ihastunut neitsytmies?

totuusaddict

Onko sellaista olemassakaan?
Olen päätynyt kaikenlaisten kiemuroiden kautta ilmeisesti seksisuhteeseen neitsytmiehen kanssa... hän on kyllä muutoinkin kaikinpuolin mitä miehestä haen, mutta en oikein osaa määritellä suhdettamme eikä osaa kyllä hänkään. Olen huomannut, että mitä enemmän vietämme samassa tilassa aikaa, sitä enemmän keskustelemme kaiksesta maan ja taivaan välillä ja sitä empaattisemmaksi ja hellemmäksi hän muuttuu. Ikävä kyllä näitä tapaamisia on minusta turhan harvoin, sillä mies katoaa minun ulottuviltani herkästi. Kuitenkin, vaikka naistenmiehenä itseään pitää, en usko että hänellä on yhtä läheisiä suhteita kenenkään muun kanssa. Joskus tällä neitsyellä puheet on suuria mutta jos kuuntelee elämää rivien välistä, se onkin täynnä hänen omia rutiinejaan ja (mies)kavereita ja kaikenmoisia sosiaalisia tapahtumia. Ja toisaalta, hän on hyvin huono pitämään yhteyttä muihin ihmisiin, silti kuitenkin muistaa ottaa minuun yhteyttä.
Haluaisin tuntea hänet paremmin, mutta omaa turhautumistani suojellakseni olen päättänyt etten ota häneen mitään yhteyttä jollei hän niin tee ensin. En jaksa odottaa mitään hänen puolestaan. Se on ihan takuuvarmaa että nautin hänen seurastaan kunhan vain pääsen siihen, mutta onko mitään, millä voisin tulkita hänen ihastumistaan minuun? Ei? Hän kohtelee minua yleensä kuin lahoa lautaa, mutta hänen rehellisyytensä ja aina aikaa myöten paraneva käytöksensä tuo minut siitä huolimatta hänen viereensä.

8

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässävaankiroitan

      Mullakin oli juttua neitsytmiehen kanssa, ei tosin noin syvällistä kuin teillä näyttäis olevan. Hän toimi erittäinkin rehellisesti ja ilmoitti suoraan jonkin aikaa tutustumisemme jälkeen, että ei halua mitään vakavia suhteita. Päätinkin, etten ota häneen yhteyttä ellei hän ota ensin. Ja sitten kun satuttiin samaan paikkaan samaan aikaan tuli heti soittoa, mutta se ei kuitenkaan tarkoittanut mitään. Hänkin on ennemmin pelimies, näin hänet monien eri tyttöjen kanssa ennen kuin otti minuun yhteyttä ja tapasimme ja sen jälkeen taas ei mitään. Totesin siis ihan omaksi parhaakseni, että en pidä yhteyttä, ja vaikka hän jotain ehdottaisikin, sanoisin suoraan, etten halua mitään satunnaista. Harmi, että teki muhun sellasen vaikutuksen, etten vieläkään saa kyseistä henkilöä mielestä. Eiköhän se ajan kanssa tästä mene.. Tsemppiä sulle, tuskin ne kaikki niin mahdottomia on kesyttää ;)

      • tässätaaskirjoitan

        Jäi harmittaan toi "kiroitan" ja korjaankin "kirjoitan" :D


    • totuusaddict

      Joo no... kerroin muutama viikko sitten kyseiselle tyypille että nyt en enää jaksa, kun olen löytänyt mukavia minusta kiinnostuneita ihmisiä, jos hän ei välitä niin ois voinut jotenkin sanoa sen myös aiemmin. Edelleenkään hän ei suostunut kertomaan mielipidettä minusta, vaan toivotti onnea tulevaisuudelle. Arvaa onko hän mielessäni jatkuvasti?

      Pahuksen sietämätöntä.

    • TarjaH8989

      Noniin, kaikki rauhottukaa ja tehkää tunnukset jonnekkin treffisivustolle.... Niin mä ainakin pari vuotta sitten tein ja ihan mukavaa ollu sen jälkeen! =D

      http://treffit.tk Menkää tuonne vaikka ja ettikää mies/nainen ja alkakaa nauttia elämästä. Miljoonia ihmistä etsii parisuhdetta tuolla, joten eiköhän se sielunkumppani löydy teillekkin!

    • Ansaitset parempaa

      Lopulta neitsytmies puhuu vaan omista jutuistaa ja ittestään. Hän valitsee aiheet, ja koska sopii puhua.

      Ei se kuule sun sanomisias ja mielipiteitäs. Sun pitää olla aina sen kanssa samaa mieltä ja myötäillä.

    • TotuusOnTuollaUlkona

      Neitsytmiehet on hankalia, kierrän kyllä kaukaa!

    • wuqk

      Kuulostaa tutulta, vaikka olen neitsyt nainen.. Ahdistaa vakavat suhteet, pidan monista ihmisistä mutta on vaikea päästää lähelle. Enkä halua ottaa takapakkia ja särkeä kenenkän sydäntä jos suhde ei toimikaan tai tahdistaa liikaa.

    • Raastavaa

      Olen itse neitsynainen ja tapailen neitsytmiestä kolmatta kuukautta. Tuntuu, että olen löytänyt samanlaiseen miehen, mitä aloittaja kuvaili. Ihastukseni kanssa vietämme ihania päiviä ja iltoja: keskustelu sujuu kuin unelmissa. Olemme kumpikin yhtä puheliaita, avoimia ja yleensä brutaalin suoria/rehellisiä. Huumori on omantyyppistä, ehkä sarkasmi olisi oikea sana...Hellyyttä (yllättävää kyllä, kun kaksi neitsyttä kuitenkin..) ja hempeilyäkin on juuri sopivasti. Ei mitään siirappista, mutta aitoa läheisyyttä.

      Olen ottanut saman taktiikan kuin ap eli olen ollut yhteydenotoissa passiivisempi osapuoli. Myönnän, että olen sydänystävienikin suhteen liian passiivinen, koska viihdyn itseksenikin. Tämä mies on sitten samanlainen kenties eli näemme hänen aloitteestaan vain kerran viikossa. Hän siis ottaa kerran viikossa yhteyttä ja tapaamme. Kärsivällisyyteni on ollut koetuksella, koska haluaisin nähdä puolet enemmän, esim 2 krt/vko. Tuntuu, että tämä juttu ei kehity mihinkään ja olemme siitä puhuneetkin. Minulla on koko ajan enemmän tunteita ja ehkä hänelläkin (siltä tuntuu), mutta ei helvetti miten hitaasti syttyvä tyyppi hän on...

      Meillä ei siis ole mikään fuck buddy -juttu vaan pikemminkin aletttiin tapailemaan kaverifiiliksillä. Seksiä ei ole ollut vielä niin monta kerta. Keskustelu ja harrastaminen on se pääjuttu. Mies on ns. ikuinen poikamies, joka ei ole seurustellut vakavasti 10 vuoteen. Kaikki ovat olleet tällaisia friends with benefits -caseja eli hän ei ole nähnyt tulevaisuutta entistensä kanssa. Olen nyt näiden lukuisien entisten "mitälie"-suhteiden jatkona enkä jaksa tätä kauan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe