 2hh 1h 1hh 75.00e
ei ohjelmaa
Himos 2h 2vrk 143.00e eli 35,75 h vrk aamupaloineen
Kalajoki kylpylä 2hh 2vrk 63.00e vrk johon kuuluu aamupala illallinen ja kylpylä joten 31.50e kaikkineen henkilö vrk
Tämä on faktaa viimeksi mainitut ovat lähiaikoina kohdallani ,himokselle maksettava etukäteen joten nämä on laulujen lunnaat Markku
Hintavertailua
70
343
Vastaukset
- Hutkimuspyyntö!
Lieksan kaupoissam useassa kaljatölkki euro 1,15 mutta lidlissä vain 0,80 senttiä!
- Toveri Markku
Huomioon on otettava, että Lieksa on Savo-Karjalan kehto, Itä-Suomen Las-Vegas ja Lieksassa on valtavan vilkas yöelämä, Himos ja Kalajoki kuuluu populaari -kulttuurin piiriin ja Lieksaa, elittipaikkana ei voi verrata niihin,
yhdessä eteenpäinVoinet olla kyllä itse "toveri" mutta itse kohdallani todella vierastan sitä sanaa jolla on hyvin vanhakantainen kaiku koska olin aikanaan joissakin kokouksissa jossa käytettiin tuota sanaa"toveri pj" no se siitä ajat ovat muuttuneet ja lieksassa mennään kehdosta hautaan.aivan kuin laulussa minkä vesku laulaaLapissa kaikki kaunis tahtoo kuolla ja miksi nuori on valmis hautaan jo?
Mutta ei kuitenkaan niin paha asia mutta todella olen kiertanyt muutakin navettaa ja tahkoa vaikka sitäkin kyllä ja on tarvittu siinäkin työssä.
Mutta kuitenkin voinen sanoa,että olen noissa paikoissa kulkenut ja nähnyt palvelujen tarjonnan jossa iltaelämä ei ole yksistään kaljanjuontia vaan iltaelämää on laskettelun hevosharrastuksen tanssikurssien lomassa jopa pari orkesteria ja vielä kylpylä ymspöytä katettuna, niin hieman kyllä pidän noita hintoja vertailukelpoisena mutta tietysti voineehan sitä tietysti kukin etsiä rauhallisen laavun jos ei mitään muuta kaipaa sekin on ihan hyvä asia joka sitä haluaa mutta jos soittoruokalassa majoitus ilman muuta ohjelmatarjontaa on tuota luokkaa niin sitä kyllä ihmettelen.
Aikanaan kylään tuli kaupparatsu ja kysy pitäjän yöelämästä niin kylän tietotoimisto tiesi kertoa vikaillessaan kellosta yöelämä lähti naapurikuntaan tuossa iltapäivällä linja.-autolla.
Mutta miten lienee täällä se yöelämä, taitaa olla polvirukousta aamutuimaan nyrkit verillä ja naama tohjona.Kotua kunillalla lähtee niin on ihan herrasmies äiteen rässäämät housut jalassa ja puhdas paita päällä mutta kun kotia tulee on kuin virutettu(uitettu) koiran raato.
Oikein hyvää jatkoa terveisin markku- elli puust
markkukorpinen kirjoitti:
Voinet olla kyllä itse "toveri" mutta itse kohdallani todella vierastan sitä sanaa jolla on hyvin vanhakantainen kaiku koska olin aikanaan joissakin kokouksissa jossa käytettiin tuota sanaa"toveri pj" no se siitä ajat ovat muuttuneet ja lieksassa mennään kehdosta hautaan.aivan kuin laulussa minkä vesku laulaaLapissa kaikki kaunis tahtoo kuolla ja miksi nuori on valmis hautaan jo?
Mutta ei kuitenkaan niin paha asia mutta todella olen kiertanyt muutakin navettaa ja tahkoa vaikka sitäkin kyllä ja on tarvittu siinäkin työssä.
Mutta kuitenkin voinen sanoa,että olen noissa paikoissa kulkenut ja nähnyt palvelujen tarjonnan jossa iltaelämä ei ole yksistään kaljanjuontia vaan iltaelämää on laskettelun hevosharrastuksen tanssikurssien lomassa jopa pari orkesteria ja vielä kylpylä ymspöytä katettuna, niin hieman kyllä pidän noita hintoja vertailukelpoisena mutta tietysti voineehan sitä tietysti kukin etsiä rauhallisen laavun jos ei mitään muuta kaipaa sekin on ihan hyvä asia joka sitä haluaa mutta jos soittoruokalassa majoitus ilman muuta ohjelmatarjontaa on tuota luokkaa niin sitä kyllä ihmettelen.
Aikanaan kylään tuli kaupparatsu ja kysy pitäjän yöelämästä niin kylän tietotoimisto tiesi kertoa vikaillessaan kellosta yöelämä lähti naapurikuntaan tuossa iltapäivällä linja.-autolla.
Mutta miten lienee täällä se yöelämä, taitaa olla polvirukousta aamutuimaan nyrkit verillä ja naama tohjona.Kotua kunillalla lähtee niin on ihan herrasmies äiteen rässäämät housut jalassa ja puhdas paita päällä mutta kun kotia tulee on kuin virutettu(uitettu) koiran raato.
Oikein hyvää jatkoa terveisin markkuLieksan yöelämä on tiskiltä putkaan. Vai mitä sanoo Korpinen.
- Yhdyn näkemykseen
nimerkki Toveri Markulle kanssa, mutta esim. maito on halvempaakun W.S.O.P,
Kia on halvempi kuin Masaretti tai Audi ( iso ), HKn sinisen saa halvemmalla kuin Sampin kaviaarin jne, on hyvä, että me vertailemme hintoja ja ilman lunnaita
eläköön yksilön välinen tasa-arvo ja diktatuuri - Juuriklin näin!
Lieksa on hinnoitellut itsensä ulkoavaruuteen. Saa odottaa maksavia asiakkaita ufoista :)
- kamera puussa
Kalajoen kylpylä mahtaa maksaa APURAHOJA jotta sais tuohon ajankohtaan asiakkaita.
Eikös siellä oo nuo kailotuskisat joita jopa Suomen Pelastakaa Animalsit protestoi hyvinkin vahvasti. Kaikki Kalajoen saukot pakenee Ruotsiin ja lohen lisääntyminen kuuluisassa Kalajoessa loppuu.
Myös Suomen Eronneiden Erämiesten liitto on julkilausumassaan ilmaissut ettei enää yksi susi kesää tee.
Saatikka porotalous, joka on vienyt poronsa turvaan Tronheimiin. Kuulemma kyllä poro muutaman ydinlaskeuman kestää, muttei nuotin vierestä rääkyvää karaokelaulajaa. On tutkittu Kanadassa jossa karaoke onkin lailla kielletty ja todennäköisesti Eu:kin sen kieltää 2012.Ompa mukavaa että nuo porot ovat sitten sieltä jo häipyneet ennen minun saapumista pitäjään,siellä ilmeisesti joidenkin tekohampaat on menneet purennasta rikki ja nyt sitten on tultu näille kulmille puhumaan ja kirjoittamaan hanpaattomia juttuja.koska jutut tulee ihan jostakin poskesta.
Joten jokainen taaplatkoon sitten tyylillään ja menestykööt. Ainakin joissakin kisoissa olen menestynyt ja jopa kelpasin kirkkoon laulamaan ilman mikkiä solistina kuoroille ja orkesterille taannoin, jossa oli sentään kuulijoitakin, joten sillai.MK- yrjötä pitää
Ompa mukavaa että nuo porot ovat sitten sieltä jo häipyneet ennen minun saapumista pitäjään,siellä ilmeisesti joidenkin tekohampaat on menneet purennasta rikki ja nyt sitten on tultu näille kulmille puhumaan ja kirjoittamaan hanpaattomia juttuja.koska jutut tulee ihan jostakin poskesta.
Joten jokainen taaplatkoon sitten tyylillään ja menestykööt. Ainakin joissakin kisoissa olen menestynyt ja jopa kelpasin kirkkoon laulamaan ilman mikkiä solistina kuoroille ja orkesterille taannoin, jossa oli sentään kuulijoitakin, joten sillai.MKMitähän arvoo noilla retostetuilla on joissa joutuu ite maksamaan oman harrastuksensa ja osanottajia ei oo lopuilleen kuten Korpisen sarjassa kuin yksi. Varmasti irtoo sm vaikka mitä ökeltäsi.Eihän Oulu ees ottannu noita hoilaajii kulmilleen. Kuten piti.
Normaali SM kisoissa liitot kutsuu osallistujat ja maksaa näiden kulut. Senkus taaplaat tyylilläs vaan en kuule kehtaisi suutani pieksää eto harrastuksen takia. - oulun martat el
Ompa mukavaa että nuo porot ovat sitten sieltä jo häipyneet ennen minun saapumista pitäjään,siellä ilmeisesti joidenkin tekohampaat on menneet purennasta rikki ja nyt sitten on tultu näille kulmille puhumaan ja kirjoittamaan hanpaattomia juttuja.koska jutut tulee ihan jostakin poskesta.
Joten jokainen taaplatkoon sitten tyylillään ja menestykööt. Ainakin joissakin kisoissa olen menestynyt ja jopa kelpasin kirkkoon laulamaan ilman mikkiä solistina kuoroille ja orkesterille taannoin, jossa oli sentään kuulijoitakin, joten sillai.MKOulu veti tarjouksen pois kun ei ollut osaallistujia. Huom. Valovoimaisiakaan. Oikein.
- no karaookesta on
Joten jokainen taaplatkoon sitten tyylillään ja menestykööt. Ainakin joissakin kisoissa olen menestynyt ja jopa kelpasin kirkkoon laulamaan ilman mikkiä solistina kuoroille ja orkesterille taannoin, jossa oli sentään kuulijoitakin, joten sillai.MKulos ajettu musiikin ystävät ja kirkosta Jumala,
näin voi sanoa ilman " sarvia " ja hampaita, mutta olen kateellinen kulkumiehelle, itse olen joutunut vain 40 vuotta kiertämään työn puolesta Suomea ja pikkusen ulukomaillakin ja hinnoitteluhan vaihtelee kovin paljon ympär Suommee ja leikillisesti voinemme sanoa, että esim. atomivoimalan lauhdealtaassa kasvatettu lohi on kalliinpaa, on meinaan paremmat aromi,t kuin Tenon lohi, mutta menestysta teitille "Toveri" elämässä
- Just juu
Kaikki kaupiaat myös majoitus valmistautuivat mamuryntäykseen nostamalla hintoja..! Niinkuin etelässä on turistikauden hinnat turisteille ja tavan hinnat kauden jälkeen omille. Hää saipas mamut mukaan tähänkin..!
- routa vaan .
Kyllä armeijan joukkue teltassa olisi halvenpaa jos vielä kamina samaan hintaan
puilla takka siitä kyllä alan suosio kasvaisi omatoimista toimintaa
Jo Etelän kriitikotkin antaisi rivin kehun Hesarissa .Mottona hulluja nuo
Lieksan karaoke vaarit, - sussi kuuseen
Monikossa. Eihän tääll oo ku tuo Korpinen joka vouhkaa noilla Olevinnaan saavutuksilaan. Voi paska vielä Solisina kirkossa, niinku ois isokin saavutus. Ilkee vielä jauhaa retostelua,,, Olevinaan aikuinen mies, hyi hitto Häpee ees
- hinta ja vertaistuki
Lieksassa ei tarvitse kuunnella epävireistä laulua, tanssin "jytkettä" jne,
hotellit ovat matkaajalle /"työmiehelle" lepopaikka ja esim. karaokesta pitäisi periä " haittavero", perustelen; kaupparatsu tulee esittelemään Alkoon huippuluokan konjakkia ja on mölinää joutunut kuulemaan,
sen verran menee väsyneenä sanat sekaisin, että myy vahingossa liikkeeseen Sorbusta
Hotellit VAPAAKSI musiikista ja tyhjänpäiväisestä ohjelmista
ELÄKÖÖN TOVERUUS JA ELÄKÖÖN VALLANKUMOUS Vastaan nyt useammalle.
KEHUTTE MINUA IHAN NIMELTÄ NIIN MINUSTA TULEE KOHTA YLPEÄ
Kysymys oli kuitenkin hintavertailusta yleensä majoitustilanteessa miten kustannukset joillakin on korkeammat mitä esimerkki kertoo.
Mutta mitä tulee sitten karaokekisoihin niin ensinnäkin olen ollut mukana jo viisitoista vuotta kisoissa ja karsinnoissa joissa on ollut mukana useita henkilöitä ja nytkin valtakunnallisissa kisoissa sen voinee katsoa jopa netistä.Karaoke on saanut hyvän suosion ja loppukisoissa sitten katsotaan jyvät akanoista eli moni Suomalainen viihdetaiteilija on aluksi harrastanut karaokea ja siinä sivussa sitten keksinyt jopa ravintolapaukun salmiakkikossun tietääkseni Jari Sillanpää sen on tehnyt työskenneltyään laivalla.
Mutta hyvin suuri joukko oli viime vuonna Himoksella ja näin ollen karaoke tuo myöskin jopa rahaa pitäjään enenmän kuin kuihtuvat matkamiehet kaikella ystävyydellä ammattia kohtaan.
Mitä sitten tulee "sussi kuuseen" nimimerkille totean kuten olen todennut isolla kirjoitettuna joten siinä vastaus.
Mitä tulee sitten kirkossa laulamiseen niin siitäkin on keskusteltu ja mitä ja kuka saa laulaa kirkossa on keskusteltu jopa lehdessä joten se siitä. joten ilkesin asian tuoda esiin ilman retostelua.
Mutta todella jokainen voi harrastaa ja harrastus on lisääntynyt Lieksassa jopa tulossa on äijäenergiaa karaokelubilta mielenkiinnolla jään kuuntelemaan viimeksi olivat mielestäni harjoitelleet ja oli hyvä kokonaisuus jopa pari salintäyteistä konserttia..
Olen kyllä oikein hyvilläni "routa vaan " kirjoituksesta meillä on hyvät mahdollisuudet opa leiritoimintaan mutta kaupunki on myynyt nuorisotoiminnasta teltat ja lapset viedään naapuripitäjään suihkulla varustettuihin tiloihin myöskin rippileirit siihen on menty mistä johtunee eikö papit voi olla taivasalla opastamassa elämään?
