Mun suhteen?
Joko olet luovuttanut
92
3655
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä luovutin miehen suhteen. Tunteet ei katoa yhtä nopeasti, mutta en enää toivo tai yritä mitään.
- Anonyymi00002
En tietenkään. -J
- Anonyymi00003
En tosiaan🍆
- Anonyymi00004
Samoin, en koskaan.
- Anonyymi00005
Juu, pakko oli.
- Anonyymi00006
Usko vain kasvaa.
- Anonyymi00007
Miehen, joo ei kiinnosta enää yhtään.
- Anonyymi00008
Luovutin silloin, kun hän esti mut.
- Anonyymi00009
Kuulostaa järkevältä.
- Anonyymi00089
En luovuttanut!
- Anonyymi00010
Hänen suhteeni en luovuta vaikka en ole kovasti tyrkylläkään sillä ei kuulu tyyliini.
- Anonyymi00027
Ajattelen lähes samoin. Mitään ei pakolla synnytetä. Se tulee jos on tullakseen tai sitten jääpi tulematta? Näillä asioilla on turha itseään stressata. Ilman stressiäkin pärjää 🤭🧐
- Anonyymi00011
Varmaan olisi aika jokaisen turboahtaajan luovuttaa pikkuhiljaa. Sikiäkää ja jättäkää naiset rauhaan, siis sellaiset ainakin joiden nettikäyttäytyminen on kovinkin pähkinäistä aluetta. Vinkkinä vaan..
- Anonyymi00015
Kenelle tässä jakelet neuvoja?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kenelle tässä jakelet neuvoja?
Ihan jokaiselle oman elämänsä ruuturunqulle
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan jokaiselle oman elämänsä ruuturunqulle
Eli lähinnä itsellesi! Hyvä, joskus kirjoittaminen auttaa 😉
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli lähinnä itsellesi! Hyvä, joskus kirjoittaminen auttaa 😉
Täysin totta. En silti koe pakonomaista tarvetta salakuunnella toisia 😉
Egon hauraus on melko ikävä ominaisuus.. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täysin totta. En silti koe pakonomaista tarvetta salakuunnella toisia 😉
Egon hauraus on melko ikävä ominaisuus..Kuka kuunnellut ja ketä ja ennen kaikkea miten?
Olen ehkä tuollaisissa asioissa naivi, kun en harrasta pelejä tai muutakaan myrkyllistä toimintaa. Jos nyt palstalla vttuilua ei siis lasketa. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuka kuunnellut ja ketä ja ennen kaikkea miten?
Olen ehkä tuollaisissa asioissa naivi, kun en harrasta pelejä tai muutakaan myrkyllistä toimintaa. Jos nyt palstalla vttuilua ei siis lasketa.Onhan tuo nyt vähän nolo asia myöntääkin, ja paljon kaikkea muutakin. Onko biisitoiveita?
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onhan tuo nyt vähän nolo asia myöntääkin, ja paljon kaikkea muutakin. Onko biisitoiveita?
Ei kyllä varmasti liity muhun millään tavalla... En edes osaisi, eikä kiinnosta. Esittäköön joku muu biisitoiveensa, mulla ihan hyvät popit täällä 😊
- Anonyymi00043
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onhan tuo nyt vähän nolo asia myöntääkin, ja paljon kaikkea muutakin. Onko biisitoiveita?
Slipknottia kiitos
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Slipknottia kiitos
Arvasin.
- Anonyymi00057
Anonyymi00045 kirjoitti:
Arvasin.
Step inside in the devil in i
- Anonyymi00012
En tiedä kuka olet, mutta se on ollut selvää jo pidemmän aikaan, etten halua elämääni sellaista ihmistä joka raivoaa ja huutaa, kaiken muun lisäksi!
- Anonyymi00042
Eli et ottaisi palstaäijä edes itse itsesi kaltaista jännämiestä seuroihin? Niin.
- Anonyymi00061
Si kannattaa pysyä etäällä nasseista kuuluu normaaliin päivä rutiiniin
- Anonyymi00014
En, voisin suhteilla hänen kanssaan pienen suhteen 💚
- Anonyymi00030
Vaimosi on varmasti hyvin innoissaan tuosta.
- Anonyymi00020
Ai kenen suhteen?
- Anonyymi00022
En ikinä.
- Anonyymi00023
En lopeta koskaan. Rakastan niin paljon.
- Anonyymi00084
Joo
- Anonyymi00024
En pystyisi koskaan luottamaan.
