Olen 36-vuotias nainen, ja haaveilen hieman täyteläisimmistä rinnoista.
Silikonit kuitenkin arveluttavat ihoni voimakkaan keloidi- taipumuksen takia.
Kuinka yleistä arvenmuodostus tälläisellä iholla on silikonipussin ympärille, ja mitä tarkoittaa "kapseloitumistakuu", mitä jotkut klinikat mainostavat?
Olisi kamalaa, jos "kauneus"leikkauksen jälkeen rinnat olisivat kaksi kivikovaa puolipalloa!
Kannattaako edes haaveilla, vai unohtaa koko asia suuren arpeutumisriskin vuoksi?
Millainen korjausleikkausmahdollisuus on, ja jos näin joudutaan tekemään, korvaako sairaala, vai joutuuko maksamaan itse?
Arpikudoskasvain (keloidi) taipumus ja rintojen suurennus?
Arpeutunut
1
161
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Kapseloitumistakuu tarkoittaa sitä, jos implantti kapseloituu tietyn ajan kuluessa se vaihdetaan uuteen veloituksetta. Meillä tälläistä palvelua ei ole. Nykyisillä implanteilla, joiden laatu on erittäin korkeatasoinen, kapseloituminen on harvinaista.
Sinun olisi parasta käydä plastiikkakirurgimme vastaanotolla.
Ystävällisin terveisin
plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834