Mitä tulee sitten hesariin niin luovaa hulluutta tarvitaan ja tietääkseni kommentti on siellä eglanninkielisenä koska meikeläinen on kuvattu Lieksan torilla ja jaettu nettiin siellä on sitten Lieksalaisia vaareja ja mummoja näkyvissä iltatorilla joten kiitti ja oikein mukavaa hetkeä Teidän kanssanne Markku Korpinen Lieksa- äikän maikka
Miten niin Kohta tulee ylpeä. Kirjoitusten perusteellahan olet jo sitä.
Adjektiivi
ylpeä
Joka pitää tekemiään asioita, itseään tai itseensä liittyviä asioita hyvinä. Sanalla on usein negatiivinen kaiku ja sillä voidaan tarkoittaa henkilöä, joka pitää itseään muita parempana - jodkinkun
joihkuavoisentäänkunmaksaamaltaitakaikkimitäihminenmatkallaankokeeesinasuminenonvaltavankallistalieksassakunsekaraokekisoisaonhalpakunpiireissäsaamainettajakunnianejotkatyökseenkiertääeitarvitseomaarauhaaonhanseniinettäkulttuuriihminenontärkeäkaikellakunnioituksellamekauppajakulkumiehetolemmesepåorukkajokatakaakokosuomeentasavertaisuudenesimtuotteidenesilletuonnissajottajotlatkaavaanketäkiinnostaamutttaälkääyleiselläpaikalla
- A.asiamies
Oikeaan asiaan puutuit Markku K
Lieksa on hinnoitellut itsensä ulos palveluissa sekä matkailukaupunkina. Vielä pahempi isku on valtava maahanmuuttajien määrä, joka karkottaa etenkin erämatkailusta kiinnostuneet ihmiset. (Tästä oli joku kirjoittanut taannoin iltapäivälehteen.)
ps. Lopettakaa tuo MK:n nälviminen palstoilla. Liika on liikaa ja ei enää niin vitsikästäkään kuin ehkä kirjoittajat kuvittelee. Voi tulla päinvastainen efekti, että porukka siirtyykin MK:n puolelle. Näin kävi allekirjoittaneelle.- ylipiä
Tuo aloitus oli tyypillinen retostelun aloitus. Varsinainen aihehan on tuo mää mää ja karaoke.
Tuota karaoke retosteluu joka ei sattumoisin edes kuulu tälle palstalle, on varmasti kuultu jo aivan tarpeeksi. Liika on todella liikaa. - MK
ylipiä kirjoitti:
Tuo aloitus oli tyypillinen retostelun aloitus. Varsinainen aihehan on tuo mää mää ja karaoke.
Tuota karaoke retosteluu joka ei sattumoisin edes kuulu tälle palstalle, on varmasti kuultu jo aivan tarpeeksi. Liika on todella liikaa.Mielestäni aloituksessa vertasin hintoja kuten otsikko kertoo.Ja sanomani oli se, kuten täällä todetaan kirjoittajan toimesta,että Lieksa hinnoittelee itsensä ulos ja se onkin juuri se kysymys joten ainoastaan totesin,että" nämä on laulujen lunnaat"
Mutta montako virttä veisataan sitten siitä .että täällä on työttömyyttä esim
virreksi ei mielestäni kelpaa enää se hevosmiesten virsi "armollas ruunaa kaunista" eikä kirkossa ole oikein yleistä rahanjakoa ja noita nappeja on varmaan jo jokaiselle sen verran kertynyt ettei ole siinä suhteessa tarvetta kolehtihaavista ottaa= vitsi
On tietysti niinkin,että tuhlaajapoika teki veroilmoituksen ja laitto siihen virren säkeistön "sain niin ylen runsaasti vaan kaik on kadotettu tuhansiin nousee velkani tuo turhiin menetetty, nyt olen paljas alaston on maksupäivä tullut" mielestäni hyvin ajankohtainen virsi
Ystävällisesti kiittäen markku - AASIamieskö?
Kyllä jossain pitäisi mennä propagandan rajat. Vaikka on perusta mamuista. Sentään huonosti hoidettua matkailun markkinointia ei kukaan täysipäinen yritä pistää mamujen syyksi. Ei ole erämatkailupaikoissa juuri mamuja näkynyt jos ei turistitkin sinusta ole mamuja. Suurin osa erämatkailijoista tulee paikkakunnilta, joissa mamuihin on jo totuttu. Erämatkailu erityisesti vaeltaminen on monien vihreiden ja sen kaltaisesti ajattelevien harrastus. He eivät pelkää mamuja eivätkä susia.
- äääääää
Kaikkee sitä oppii vielä vanahanakin! Että Lieksan erämaissakin jo mamuja liikkuu! Ilimankos karhunmehtuu vei aikoo kun otsot pelekäsi pimmeessä. Eikä titenkään matkailija ennee uskalla erästellä.
Tämä oli sitten sarkasmia/ironiaa. Miulla ei oo mittään mamujen tiällä elämistä vastaan.
- Turku-Helsinki
Kuusi vuotta putkeen matkasimme syksyisin Lieksaan. Majoitus 1-2 vk vuokramökissä, ruoka ostettiin paikallisista kaupoista, samoin paikallisten matkailuyrittäjien palveluja. Viiden hengen porukka poltti tuhansia euroja mieleisen harrastuksen parissa. Kunnes, viime kesänä eräs joukon jäsen pistäytyi Lieksassa ja tyrmistyi Pielisentiellä notkuvasta mamu määrästä! Lieksa erämatkailukaupunkina oli maineensa menettänyt. Ja nyt samainen porukka matkaakin harrastuksineen, ei Lieksaan, ei edes Pohjois-Karjalan lääniin, vaan Kainuuseen!
- Ei tipu apurahoja
Markku Korpisen näkemykseen taideapurahan jaosta kulttuuri- ja vapaa-ajanlautakunta on yksityiskohtaisesti vastannut käsitellessään Korpisen oikaisuvaatimuksia taideapurahan jaosta 18.05.2010 § 46 ja 31.05.2011 § 61.
'Kulttuurin harrastajille osoitettuja henkilökohtaisia avustuksia kulttuuri- ja vapaa-ajanlautakunnalla ei tällä hetkellä ole millekään ikä- tai väestöryhmälle. Yleensä kuntien kulttuuritoimintaan kohdistetut avustukset on suunnattu yhdistysten, tapahtumien ja ammattitaiteilijoiden työskentelyn tukemiseen.
http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Lieksa/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames- MK
Asia ei mitenkään liity aiheeseen ja henkilö nostaa asian jatkuvasti joka mutkassa esiin joka on hänen murheensa. teet suuren työn ajankuluksesi keskellä päivää" suuri on sun rantas autios"
Juuri tässä monistin synttäreille lauluja ja kiitos kun taas saat kysyntää kohdallani aikaiseksi tämä on ihanaa mieleeni tulee sadepäivänä laulu paratiisi terveisin Markku
Mutta vastaahan tuohon hinnoitteluun ja vertaa niitä?
."poika kävi polkua pientä ja kaitaa ja kaikki oli ihanasti rempallaan," siinä päiväjumpppaa tanssikursia jenkkaan yksi kaksi hyppy ,yksi kaksi hyppy ympäri ympäri ympäri jne - MK
Siinä se pointi juuri on.Muille kulttuurin harrastajille ei rahaa riitä mutta kuvataiteilijoille kyllä mitä esittelijä pitää arvossa ja myöskin urheiliutoimintaa yksilötasolla palkitaan
Olen edelleen sitä mieltä ,että vapaa-aikatoimen toimenpiteet ovat siksi yksisilmäistä toimintaa ja mielestäni tänne hankitaan ulkopuolisia toimijoita ja siihen satsataan rahaa vaikka muuta yritetään osoittaa.