- Anonyymi00069
Silloin ei kannata edes yrittää parempi olla yksin et tee niin ainakaan omasta elämästäsi itsellesi helvettiä
- Anonyymi00025
Hän tietänee vastauksen. En ole. Hänen ihana liikunnallinen peppu mielessä plus koko nainen! Tunteeni tietää.
- Anonyymi00026
Aikoja sitten.
- Anonyymi00028
En, mutta olen henkisesti aika loppu. Toivoisin että olisi mahdollista viestittää suoraan.
- Anonyymi00031
Miksei ole?
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miksei ole?
En tiedä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
En tiedä.
Aina saa viestiä laittaa hän minulle
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Aina saa viestiä laittaa hän minulle
Sinä et ole hän. En minäkään ymmärrä tätä asiaa.
- Anonyymi00032
Tietysti olen. Ei mulle tarvii kuin vihjaista että olen epätoivottu. Niin en toiste vaivaannu.
- Anonyymi00039
Helpostihan sitten luovutat jos vihjaus on riittävä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Helpostihan sitten luovutat jos vihjaus on riittävä.
Kyllä ja kaikenlisäksi täällä.
- Anonyymi00033
Silloin kun se on numero niin kannattaa kokeilla kepillä jäätä! Mikä nyt olisi pahin skenaario mitä voisi tapahtua?
Jos muuten on aina ilmassa ollut sitä jotakin meidänkin välillä niin miksi luulet vastauksen olevan negatiivinen?
Viestittelyhän ei välttämättä vielä johda mihinkään niin kamalan vakavaan että kannattaisi pelätä.
Se ei ole avioliitto, kihlaus eikä mikään muukaan lupaus jos viestin lähettää.
Sillä ainoastaan näyttää että välittää 🙂
Oletko valmis tekemään jonkun päivästä vielä mukavamman jo tänään!! - Anonyymi00035
Newer.
- Anonyymi00044
En luovuta...haluan Sinut pitää Sinut edelleen kaverina...tietysti jos haluat jotain muuta Sinun pitää ottaa
- Anonyymi00063
Ei kiitos kumpaakin, en aio ottaa mitään enkä tarvitse kaveria vaan puolison.
- Anonyymi00046
Jos jotain olisi tullut niin monia vuosia sitten. Minulle on tarkoitettu ihan joku toinen mies.
- Anonyymi00047
J kyllä valitettavasti:( ei ollu helppo päätös ja ikävä on kova mutta näin on parempi...
- Anonyymi00048
En todellakaan ole! Enkä luovuta koskaan
- Anonyymi00049
Kuka kenen suhteen
- Anonyymi00050
Tämä aamu en todisti jotain ,joten luovutan.
- Anonyymi00051
Varmasti kaipaaja voi sitten vasta luovuttaa, kun tietää varmasti, että toinen on mennyt eteen päin ja aloittanut suhteen. Tai sitten, että itse on rakastunut johonkin toiseen ja aloittaa tämän kanssa suhteen. Tuskin muuten kovinkaan moni pystyy luovuttamaan ennen kuin kohtaa toisen jälleen.
- Anonyymi00072
Jos kaipaus on aitoa tai rakkaus mikä kaipauksen kaiketi yleensä aiheuttaa ni ei onnistu vaikka tietäs että toinen on menny eteenpäin jää elämään toivossa ja odottamaan mahdollisuutta tai tilaisuutta rikkoa välitkin jopa uuden suhteen osalta mitä aiheuttaa naisten välinen kateus/kilpailu etenkin
- Anonyymi00085
Menty taaksepäin
- Anonyymi00052
Ei ole syytä
- Anonyymi00053
Voi olla, onhan yli 20 vuotta vierähtänyt...
- Anonyymi00055
On ollut itselläkin vuosien varrella jonkinlaista luovuttamista hänen & minun suhteen, mutta toivo yhdessä olemisesta ei ole edelleenkään täysin mennyt. Kaipaan hänen rakkauttaan ja, sitä, että saan rakastaa häntä, miestä.
-sivusta - Anonyymi00073
Mihin se vaikuttaa eduskunnassa eivät ainakaan ole oppineet edes mitään uutta viimeksi kuluneen neljänkymmenen vuoden aikana
- Anonyymi00054
Narsismin/psykopatian?
