Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Anonyymi-ap

Ja milloin?

151

2782

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suksi vttuun 🤔?

• Anonyymi00002

Anteeks rakas 😔

• Anonyymi00003

Ei kai koskaan ole liian myöhäistä? Paitsi jos toinen on haudassa.

• Anonyymi00004

Minä tykkään sinusta aina. Ei ole enää mahdollisuutta sanoa sitä.

• Anonyymi00020

Kuoliko se?

• Anonyymi00005

Jos palataan vuoteen -24 niin loppuun jäi laittamatta
      Rakastan sinua 🫶🏻

• Anonyymi00028

Niin jäi🫶🏻

• Anonyymi00148

Suksi pois

• Anonyymi00151
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Suksi pois

Eli irtosi niin kuin Ebba Anderssonilla

• Anonyymi00006

Tosi surullista kun jää ikuinen kaipaus, vaikka kummastakin näki miten säkenöi.
      Ei voi mitään.

Vai voiko? Miten sinä korjaisit tilanteen?

• Anonyymi00008

Joka rikkoo, korjatkoon, jos pystyy.
        Ohi siis ha sivusta

• Anonyymi00009

Menisin naisen luokse, pyytäisin kahville ja sopisin miten jatketaan.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joka rikkoo, korjatkoon, jos pystyy.
        Ohi siis ha sivusta

Kiva kiusata naisia eikö niin

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kiva kiusata naisia eikö niin

Tuntuu miehille olevan kovinkin ratkiriemukas puuhaa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Menisin naisen luokse, pyytäisin kahville ja sopisin miten jatketaan.

Olis kiva noin.....

• Anonyymi00007

Kyllä sanoin rakastavani häntä ja kerroin, että haluaisin olla hänen kanssaan. Olisin itse toivonut, että hän olisi pyytänyt minulta anteeksi ja olisi voinut puolustaa minua yhdessä tilanteessa, mutta ei se mitään. Olen päässyt yli. 🕊

• Anonyymi00011

"Rakastan sua" ja "Tuletko tyttöystäväkseni?"

• Anonyymi00031

❤️

• Anonyymi00012

Ihan kaikki aina kun nähtiin. Puhuin koska puhun hermostuneena paljon. Joskus en saanut sanaa siltikään suustani. Mumisin outoja.

• Anonyymi00013

About kaikki.

Nainen sai sen käsitykseen että sain haluamani (seksiä) ja siirryin eteenpäin. Kun taas itse jäin siihen käsitykseen että mentiin hänelle liian nopeasti ja sen takia hän vihaa minua. Ja vaikka hän soitti minulle myöhemmin ja näinkin hänet vielä kerran sen jälkeen en vaan saanut päästäni sitä tunnetta ettei hän halua minua enää. Jäi sanomatta että "Hei, mä haluan nähdä sinua".

• Anonyymi00016

Surkeeta luettavaa ja ei voi kun ihmetellä miksei ajoissa kommunikoi huolellisesti aikeistaan. Oppirahat on kovat.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Surkeeta luettavaa ja ei voi kun ihmetellä miksei ajoissa kommunikoi huolellisesti aikeistaan. Oppirahat on kovat.

No surkeatahan tuo oli joo. Pakko se on myöntää.

Ennen tätä naista oli vastakkainen sukupuoli mielessä vain hetken huumaa varten. Illan viihde, pisto, kasto, ravistus ja taksilla kotiin. Mutta juuri tämä kyseinen nainen muutti käsityksen vastakkaisesta sukupuolesta täysin.

Ei ollut enää hetken viihdettä, vaan hidasta tutustumista. Sitten erään illan päätteeksi homma eteni. Aamulla tuo nainen sitten kaivautui kainalooni, mutta kuitenkin samalla itki rintaani vasten, mistä mielessäni kehitin ajatuksen että "Vituiks meni, tää oli tässä". Paistettiin sitten lettuja, syötiin ja lähdin kotiin. Painaessani oven kiinni ajattelin "Ei varmaan enää tule tästä ovesta kuljettua". Ja niinhän siinä kävi.