Mielestäni kuitenkin eri järjestöjen kautta jotakin toimintaa tuetaan kunhan se on siveltimellä vetäisyä ja myöskin ikäihmisiä urheilun saralla mutta uskallan nyt sanoa,että hyvin loukkaavana koen Lieksan kaupungin toiminnan ja salailun näissä poytäkirjoissa esittelyissa jolloin todetaan vain olemassa olevan liitteen mutta asia jää kansalta tietämättä mitä olen esittänyt joten sumutusta ja taitamattomuutta on olemassa.
Tiedän,sen asian,että jos joku henkilö pääsee edustamaan koko lääniä niin siitä voisi olla kunta ylpä mutta ketä tuetaan ja miten kysyn vaan miten yksilötasolla on huomioitu vammaisedustajat ja ikäihmiset siihen en ole nytkään vastausta saamassa vaan samaa mantraa esittely on.
Mutta kuitenkin nämä kilpailut tuovat muihin pitäjiin rahaa matkailutuloina melkoisesti mutta siinä asiassa olemme nukahtaneet ja myöskin majoitushinnat estävät suuret ryhmät tulemasta Myöskin se ettei edes ole lautakunnassa yhtäkään vennamoa jolla olisi kissanpoikana jo silmät auki eli hieman huumoria talossa oli seurat ja kissa oli tehnyt pentuja niin isäntä nimesi kissanpojan vennamoksi jolla jo syntyessä oli avoimet silmät joten sillai
- taas alko
Taasko alkaa tuo ininä tuosta harrastuksen maksattamisesta yhteiskunnan verovaroin. Se jos edellinen hallitus käytti veromaksajien rahoja oman puolueen laskujen maksuun, ei varmaan anna jatkumoa tukea jotakin yksittäistä keskustapuolueen jäsentä omissa harrastuksissaan.
Tuohon väitteeseen siitä, että Korpinen pääsisi edustamaan lääniä tuossa harrastuksessaan on varsin harhaanjohtava.
Sinne pääsee kuka tahansa hoilaamaan, kunhan maksaa siitä. Sitä vartenhan on esim. Eläkeliitossa ilmoittautuminen ko. kisaan.
Siinä vaiheessa kun Korpinen kutsuttaisiin esiintymään vaikka Tavalle olisi tilanne toisenlainen.- MK
Kisat ovat kisat ja yrität siis puhua jopa toella palturia .
Olen ensin osallistunut alkukarsintoihin bomballa ja sitten läänin kisaan joten revi siitä.
Mutta jokainen voinee yrittää ja harrastaa ilman puoluepolitiikkaa jopa vaivaisena MK - peethooveni
MK kirjoitti:
Kisat ovat kisat ja yrität siis puhua jopa toella palturia .
Olen ensin osallistunut alkukarsintoihin bomballa ja sitten läänin kisaan joten revi siitä.
Mutta jokainen voinee yrittää ja harrastaa ilman puoluepolitiikkaa jopa vaivaisena MKNoihin maitolaitureiden tankokisoihin pääsee ukko kuin ukko. Riittää kun kaljakassi kourassa pysyy.
Samassa sarjassa on nuo harrastajakaraoket. Kunhan maksat ilmoittautumismaksun, niin eiku leukoja repimään areenalle. Eihän siellä ole ees kunnon palkintojakaan. Joku paarin lippis tai ikivanhat käytöstä poistetut mikit, jotka on jossain nurkassa maalattu praymaalilla kullanväriin.
Ja kun ois ees niitä osallistujia noihin määkekisoihin. Paraillaan on neljään sarjaan ilmottautunut parikymmentä. - MK
Kuitenkin totuus on se,että EL kisoissa ei tarvitse maksaa osanotosta mutta kuitenkin karsintoja on pidetty eri puolilla Suomea ja myöskin eri pitäjissä täällä alkukarsinta oli yhteinen Nurmeksessa sen jälkeen olin Kareliassa jossa voitin maakunnallisen kisan ja siten pääsen edustamaan Pohjois-Karjalaa.
Mutta olen kyllä aina maksanut kustannukset itse tuon vaan esiin sen seikan miten mahdollisuuksia olisi jos vaan onkeen tartutaan eikä hinnoittelulla saada tuhoa ja autioittamista kylään
Joten älä ole katkera vaan harrasta kuitenkin olen rohjennut tuoda esiin sen seikan,että myöskään venheneva ihminen ei ole taidoiltaan kykenemätön ja siitä on oiva osoitus eri kuorot ja yhtyeet joten onnittelut Pankakosken poijiilleMK - hoi laaja
MK kirjoitti:
Kuitenkin totuus on se,että EL kisoissa ei tarvitse maksaa osanotosta mutta kuitenkin karsintoja on pidetty eri puolilla Suomea ja myöskin eri pitäjissä täällä alkukarsinta oli yhteinen Nurmeksessa sen jälkeen olin Kareliassa jossa voitin maakunnallisen kisan ja siten pääsen edustamaan Pohjois-Karjalaa.
Mutta olen kyllä aina maksanut kustannukset itse tuon vaan esiin sen seikan miten mahdollisuuksia olisi jos vaan onkeen tartutaan eikä hinnoittelulla saada tuhoa ja autioittamista kylään
Joten älä ole katkera vaan harrasta kuitenkin olen rohjennut tuoda esiin sen seikan,että myöskään venheneva ihminen ei ole taidoiltaan kykenemätön ja siitä on oiva osoitus eri kuorot ja yhtyeet joten onnittelut Pankakosken poijiilleMKLiiton sivulta poimittua. Eli maksa ensin ja pääset hoilaamaan.
Karaoketyöryhmä päätti myös pudottaa aluekilpailujen osanottomaksua 25 eurosta 20 euroon. Maksulla katetaan järjestämiskustannuksia. Loppukilpailuun selviytyneiltä ei peritä maksua. hoi laaja kirjoitti:
Liiton sivulta poimittua. Eli maksa ensin ja pääset hoilaamaan.
Karaoketyöryhmä päätti myös pudottaa aluekilpailujen osanottomaksua 25 eurosta 20 euroon. Maksulla katetaan järjestämiskustannuksia. Loppukilpailuun selviytyneiltä ei peritä maksua.En tunne näitä kisoja
peethooveni kirjoitti:
Noihin maitolaitureiden tankokisoihin pääsee ukko kuin ukko. Riittää kun kaljakassi kourassa pysyy.
Samassa sarjassa on nuo harrastajakaraoket. Kunhan maksat ilmoittautumismaksun, niin eiku leukoja repimään areenalle. Eihän siellä ole ees kunnon palkintojakaan. Joku paarin lippis tai ikivanhat käytöstä poistetut mikit, jotka on jossain nurkassa maalattu praymaalilla kullanväriin.
Ja kun ois ees niitä osallistujia noihin määkekisoihin. Paraillaan on neljään sarjaan ilmottautunut parikymmentä.Karaokessa voi käydä myös selvinpäin ja sen voinee Lieksan poliisi osoittaa eilen iltaisesta puhallutuksesta.