- Anonyymi00074
Näillä on enemmän yhteistä kuin mitä niissä on eroja
- Anonyymi00094
Anonyymi00074 kirjoitti:
Näillä on enemmän yhteistä kuin mitä niissä on eroja
Olen huomannut saman.
- Anonyymi00056
En, sydän on yhä auki. Mutta vaatii sulta sen seuraavan askeleen kaiken jälkeen
- Anonyymi00058
En halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä koskaan!
- Anonyymi00059
En hänen suhteen.
Itseni suhteen joo.
Rakkauden suhteen joo. - Anonyymi00060
Kuka kenen suhteen
- Anonyymi00062
Kaiken järkevän suhteen sitä ei voi tulla.
- Anonyymi00064
Joo ,luovutin, löysin kevyemmän mallin sänkyyn.
- Anonyymi00065
Ei kun rakastan sinua aina
Kuin hänelle- Anonyymi00071
Samoin. naiselle
- Anonyymi00066
Mitä nää kysymykset täällä palstalla on - Kenelle suunnattu? Tää on ihan naurettavaa. Lapsetko näitä täällä kirjottelee?
- Anonyymi00068
Sinähän sanoit puhelimessa parituntia sitten että olisimme vain frendejä . Siis oma toiveesi jolle annan arvoa , ei muuta
- Anonyymi00070
Uskon edelleen ihmisenä ja siihen mahdollisuuteesi olla juuri sellainen kuin haluat.
- Anonyymi00075
En luovuta.
-nainen - Anonyymi00076
Ihan hirveästi en enää häntä mieti.
Eli varmaan joo,olen luovuttanut.
💚💔 - Anonyymi00077
Olen luovuttanut hänen suhteen. Ihminen joka suuttuu asioista joista yleensä ei suututa. Odottaa jotain mielistelyä eikä kestä totuutta. Välttää sitoutumista ja pyrkii hämäräkähmäiseen puolisuhteeseen. Vie aikaani ja energiaani enkä saa tilalle asioita joita itse haluan.
- Anonyymi00078
Joo
- Anonyymi00079
J
0
0- Anonyymi00080
Vihdoin.
- Anonyymi00081
Olen ymmärtänyt, että minulle asiat on liian vaikeita, että voisin ikinä tavoittaa sen naisen. Ihan perusasiat slls kuten puhuminen. Arkailen tunteiden ilmaisemista jopa ilman sanoja. Toivoton olen.
- Anonyymi00086
Jos osaat näyttää tunteita eläimille, niin osaat myös ihmiselle. Eikä kaikki osoita samalla tavalla, joku ostaa kukkia tai vaikka suklaata, joku kirjoittaa, joku halaa ja suukottelee, joku tekee tai tuo ruokaa, laittaa soimaan kertovan biisi, joku siivoaa extraa jne.
Sellainen tarina on, kun vanhan avioparin mies teki aina puita, hakkasi siis halkoja ja vaimo ihmetteli miksi mies aina vetäytyy liiteriin.
Syy oli, että mies halusi vaimon pärjäävän, jos hän itse kuolee.
Ei välittäminen ja tunteiden osoittaminen tarvitse olla tähtitiedettä ja voi viedä uuden kanssa aikaa löytää omat tavat ilmaista.
- Anonyymi00082
Joo
- Anonyymi00083
En. Naiselta ❤️❤️❤️
- Anonyymi00087
Jos tuntuu siltä. Olen lopettanut yrittämisen saada yhteyttä sinuun.
- Anonyymi00090
Aikoja sitten jo et sä tule muuttumaan
- Anonyymi00091
En tietenkään. Mutta ymmärsinkö oikein, että haluat olla vain ystävä?
Miehelle. - Anonyymi00092
Joo, kun ikää karttuu itsetunto huononee.
- Anonyymi00093
Tämä on muuten totta. Varsinkin jos vastapuoli on ns way out of my league. Kai se on luonnollista, mutta aiheuttaa sydänsuruja. sivu
- Anonyymi00095
Kaiken suhteen.
- Anonyymi00096
asiasta voi olla montaa eri mieltä mitä sillä tarkoitetaan. /.
- Anonyymi00097
Ei ollut vaihtoehtoja, niin joo!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1373645Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063433Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi192430Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42245100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282083Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut16998Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa26977- 128777
Savonlinnan tragedia. Miestä epäillään Saran, 20, ja kolmen pienen lapsen murhista
"Savonlinnan perhesurman rikosnimikkeet ovat koventuneet: poliisi epäilee nuorta miestä nyt neljästä murhasta." https:/67720Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34714