Aikaa meni, en soittanut minä, ei soittanut hän. Jonkun sekavan puolivillaisen tekstiviestin tai pari kuitenkin lähetin. Meni muutama kuukausi ja nainen yllättäen soitti, "Olisi mukava nähdä" ja pyysi tulemaan hänen seurakseen. En kuitenkaan saanut lähdettyä, vaikka taksitolppa oli vieressä ja muuta ei olisi vaadittu kuin istua taksiin. Tämän jälkeen ei kumpikaan sitten enää ollut yhteyksissä.

Meni puoli vuotta, vuosi tai jotain, ja kyseinen nainen tuli odottamatta vastaan baarissa. Ei sanonut "Hei" tai "Moi" vaan "Mä oon täällä jonkun kanssa", mutta pyysi kuitenkin pöytään istumaan. Seuraavaksi kertoi kaikille kavereilleen että "Tässä on se tyypillinen mies. Jättää heti kun on saanut mitä haluaa". Tuon jälkeen vedinkin sitten persiit olalleen enkä muista illasta juuri mitään, pois lukien sen että jossain kohtaa hänen seuralaiselleen mumisin että "Pidä hyvää huolta, minä en osannut. Ja osta kukkia" tjsp. Tuon illan jälkeen en ole häntä nähnyt.

Vaan kaikesta oppii. Tuon jälkeen oli muutama pidempi suhde, kunnes sitten vaimo löytyi ja lapsetkin tuli tehtyä. 30v+ on mennyt, mutta vieläkin muistan hänet. Ilman häntä, en olisi missä olen.

Joten kiitos hänelle kun muutin maailmani. Toivottavasti sinulle kävi yhtä hyvin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No surkeatahan tuo oli joo. Pakko se on myöntää.

Ennen tätä naista oli vastakkainen sukupuoli mielessä vain hetken huumaa varten. Illan viihde, pisto, kasto, ravistus ja taksilla kotiin. Mutta juuri tämä kyseinen nainen muutti käsityksen vastakkaisesta sukupuolesta täysin.

Ei ollut enää hetken viihdettä, vaan hidasta tutustumista. Sitten erään illan päätteeksi homma eteni. Aamulla tuo nainen sitten kaivautui kainalooni, mutta kuitenkin samalla itki rintaani vasten, mistä mielessäni kehitin ajatuksen että "Vituiks meni, tää oli tässä". Paistettiin sitten lettuja, syötiin ja lähdin kotiin. Painaessani oven kiinni ajattelin "Ei varmaan enää tule tästä ovesta kuljettua". Ja niinhän siinä kävi.

Aikaa meni, en soittanut minä, ei soittanut hän. Jonkun sekavan puolivillaisen tekstiviestin tai pari kuitenkin lähetin. Meni muutama kuukausi ja nainen yllättäen soitti, "Olisi mukava nähdä" ja pyysi tulemaan hänen seurakseen. En kuitenkaan saanut lähdettyä, vaikka taksitolppa oli vieressä ja muuta ei olisi vaadittu kuin istua taksiin. Tämän jälkeen ei kumpikaan sitten enää ollut yhteyksissä.

Meni puoli vuotta, vuosi tai jotain, ja kyseinen nainen tuli odottamatta vastaan baarissa. Ei sanonut "Hei" tai "Moi" vaan "Mä oon täällä jonkun kanssa", mutta pyysi kuitenkin pöytään istumaan. Seuraavaksi kertoi kaikille kavereilleen että "Tässä on se tyypillinen mies. Jättää heti kun on saanut mitä haluaa". Tuon jälkeen vedinkin sitten persiit olalleen enkä muista illasta juuri mitään, pois lukien sen että jossain kohtaa hänen seuralaiselleen mumisin että "Pidä hyvää huolta, minä en osannut. Ja osta kukkia" tjsp. Tuon illan jälkeen en ole häntä nähnyt.

Vaan kaikesta oppii. Tuon jälkeen oli muutama pidempi suhde, kunnes sitten vaimo löytyi ja lapsetkin tuli tehtyä. 30v on mennyt, mutta vieläkin muistan hänet. Ilman häntä, en olisi missä olen.

Joten kiitos hänelle kun muutin maailmani. Toivottavasti sinulle kävi yhtä hyvin.