Kuitenkin Lieksan poliisi kohteliaisuus siinäkin tilanteessa olisi paikallaan kuin työntää pelkästään pilliä suuhun terveisin markku- hoi lari
En tunne näitä kisoja
Jaa vai et tunne. Eläkeliiton karatekisoja, samat missä hoilaat.
- jshdkjfhs
Lyhyesti aiheesta: Se on fiksu joka pyytää, tyhmä joka maksaa.
- pysyhän asiassa
Faktaako. Kylpylähotelli Sani.
Kylpyläloma 1 vrk Standard-huoneessa. Hintaan sisältyy majoitus, aamiainen sekä kylpylän allasosaston ja kuntosalin vapaa käyttö.
Hinta 122,00 Eur / 2 hh
Hinta 99,00 Eur / 1 hh
Hinta 142,00 Eur / Perhe 2 aik. ja 2 lasta/ Standard
Hinta 142,00 Eur / Perhe 2 aik. ja 1 lapsi/ Standard
Kylpyläloma Superior (28.8.-31.12.)
Kylpyläloma 1 vrk Superior-huoneessa. Hintaan sisältyy majoitus, aamiainen sekä kylpylän allasosaston ja kuntosalin vapaa käyttö.
Hinta 154,00 Eur / 2 hh
Hinta 115,00 Eur / 1 hh
Hinta 174,00 Eur / Perhe 2 aik. ja 1 lapsi/ Superior
Hinta 174,00 Eur / Perhe 2 aik. ja 2 lasta/ Superior- MK
Kuitenkin tälläisessa joukkotapaamisessa maksu on todella minulla ainakin nyt 252 e kaverin kanssa tarjouksen mukaan
Himokselle olen jo etumaksun maksanut ja hinta on 143e 2 yötä 2hh
Joten revi siitä esimerkkisi
Tarkoituksenani oli asia jos tänne tulee suuremnpi ryhmä ihmisiä niin todella hinnat hipovat pilviä ja pelaako edes miten palvelu ja siitä olen sanonut aivan suoraan ja edelleen haluan saada asian ymmärretyksi meille asukkaille joilla on kuitenkin taju tallella MK - MK
MK kirjoitti:
Kuitenkin tälläisessa joukkotapaamisessa maksu on todella minulla ainakin nyt 252 e kaverin kanssa tarjouksen mukaan
Tarkoituksenani oli asia jos tänne tulee suuremnpi ryhmä ihmisiä niin todella hinnat hipovat pilviä ja pelaako edes miten palvelu ja siitä olen sanonut aivan suoraan ja edelleen haluan saada asian ymmärretyksi meille asukkaille joilla on kuitenkin taju tallella MKJatkan eli tarjous täällä henkilö 2hh nuoneessa on 90e onko sitten virhe tarjouksessa joten tarjous on siten virheellinen mitä on minulla kirjallisesti ilmoitettu 75 e h 1 hh huone joten siinä on vissi ero jos henkilö majoittu kahdestaan hän maksaa siitä lakanoiden sotkemisesta 15e lystistä eli pari maksaa kolmekymppiä enenmän kuin pariskunta mutta sinkku voinee maksaa osuutensa ja mennä vaikka sitten hieman samaan sänkyyn niin tienaa siinä ruokarahan mutta enhän minä ole veljeni vartija tuli mieleen "hyvät ruuat teki" lieksalainen nainen heh heh MK
- 2*2 neliöö
MK kirjoitti:
Tarkoituksenani oli asia jos tänne tulee suuremnpi ryhmä ihmisiä niin todella hinnat hipovat pilviä ja pelaako edes miten palvelu ja siitä olen sanonut aivan suoraan ja edelleen haluan saada asian ymmärretyksi meille asukkaille joilla on kuitenkin taju tallella MKHimoksen yläkerran hyttihuoneet on tuon hintasia mitä Korpinen kehuu. Heh heh ja heh, Hyttihuoneet heh heh heh
- kaakatusta
MK kirjoitti:
Tarkoituksenani oli asia jos tänne tulee suuremnpi ryhmä ihmisiä niin todella hinnat hipovat pilviä ja pelaako edes miten palvelu ja siitä olen sanonut aivan suoraan ja edelleen haluan saada asian ymmärretyksi meille asukkaille joilla on kuitenkin taju tallella MKMahat repiä perseesi, kun huoneesi näet. Ettet vaa maksanut varausmaksua.
- MK
kaakatusta kirjoitti:
Mahat repiä perseesi, kun huoneesi näet. Ettet vaa maksanut varausmaksua.
Olen jo aikaisemmin käynyt Himoksella ja ollut varsin tyytyväinen huoneeseen joka oli siisti ja oli varusteiltaan hyvä joten pierut sinulle. kansanomainen ilmaisu MK
- lässyti lässy
http://www.trivago.fi/lieksa-81766/hotelli/puustelli-1121410
Laitetaas tuohon oikeaa tietoa hinnoista, ettei nyt mene ihan peen puolelle koko touhu.
Ja enkä sitten vertaisi noita himoksen kanakoppeja hotellihuoneisiin.Hyvä on Lieksassa on mahdollisuuksia majoittua mutta kaikki palvelut on sitten hieman kiven takana.
Mutta vastaan vielä,että olen ollut himoksella ja ohjelmaa oli samaan hintaan ja huone oli tasokas ja siisti kaikkinensa ja jopa rauhallinen ja savuton jota edellytän.Rantarakennus.ja maksan 2 yötä 2hh huoneesta yhteensä tarjouksen mukaan 143e puustellissa vastaavasti 90e yö 2hh tarjouksen mukaan Eli väittämäni perustuu kirjalliseen materiaaliin.
Ruuan hinta myös 22e joten tietämäni mukaan miltei puolet kalliinpi kuin mainitsemissa paikoissa MK
- routa vuan .
Yö kuin yö kyllä ne kymppejä vaatii yöstä luksuksen mukaan
Mutta ainahan voi yöpyä laavulla tai autossa ei kai yks, 6.tuntii sotke
kenenkään elämän laatua olipa se vaikka siinnä kuuluisassa Lieksan
putkassa sen y-tuupi taiteilijan esittämänä . - örömöö ja telemark
Niinkus mihin sie oot Korpinen lopulleen menossa. Himokselle vai sinne karaokekisaan kalajoelle.
Vai oliko ainoostaan tarkotus kuittailla se ulosajo paarista putkaan. Olen suorittanut hintavertailun ja olen edustamassa maakuntaa Kalajoella josta tänään jopa Lieksan lehti mainitsi.
Olen myöskin päässut jo viidennentoista kerran jatkoon kultakurkku semifinaaliin ja nyt kisailin mansikkakarnevaaleilla joista jatkoon pääsi myös kolme muuta Lieksalaista ja Lieksassa on sitemmin ollut myös alkukarsinnat joten ilmeisesti Himokselle on lähtijöitä mutta kisa tulee olemaan kovatasoinen mutta mielestäni täällä on hyviä laulajia jotka ovat jopa aikaisemmin menestyneet.
Mitä vihjailet mistä baarista olen lentänyt ulos viime vuosina? Mutta totuus on se että olen kyllä joskus hieman sanonut siitä asiasta jos olen maksanut elävästä musiikista niin sitä se ei ollut vaan rytmikone teki tehtävän ja rumpali istui joutilaana rumpujen takana, se sanominen tuli kalliiksi ja kivuliaaksi jopa joten se siitä ja viranomainen oli todennut minun aiheuttavan hänen kaljuuntumisen ulkopuoliselle henkilölle, joten se siitä toiminnasta.vaitiolovelvollisuudesta
Kuitenkin olen toiminut ihmisten parissa nytkin järjestyksenvalvojana kortin omavana MKMuuten joko pysytään asiassa eikä ihon alle menemisessä eli henkilöön ja halventamisyrityksiin nimimerkin takaa mielestäni hyvin ala-arvoisesti jälleen joten muista asia mitä kirjoitat.
Oikein hyvää päivänjatkoa lähden jälleen roudaamaan kamoja terveisin markku
- käyhän tarkista
Mistähän hihasta se tuuli puhaltaa, kun noita hintoja majoituksen ja ateriapalveluiden suhteen heitellään. Nämä Korpisen hinta-arviot ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa Lieksan suhteen.
Joten kukas se nyt urakalla yrittää ala-arvoisesti kirjoitella. - kyyppari ovelta
Täysin perätöntä lätinää Korpiselta.
- suap verrata
Päijänteen Helmi 1, 2 ja 3 hinnasto 2011
Helmi 1 Helmi 2,3
Uusi vuosi 30.12-2.1
3vrk 2480 € 2100 €
1vrk 770 € 700 €
Talvi ei sesonki 3.1 -31.1
1vrk 650 € 550 €
Talvi ei sesonki 1.2 -15.2
1 vrk 585 € 500€
Talvi sesonki 16.2 -30.4
1 vrk 650 € 550 €
Kevät sesonki 1.5 -22.6
1 vrk 385 € 350 €
Juhannus 23.6 -26.6
3vrk 3000 € 2700 €
1vrk 770 € 700 €
Kesä sesonki 27.6 -26.7
1 vrk 570 € 500 €
Neste Oil Rally 27.7 -1.8
5 vrk 2480 € 2100 €
1 vrk 570 € 500 €
Syyssesonki 2.8 -31.10
1 vrk 385 € 350 €
Alkutalvi 1.11 -29.12
1 vrk 585 € 550 €
Tuossa on Korpiselle hintavertailua siitä ihanasta Himoksestasi.Kysymys on kuitenkin onko kyseessä mökki vai hotellimajoitus kuitenkin minulla on osoittaa kirjallinen tarjous ja myöskin lasku kävi jopa niin,että viimevuonna maksoin epähuomiossa liikaa jonka hotelli huomasi ja palauttivat summan minulle mielestäni silloin toiminta on rehellistä myöskin ja se tulee olla molemminpuolista MK
Mutta Lieksassa on kyllä vaihtoehtoja myöskin ja siitä on mainittu täällä joten keskustelu on paikallaan siitä kysymyksestä mutta mielekästä ei ole kääntää asiaa toista ihmistä vastaan ja hyvin henkilökohtaisuuksiin vyönalle lyönteineen seläntakaa nimimerkillä se on mielestäni jopa raukkamaista MK
- höpelö-heikki
Oot sinä korpinen höpelö kun annat kaikkien vedättää itseäsi!!!hahahahahaha
Olen asiat tuonut esiin niinkuin minulle on osoitettu kirjallisissa tarjouksissa.
Mutta kuitenkin muistutan siitä,että ei ole kovin tyylikästä henkilöä nimitellä kuten viimeinen kirjoitus osoittaa ja myöskin jotkut aikaisemmat kirjoitukset.
Joten siinä suhteessa pitää erottaa kauna ja katkeruus MK- tätä mieltä
Hm. hm....... Taitaa tässäkin keskustelussa olla taustalla se kauna ja kateus. Onhan se ihan KAMALAA että joku matkustelee ja näkee muutakin kun paikallisia maisemia. Sitten vielä jos luoja on suonut upean lauluäänen niin sekin HARMITTAA. Kyllähän totuus on se että M K : lla on hyvä lauluääni ja varmasti menestyy omilla kyvyillään ja taidoillaan. En tunne henkilöä, mutta satuin kuuntelemaan hänen lauluaan netistä ja oli todella vaikuttavaa. Asun toisella paikkakunnalla ja lueskelen joskus tätä palstaa. Tuntuu todella pahalta, että yhdelle ihmiselle vastataan useimmiten ilkeästi. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
- täti iines
Kaunasta ja katkeruudesta täytynee kysästä yleisellä tasolla Korpiselta, että tuleeko mieleen tahoa, jota et olisi täällä haukkumalla arvostellut.
Tässäkin ketjussa on hampaissa Lieksan majoitus ja ruokapalvelut sekä taasen poliisi. täti iines kirjoitti:
Kaunasta ja katkeruudesta täytynee kysästä yleisellä tasolla Korpiselta, että tuleeko mieleen tahoa, jota et olisi täällä haukkumalla arvostellut.
Tässäkin ketjussa on hampaissa Lieksan majoitus ja ruokapalvelut sekä taasen poliisi.Täti iines.
Pitää muistaa kuitenkin se seikka,että joku majoitusliike ei ole juridinen henkilö ja haukkumista ei ole se jos tekee hintavertailun vaan mielestäni sellaista toimintaa jota yleisesti katsotaan asiakaspalautteeksi ja sellaisesta toiminnasta olen hyvin tietoinen ja osallistunut erilaisiin gallup kyseilyihin joilla on hyvin merkistysta miten asiakastyytyväisyys mitataa hyvin monet matkan järjestäjät haluavat matkoilta palautteen ja siitä on tässäkin tapauksessa kyse.
Mita tuylee sitten viranomaisten toimintaa niin kyllä niistäkin on mahdollisuus antaa palautetta ja esim terveyskeskuksessa on palautelaatikko mutta olen henkilö joka työskentelee ja antaa palautteen nimellään ja myskin halk huulen kuten kiteen mummo tuumasi aikanaan.Eli suoraselkäisesti ja avoimesti asioista keskustellen.
Mitä tulee Lieksalaiseen ruokapalveluun niin mitä olen käyttänyt niin laadultaan hyvää mutta valitettavasti joskus oli rosolli hapanta ja siten tulin ruikulle joten sitä se elämä on MKtätä mieltä kirjoitti:
Hm. hm....... Taitaa tässäkin keskustelussa olla taustalla se kauna ja kateus. Onhan se ihan KAMALAA että joku matkustelee ja näkee muutakin kun paikallisia maisemia. Sitten vielä jos luoja on suonut upean lauluäänen niin sekin HARMITTAA. Kyllähän totuus on se että M K : lla on hyvä lauluääni ja varmasti menestyy omilla kyvyillään ja taidoillaan. En tunne henkilöä, mutta satuin kuuntelemaan hänen lauluaan netistä ja oli todella vaikuttavaa. Asun toisella paikkakunnalla ja lueskelen joskus tätä palstaa. Tuntuu todella pahalta, että yhdelle ihmiselle vastataan useimmiten ilkeästi. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Kiitos
Joskus ei äänikään voine olla kunnossa aivan kuin piano tarvitsee virittämistä ja ainakin olen saanut jopa kiirtosta yleisesti ja joskus kun tuumasin parin illan laulamisen jälkeen että nyt taitaa olla jo epävireita väsymisestä johtuen niin tarjoilija pyörähti kannoillaan ja totesi välttää huutajille ja siksi olen hieman katsonut missä ja milloin laulan koska naapurini aikanaan totesi" aivan kuin heittäisi helmiä sijoille" Eli sanoma jotenkin kosketti koska jos ihmisellä on jokin luojan antama lahja se todetaan raamatussa niin siellä kerrotaan tuo asia joten kiitos "tätä mieltä" todella ymmärrät ettei laulu lähde tuosta vaan on lahja mutta sitä tulee harjoittaa ja olen saanut eri musiikkiopistoissa opiskella laulua siitä kiitos opettajille ja kuorossa laulaa jo poikakuorossa ja sitemmin jo 50 vuotta lähes ja aina haluan oppia myöskin tulkitsemaan ja esiintymään yleisölle.