Jos poimin tosta pikku palasia, niin saan siitä jotain itseeni sopivaa tarinaa, tai jotain. :(

• Anonyymi00048

Olette molemmat miehekkeitä,miks esiinnytte naisina!!?

• Anonyymi00015

Jäi sanomatta kuukausi sitten että oon ihastunut. Kyllä harmittaa törmätä häneen jossain äpissä ja hänen tekstiinsä, että on ahkera viestittelijä. 🙄 Mulle ei oo kirjoitellut enää. 🫤

• Anonyymi00018

Jäi sanonatta
      Vanhemmalle miehelle🧡

• Anonyymi00103

Mitä olisit sanonut jos ei ois jäänyt sanomatta?

• Anonyymi00019

Anteeksipyyntö omasta suhtautumisestani. Ovathan nuo pelkkiä muodollisia sanoja mutta myös tuntunut jälkeenpäin siltä. Olen epäluuloinen.

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

Olen tainnut sanoa jo liikaakin.

• Anonyymi00027

Esimerkiksi?

• Anonyymi00134
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Esimerkiksi?

Niin kuin mainitsin, kerroin, olin avoin ja annoin itsestäni liikaa.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Niin kuin mainitsin, kerroin, olin avoin ja annoin itsestäni liikaa.

Itsestään ei kannata antaa mitään, ellei toinenkaan niin tee.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Itsestään ei kannata antaa mitään, ellei toinenkaan niin tee.

Jep, ymmärretty tämä.

• Anonyymi00023

Ei voi sanoa enää mitään, kun tulen väärinymmärretyksi.

• Anonyymi00026

Juu älä puhu mitään jatka vaan mykkänä oloa

• Anonyymi00024

Sanoin pitäväni, vaikka oikeasti rakastan. Oli tuokin kai jotain jo.

• Anonyymi00025

Kaikki on kai mahdollista sanoa.

• Anonyymi00029

Kaikki jäi sanomatta kun tunsimme kerran. Jotkut eivät koskaan saa tietää omistaneensa jonkun sydämen tietyn aikaa.

• Anonyymi00033

Miksei sitä voi sanoa enää?

• Anonyymi00038

Vähän hankalaa omistella sydämiä jotka on varattuja

• Anonyymi00080
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Vähän hankalaa omistella sydämiä jotka on varattuja

Miten olet tunteita saanut varattuun?

• Anonyymi00030

Niin kovin pelottava synkkä varjo vierestä seurattuna. Ei mikään ihme, että ne, joihin tuo nuoli tähtää niin usein kääntyvät ja pakenevat. Kuinka sietämätöntä voi ollarakkaus, jota yksi toista kohtaan tuntee. En koskaan vainoaisi rakastani tuolla kauhealla tiedolla. Tästä eteenpäin hamaan loppuun asti kaiken on pysyttävä, vaikkakin täysin muuttuneena, täsmälleen sellaisena kuin se oli ennen.

• Anonyymi00035

Tahtoisin että hän sanois tuon mulle.

• Anonyymi00034

Kaikki oli vain päässäni ja siellä sen onnistuin tällä kertaa pitämään. Se on lamauttavaa toisella tapaa kuin sanoa mitä mieleen juolahtaa.

• Anonyymi00037

Sillä tavoin se elämä kiitää ohi

• Anonyymi00036

En kehdannut sanoa kun puhuttiin puhelimessa...muuten kyllä pälätän liikaakin

• Anonyymi00039

En tiedä enää, vaikea noissa tietyissä ympäristöissä yrittää sanoa jotain kun ei tiedä edes toisen suhtautumisesta.

Varmaan jotenkin olisin yrittänyt paremmin tutustua?

Mutta jos molemmat kävelee kuin jään päällä niin ei siitä tule mitään.

• Anonyymi00040

Pelkään kyllä heikkoja jäitä, mutta mulla on naskalit 😌 -Sivu

• Anonyymi00047
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Pelkään kyllä heikkoja jäitä, mutta mulla on naskalit 😌 -Sivu

Se on toki hieno homma, mutta kokemusta on että siinä ei naskalit muuten auta jos on käynyt jo jääkylmässä vedessä ja porukka nauraa. Yksikään ei tuo vilttiä tai tarjoa nuotiota lämmittelyyn.