Mutta samalla tulee vertailtua eri asioita ja nähtyä maailmaa koska olen myöskin laulanut ulkomailla ja siten kohdannut eri kulttuuria ja myöskin eri toimintamuotoja ja palveluja josta nyt on keskustelu eikä minun persoonasta Ystävällisesti Markku Joka laulaa myöskin netissä iltatorilla kuvattu johon ilmeisesti kirjoittaja viittaa- toinen täti
Täti iines.
Pitää muistaa kuitenkin se seikka,että joku majoitusliike ei ole juridinen henkilö ja haukkumista ei ole se jos tekee hintavertailun vaan mielestäni sellaista toimintaa jota yleisesti katsotaan asiakaspalautteeksi ja sellaisesta toiminnasta olen hyvin tietoinen ja osallistunut erilaisiin gallup kyseilyihin joilla on hyvin merkistysta miten asiakastyytyväisyys mitataa hyvin monet matkan järjestäjät haluavat matkoilta palautteen ja siitä on tässäkin tapauksessa kyse.
Mita tuylee sitten viranomaisten toimintaa niin kyllä niistäkin on mahdollisuus antaa palautetta ja esim terveyskeskuksessa on palautelaatikko mutta olen henkilö joka työskentelee ja antaa palautteen nimellään ja myskin halk huulen kuten kiteen mummo tuumasi aikanaan.Eli suoraselkäisesti ja avoimesti asioista keskustellen.
Mitä tulee Lieksalaiseen ruokapalveluun niin mitä olen käyttänyt niin laadultaan hyvää mutta valitettavasti joskus oli rosolli hapanta ja siten tulin ruikulle joten sitä se elämä on MKSuoraselkäistä ja avointa keskustelua S 24 :ssä.
Normaalisti palaute kyllä annetaan suoraan sile kasvokkain, eikä hyökätä heti yleisönosastoon kirjoittelemaan.
Ompa kumma käsitys suoraselkäsyydestä. - MK
toinen täti kirjoitti:
Suoraselkäistä ja avointa keskustelua S 24 :ssä.
Normaalisti palaute kyllä annetaan suoraan sile kasvokkain, eikä hyökätä heti yleisönosastoon kirjoittelemaan.
Ompa kumma käsitys suoraselkäsyydestä.Todella täti olen henkilö kuten sanoin annan palautteen kyllä ihan kasvotusten ja siihen rohkenen nytkin.Mutta palautteen kohde ei ole kuitenkaan hintavertailussa juridinen henkilö joten siinä on asian ydin.
Mutta on kuitenkin niin että tätimäiset henkilöt lähtevät arveluttavalle tielle heti jos jotenkin avaa keskustelun jostakin aiheesta se kohdistetään syytöksenä ja henkisenä väkivaltana kirjoittajaa kohtaan, mutta onneksi elämässä on tapahtunut niin arvokkaita asioita iloa ja surua, ettei pienet pierut nokkaan tuhahda meikeläistä kohti ja siitä alkaisi pahoinvoivaksi edes koko paskakuormasta koska sitä tunkiota ajaessa tullut pöyhittyä ihan todella eri merkityksessä ja myöskin isoja ja pieniä takapuolia pestyä joten elämää ja joskus myöskin erotiikkaa heh heh MK - ja määää
MK kirjoitti:
Todella täti olen henkilö kuten sanoin annan palautteen kyllä ihan kasvotusten ja siihen rohkenen nytkin.Mutta palautteen kohde ei ole kuitenkaan hintavertailussa juridinen henkilö joten siinä on asian ydin.
Mutta on kuitenkin niin että tätimäiset henkilöt lähtevät arveluttavalle tielle heti jos jotenkin avaa keskustelun jostakin aiheesta se kohdistetään syytöksenä ja henkisenä väkivaltana kirjoittajaa kohtaan, mutta onneksi elämässä on tapahtunut niin arvokkaita asioita iloa ja surua, ettei pienet pierut nokkaan tuhahda meikeläistä kohti ja siitä alkaisi pahoinvoivaksi edes koko paskakuormasta koska sitä tunkiota ajaessa tullut pöyhittyä ihan todella eri merkityksessä ja myöskin isoja ja pieniä takapuolia pestyä joten elämää ja joskus myöskin erotiikkaa heh heh MKydin on mää mää mää
- muua majottaja
ja määää kirjoitti:
ydin on mää mää mää
Tökeröin hintavertailu, jonka olen koskaan kuullut. Ja kaiken lisäksi täysin perätön. Voisko korpinen kertoa keiltä palveluiden tuottajilta kirjalliset hintavertailut on pyydetty Lieksasta.
Soitin kolmelle henkilölle ja heiltä ei ole kysytty mitään tarjousta tai edes hinta-arviota. ???? muua majottaja kirjoitti:
Tökeröin hintavertailu, jonka olen koskaan kuullut. Ja kaiken lisäksi täysin perätön. Voisko korpinen kertoa keiltä palveluiden tuottajilta kirjalliset hintavertailut on pyydetty Lieksasta.
Soitin kolmelle henkilölle ja heiltä ei ole kysytty mitään tarjousta tai edes hinta-arviota. ????Olen aikaisemmin todennut asian,että minulla on hallussani kirjallista materiaalia, sen lisäksi olen todennut,että Lieksassa on myös eri vaihtoehtoja ja siitä oli myöskin toinen henkilö kirjoittanut ja linkittänyt joten en lähde mitään tässä suhteessa Lieksalaisia yrityksiä mainostamaan tai erikseen toteamaan mutta kuitenkin olisi syytä ihan asiallisesti tarkastella mitä vahvuuksia ja mahdollisuuksia on saada eri palvelujen tuottajien kanssa matkailijoita ja myöskin tuottaa palveluja omalle väestölle koska en usko meidän olevan mitään tumpeloita mutta sen voinen todeta kateus ja kaunaisuus pitää saada poistettua ja verkostoitua.
Eli tarkoitan tällä sitä seikkaa mitä muistan syntymaseudulta kun naapurilla onli kraktorissa kyntöaura ja toisella kraktorissa peräkärry valmiina niin siitä vaan koneet tarvittaessa lainattiin päikseen niin hommat hoitu eikä joka pikkutille ostettu kaikkia laitteita vaan perustettiin yhdistys jolla oli mylly ja viljankuivaamo ja jos perunannostoon tarvittiin pari hevosta niin sekin tapahtu naapurin hevosen kanssa mutta silloin tarvitaan yhteistoimintaa.