Sen takia usein kyse ei ole jään rikkomisesta vaan että uskaltaisi mennä jään yli.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Se on toki hieno homma, mutta kokemusta on että siinä ei naskalit muuten auta jos on käynyt jo jääkylmässä vedessä ja porukka nauraa. Yksikään ei tuo vilttiä tai tarjoa nuotiota lämmittelyyn.

Sen takia usein kyse ei ole jään rikkomisesta vaan että uskaltaisi mennä jään yli.

🎶 Menen edellä, kyllä se jää kantaa

• Anonyymi00041

Unohdin mainita ROTUHYGIENIALAKI on liittynyt myös meidän molempien syntymään ja OLEN TODELLA OTETTU SIITÄ, että SINÄ HALUSIT KUNNIAN OLLA EDELLEEN ” RAKAS MIEHENI KUNNIATON PASKA, KOSKA SINUN KOLLEGAAT OVAT AIKOINAAN SYYLLISTYNEET TÖRKEÄÄN LAIMINLYÖNTIIN!”

8 kunniansa loukannutta EI VOI OLLA VÄÄRÄSSÄ!

• Anonyymi00043

"Älä tee sitä. Se on kaikin tavoin tyhmää, enkä ainakaan minä koskaan tule sulattamaan sitä."
      n>m

• Anonyymi00044

Kaikessa ei ole kyse sinusta nainen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Se ei ollut olettamukseni. Vastasin vain aloitukseen. Sanat jotka jäivät sanomatta. Juuri siksi jäivät sanomatta kun tiesin ettei kuulu minulle mitenkään. Eikä liity minuun.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei missän voi olla kyse naisesta,oette kiusaajia ja yritätte ustamaalata joitain naisia,emme hyväksy,ett kiusaatte naapureita,vaik sanaakaan ei ole vaihdettu teidän kaa!

• Anonyymi00045

Tuo on vaikeasti määriteltävä kysymys.

• Anonyymi00050

pahoittelut! 😂

• Anonyymi00054

Mikä naurattaa?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mikä naurattaa?

no mikäköhän 🙂

• Anonyymi00051

menit turhan lujaa tunteisiin! 🙂

• Anonyymi00052

Jäi sanomatta että mulla oli herännyt tunteita, mutta syvällä sisimmässäni tiesin että meistä ei voisi koskaan tulla mitään. Edustimme eri leveleillä, ei meitä oltaisi koskaan hyväksytty. Elämä jatkuu, mutta ikävä jäi.

• Anonyymi00053

Olit aivan niin korkealla levelillä.

• Anonyymi00055

Kenen muun hyväksyntää olis tarvinnut jos kaksi ihmistä haluaa ja rakastaa toisiaan?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kenen muun hyväksyntää olis tarvinnut jos kaksi ihmistä haluaa ja rakastaa toisiaan?

Naiset tarvitsevat aina yhteisön hyväksyntää. Senhän takia ne kiinnostuvat joko korkean statuksen miehistä jotka yhteisö hyväksyy tai sitten jostain kielletystä yhteisön ulkopuolisesta jonka jälkeen valittavat että yhteisö ei hyväksy tätä täyttä kusipää ääliö kiertokullia eli se on kaikkien muiden vika.

Ei ole olemassa sellaista mahdollisuutta että nainen kiinnostuisi yhteisön hylkäämästä epätoivoisesta luuserista koska yhteisön silmät ovat yhtä kuin naisen silmät ja toisin päin.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Naiset tarvitsevat aina yhteisön hyväksyntää. Senhän takia ne kiinnostuvat joko korkean statuksen miehistä jotka yhteisö hyväksyy tai sitten jostain kielletystä yhteisön ulkopuolisesta jonka jälkeen valittavat että yhteisö ei hyväksy tätä täyttä kusipää ääliö kiertokullia eli se on kaikkien muiden vika.

Ei ole olemassa sellaista mahdollisuutta että nainen kiinnostuisi yhteisön hylkäämästä epätoivoisesta luuserista koska yhteisön silmät ovat yhtä kuin naisen silmät ja toisin päin.

Voin kai vähän valottaa, tämän maan toisen virallisen kielen edustajisto ei olisi hyväksynyt. Tiesin että olisin jäänyt yksin. Tiesin että hän olisi joutunut puolustuskannalle omiensa edessä. Tämä siis vuosikymmeniä sitten. Vaikka edelleen maassamme on alueita joihin tavan kansalla ei ole asiaa eikä arpaa omassa maassamme.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Älä jauha pskaa!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Miehet ei kiinnostu ylipainoisista, koska mitä muut miehet siihen sanoo, jos vierellä on ruma nainen.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Miehet ei kiinnostu ylipainoisista, koska mitä muut miehet siihen sanoo, jos vierellä on ruma nainen.

Hyvä jumala.
        Asialla ei ole mitään tekemistä muiden miesten mielipiteiden kanssa!
        Ei mitään.

Mies valitsee itse naisensa sanoi muut miehet mitä tahansa paitsi jos nainen on niin sanotusti helppo ja sana kiertää miesten keskuudessa.

Mies ei kiinnostu ylipainoisista naisista koska se ei ole viehättävää.

Mies on visuaalinen joka kaipaa että nainen näyttää seksuaalisesti kiinnostavalta ja valitettavasti ylipaino on sen kaiken vastakohta.

Ylipainoisten naisten keksimä juttu että kyse on miehen kavereista on huvittava juttu. Kyse on miehestä itsestään kun nainen ei vain ole pantavan näköinen ylipainoisena.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Jos jotain rakastan, ei siinä muiden hyväksyntää tarvita. Tämä on minun elämä, muut eläköön omaansa. Ihme lammaslaumoja.
        - nainen

• Anonyymi00058

Nämä asiat jäi sanomatta, ilman mitään romanttisia Casablanca tyyppisiä kiemuroita:

1. hänestä jäi kutkuttava tunne jota on vaikea korvata millään muulla

2. olisimmepa tutustuneet eri yhteydessä niin olisimme voineet tutustua

3. hän olisi lopulta joutunut karkaamaan kanssani sitä kaikkea mitä osa on tällä hetkellä enkä usko että hän olisi valmis siihen, olen luonteeltani yksin eläjä ja sosiaalinen hylkiö vaikka se ei ehkä aina tule esille sosiaalisissa ympäristöissä

• Anonyymi00059

Olen ihastunut ja ehkä rakastunut. Tunnen outoa vetoa sinuun. Ehkä rakastan sinua. Siis tosi outoa, kun ei olla puhuttu paljon mitään eikä oleskeltu samassa tilassakaan kuin jokunen pieni hetki.

Tämä tieto viimeistään saisi hänet karttamaan 😅

• Anonyymi00060

Alkoiko alapäätä pakottamaan kun näin sen hehkeän nuoren naisen jossain ja heti ihastuit/rakastuit?

• Anonyymi00081

💩💩💩

• Anonyymi00064

Ei häntä vaikuttanut minun sanomiset merkitsevän mitään niin aivan sama.

• Anonyymi00065

Silloin jäi sanomatta, että mulla on tunteita vain sua kohtaan, ettei tarvitse olla huolissaan.

• Anonyymi00067

Teot ja yhdessäolot toisten kanssa kertovat enemmän kuin jotkut sanomiset siitä ettei tarvitse olla huolissaan.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Teot ja yhdessäolot toisten kanssa kertovat enemmän kuin jotkut sanomiset siitä ettei tarvitse olla huolissaan.

Ohi! Tämä sopii kyllä häneen!

• Anonyymi00110

Tämä tapahtui 8.1.2025.

• Anonyymi00066

Kiitos, rakas. Elämäni parhaasta päivästä.

• Anonyymi00090

Kiitos rakas, että kaikki on nyt toisin.

• Anonyymi00070

En usko että olisi asiaa miksikään muuttanut vaikka olisin mitä sanonut.

• Anonyymi00071

Moni asia jäi sanomatta sille naiselle. Jäi sopimatta se riita johon kaikki sitten loppui. Sitten ei kai ylpeys antanut enää periksi laittaa viestiä vaikka oli ihan tajuton ikävä. Pelkäsin kai että se minulle mitään edes vastaa. En kääntynyt katsomaan taakseni silloin kun olisi pitänyt. En saanut sanaa suustani vaikka joskus rakastin. Nyt on sitten kaikki mennyttä. Mitä turhuutta elämä joskus on.