Kuitenkin tässä tapauksessa kilpailu sallittakoon ja karttellia ei pidä olla ja tuollaiset majoittajan soitot voinevat tarkoittaa jopa sitä toimintaa eli yhteistä hintaa? vaikka tässä tapauksessa se voinee olla" setraalisannan mukaista tiedotusta" heh MK- muuan majottaja
Olen aikaisemmin todennut asian,että minulla on hallussani kirjallista materiaalia, sen lisäksi olen todennut,että Lieksassa on myös eri vaihtoehtoja ja siitä oli myöskin toinen henkilö kirjoittanut ja linkittänyt joten en lähde mitään tässä suhteessa Lieksalaisia yrityksiä mainostamaan tai erikseen toteamaan mutta kuitenkin olisi syytä ihan asiallisesti tarkastella mitä vahvuuksia ja mahdollisuuksia on saada eri palvelujen tuottajien kanssa matkailijoita ja myöskin tuottaa palveluja omalle väestölle koska en usko meidän olevan mitään tumpeloita mutta sen voinen todeta kateus ja kaunaisuus pitää saada poistettua ja verkostoitua.
Eli tarkoitan tällä sitä seikkaa mitä muistan syntymaseudulta kun naapurilla onli kraktorissa kyntöaura ja toisella kraktorissa peräkärry valmiina niin siitä vaan koneet tarvittaessa lainattiin päikseen niin hommat hoitu eikä joka pikkutille ostettu kaikkia laitteita vaan perustettiin yhdistys jolla oli mylly ja viljankuivaamo ja jos perunannostoon tarvittiin pari hevosta niin sekin tapahtu naapurin hevosen kanssa mutta silloin tarvitaan yhteistoimintaa.
Kuitenkin tässä tapauksessa kilpailu sallittakoon ja karttellia ei pidä olla ja tuollaiset majoittajan soitot voinevat tarkoittaa jopa sitä toimintaa eli yhteistä hintaa? vaikka tässä tapauksessa se voinee olla" setraalisannan mukaista tiedotusta" heh MKOlipahan vastaus herralta. Selväkieliseen kysymykseen vastataan kyntöauraa ja perunannostoo.
Tässä tapauksessa varmistavat soitot kertoi, ettei kyseinen henkilö ole tehnyt minkäänlaisia kyselyitä mainittujen väitteitensä perustaksi. Kysytty myös nimeltä mainitsemastasi lieksalaisesta majoituspalveluita tarjoamasta liikkeestä.
Eipä ole havaintoa mainitusta asiasta.
Joten Bon Abetit ja hekottelut itsellesi. Asiakashan itse valinnee paikkansa ja samainen oikeus on myös ravintolapalveluiden pitäjällä. Näinhän se menee. muuan majottaja kirjoitti:
Olipahan vastaus herralta. Selväkieliseen kysymykseen vastataan kyntöauraa ja perunannostoo.
Tässä tapauksessa varmistavat soitot kertoi, ettei kyseinen henkilö ole tehnyt minkäänlaisia kyselyitä mainittujen väitteitensä perustaksi. Kysytty myös nimeltä mainitsemastasi lieksalaisesta majoituspalveluita tarjoamasta liikkeestä.
Eipä ole havaintoa mainitusta asiasta.
Joten Bon Abetit ja hekottelut itsellesi. Asiakashan itse valinnee paikkansa ja samainen oikeus on myös ravintolapalveluiden pitäjällä. Näinhän se menee.muuan majottaja tunnen kyllä aika hyvin lieksalaiset majoittajat mutta mielestäni olen pyrkinyt tuomaanesiin joitakin seikkoja yleisesti ja siksi vertasin todella kansanomaisesti mitä tarkoittaa verkostoituminen!
Voinet olla ihan huoleti sentraalisannana ja soitella niin pysyn kannassani koska minulla on myös mahdollisuus saada asiakirjoja haltuuni ja tässä tapauksessa myöskin kirjallisesti jonka on lähettänyt MM yrityksestä toiselle henkilölle ja tilaisuuden järjestäjälle joten muisti siten pätkii siltä osin yrityksessä.
Viittaus oli ilmeisesti etten voisi käyttää palveluja jossakin yrityksessä on täällä aika ajoin esiintynyt mutta tähän asti vielä ei ole pääsyä toistaiseksi estetty ja siihen pitää olla perusteet nykyisin koska porttikieltoa ei voida antaa lainsäädäntömme ja ohjeiden mukaan vaan perusteet pitää selvittää MK
Joten älä munaa nyt kaikkia yrityksiä meikeläisen kanssa legendaa heittämällä- muuan majottaja
muuan majottaja tunnen kyllä aika hyvin lieksalaiset majoittajat mutta mielestäni olen pyrkinyt tuomaanesiin joitakin seikkoja yleisesti ja siksi vertasin todella kansanomaisesti mitä tarkoittaa verkostoituminen!
Voinet olla ihan huoleti sentraalisannana ja soitella niin pysyn kannassani koska minulla on myös mahdollisuus saada asiakirjoja haltuuni ja tässä tapauksessa myöskin kirjallisesti jonka on lähettänyt MM yrityksestä toiselle henkilölle ja tilaisuuden järjestäjälle joten muisti siten pätkii siltä osin yrityksessä.
Viittaus oli ilmeisesti etten voisi käyttää palveluja jossakin yrityksessä on täällä aika ajoin esiintynyt mutta tähän asti vielä ei ole pääsyä toistaiseksi estetty ja siihen pitää olla perusteet nykyisin koska porttikieltoa ei voida antaa lainsäädäntömme ja ohjeiden mukaan vaan perusteet pitää selvittää MK
Joten älä munaa nyt kaikkia yrityksiä meikeläisen kanssa legendaa heittämälläVai ett silleen selittely jatkuu. No yleensä perusteeksi riittää ja on riittänyt. Entuudestaan tunnettu, hankala asiakas. Joten syöhän munat sitten kotonas.Bon Abetit vaan
- ????????????????????
?????????????????????????????????????
Hythän todella haluat solvata ja saatta nimimerkin suojassa ytittäjät jotenkin aliarvioimaan meikeläistä joten sinulla pitää olla perusteet" miten olen hakala asiakas"
tiedän varsin hyvin sen seikan jos kylälle lähden niin varsin hyvin tienaatte koska kukaan ei minulle tarjoa mutta sanohan miten asia on kun seuralaisia saatta olla joten sinä kuittaat hyvän liksan , tunnettuahan on että artisti maksaa
Joten nyt ei varmaan ole kyseessä Lieksalainen yrittäjä joka minua häpäisee vaan jokin todella kaksinaamainen joten sillai joten eikö jo kieleen koske valhe ja parjaus MK- happinenä
Eikkö mitä asjaa haastat. Jatka vaan smoill linjoill- Maa ilma pelastuu
On sitten mustaa valkoisella ja jatkan asiaa Nyt viikon lopulla Holli Kainuu kuhmossa 2hh 72e aamupalalla. siis kaksi ihmistä hotellissa.Tangokilpailu
Kalajoella 2 yötä 252e puoli hoito kaksi henkilöä edustin Pohjois-Karjalaa EL karaokekisa
Himos 143e aamupalalla 2 henkilöä 16 kerta kultakurkkukisoissa
Tietysti matkat päälle, ja muuta menot, joten kukkaroa sekin kysyy mutta harrastusrahaa ei tule se on ainakin varmaa myös.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849