• Anonyymi00084

Ylpeys on pahinta kaikessa. Oma ego estää asioita. Mikään ei ole välttämättä myöhäistä, niin kauan kuin toinen ei ole jo poistunut tästä maailmasta. Aina voi pyytää anteeksi ja aina voi kertoa tunteistaan, suoraan ihmiselle itselleen. Omaa karmakuormaa saa kevennettyä, jos haluaa.

• Anonyymi00087

Riidat on yleensä täysin turhia. Useinmiten sovittavissa. Elämä on liian lyhyt riitelyyn.

• Anonyymi00091

"Pelkäsin kai että se minulle mitään edes vastaa."

Oppituntina sinulle. Ei kannata laittaa viestiä, ei naiset vastaa.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Ylpeys on pahinta kaikessa. Oma ego estää asioita. Mikään ei ole välttämättä myöhäistä, niin kauan kuin toinen ei ole jo poistunut tästä maailmasta. Aina voi pyytää anteeksi ja aina voi kertoa tunteistaan, suoraan ihmiselle itselleen. Omaa karmakuormaa saa kevennettyä, jos haluaa.

Kukaan nainen ei ajattele noin eikä toimisi noin. Ei kukaan.

• Anonyymi00072

Kaikki tullaan vielä sanomaan. Luotan siihen.
      Rakastan ja haluan sua.
      Miehelle naiselta.

• Anonyymi00079

Sitä minäkin toivon.

• Anonyymi00074

Kaikki, onneksi. Se se vielä puuttuisi, että olisin puhunut tunteistani. 😅🤭

• Anonyymi00076

Joo nämä kannattaa jättää sinne haudan taakse. Siellä on sitten hyvä käydä keskustelut. Silloin nauretaan yhdessä matojen kanssa.

• Anonyymi00077

En unohda sua koskaan. Viisi minuuttia myöhemmin olin nuori leski 😥

• Anonyymi00083

🫂🫂

• Anonyymi00078

Kaikki, mitä sanoin, oli turhaa. Olisinpa pysynyt vaiti, kuten aina ennenkin.

• Anonyymi00082

Sanoit vai kirjoitit?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Sanoit vai kirjoitit?

Sanoin ja kirjoitin.

• Anonyymi00085

Olisit minun elämäni mies

• Anonyymi00088

Pitsan täytteet 🤣

• Anonyymi00089

Että olet yksi ihanimmista ihmisistä joita olen elämässäni kohdannut ❤️🤗

• Anonyymi00095

IHME lätinöitä.

Pelkillä sanoilla ei muuteta tässä elämässä yhtään mitään.

• Anonyymi00097

Se on just näin! Jotkut vaan ei panosta!

• Anonyymi00098

Mitään ei jäänyt sanomatta paljon nuoremmalle henkilölle.

• Anonyymi00099

Että olin kiinnostunut. Mutta ei, en kertonut mitään tunteistani ja häivyin. Kesä 2015.

• Anonyymi00100

Jäi sanomatta, että hän mies pilasi minut muilta.

Jos on hetkikin luppoaikaa, niin ajatukset kääntyvät häneen. Hän on ensimmäisenä mielessä, kun herään ja viimeisenä, kun menen nukkumaan. Varmaan esiintyy unissanikin. Missä ikinä olenkin tai mihin ikinä menenkin, ajattelen, millaista se olisi, jos hän olisi mukana. Hän on läsnä kaikissa tulevaisuuden haaveissa. Hän on ainoa, jota voin edes kuvitella suutelevani tai rakastelevani. Kukaan muu ei vedä vertoja. Eikä tämä mene ohi. Olen varmaan rakastunut. Enkä edes tiedä miksi. En oikeastaan tunne häntä ollenkaan.

• Anonyymi00102

Voi ei, kuulostaa ikävältä ja ihanalta.
        Ei ole minulle, mutta toivotan onnea sinulle tuon kanssa, mutta taitaa olla saavuttamaton esimerkiksi varattu?

Olin joskus vuosia sitten rakastunut ja minusta tuntui juuri tuolta jopa kauan aikaa sen jälkeen kun suhde päättyi. Oli hirveää aikaa yrittää selvitä yksin, mutta samalla sai jotenkin omituista voimaa pelkästä toisen olemassaolosta ja läsnäolosta vaikka toinen ei ollut enää siinä vieressä.

Tsemppiä siis!

• Anonyymi00101

Kirjain jäi sanomatta

• Anonyymi00104

Hei rakas
      Mitä toivoisit eniten meiltä?

• Anonyymi00105

Multa tuli jo

• Anonyymi00108

Senkö takia kykenit juttelemaan normaalisti 😁

• Anonyymi00106

Marraskuun lopulla ja olisi pitänyt sanoa sulle, että tiedäthän sen että olet aina sydämessäni. Vaikka olosuhteet ovatkin mitä ovat <3

• Anonyymi00107

Ei ole ollut tilaisuutta kertoa hänelle, mitä mun elämässä tapahtuu tällä hetkellä. Olisi ollut reilua kertoa se hänelle ja olisin halunnut, mutta tilaisuutta ei ole ollut.

• Anonyymi00109

Jollain tavalla aina sinua rakastanut. Nyt se vaan yltyy taas.

• Anonyymi00111

My Man My man

• Anonyymi00112

Ai tänään? No, vaikka hyvää viikonloppua, sinä olet niin ihana ja haluan antaa sinulle eskimopusun.

• Anonyymi00113

Mikä ois pitän jäädä sanomatta ainoa mitä jätän sanomatta on ne millä tiedän että pystyn toista satuttamaan ne sanon vasta kysyttäessä toinen valinnu itse tällöin että saattaa tulla satutetuksi suurella todennäköisyydellä

• Anonyymi00114

Älä hyppää, siinä ei ole kuin puoli meträ vettä.

• Anonyymi00115

EI se mitä jätin sanomatta hänelle. Vaan SE mitä hän jätti sanomatta minulle.

• Anonyymi00116

Tyypillinen narsistin puolustuspuhe. Onnea matkallasi

• Anonyymi00119
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Tyypillinen narsistin puolustuspuhe. Onnea matkallasi

Tarkoitatko että narsisti on se joka jää odottamaan vastausta?
        Eli jos toinen osapuoli ghostaa niin se, joka ghostataan on narsisti?

Siellä on taas universumin aivovoimat liikkeellä.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Tarkoitatko että narsisti on se joka jää odottamaan vastausta?
        Eli jos toinen osapuoli ghostaa niin se, joka ghostataan on narsisti?

Siellä on taas universumin aivovoimat liikkeellä.

Kyllä minä ymmärsin kommentin. Molemmat on jättäneet sanomatta asioita, mutta hän syyttää vain toista sanomatta jääneistä asioista.
        Toki jos tilanne on se, että joku vahingossa "unohtaa" mainita vaikka seurustelevansa, niin on sitten toinen juttu tai juurikin, että ei kiinnosta tmv.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Kyllä minä ymmärsin kommentin. Molemmat on jättäneet sanomatta asioita, mutta hän syyttää vain toista sanomatta jääneistä asioista.
        Toki jos tilanne on se, että joku vahingossa "unohtaa" mainita vaikka seurustelevansa, niin on sitten toinen juttu tai juurikin, että ei kiinnosta tmv.

sivusta siis

• Anonyymi00123
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Et sinä ymmärtänyt yhtään mitään. Sinä syytit henkilöä narsistiksi pelkän luulon perusteella.

"Molemmat on jättäneet sanomatta asioita, mutta hän syyttää vain toista sanomatta jääneistä asioista. "

Naisen logiikkaa, ei toista sanota sen perusteella narsistiksi.

"Toki jos tilanne on se, että joku vahingossa "unohtaa" mainita vaikka seurustelevansa, niin on sitten toinen juttu tai juurikin, että ei kiinnosta tmv."

Mitä sinä horiset?

Mokasit, syytät toista osapuolta siitä että se toinen voi hyvinkin olla se narsisti joka ei sano mitään tai jättää jopa vastaamatta.

Mutta ethän sinä naisena ymmärrä pätkääkään, vain omat kuvitelmat ja tulkinnat kiinnosta tunteisiin sosiaalisesta tilanteesta perustuen. Faktoilla ei väliä.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00121 kirjoitti:

sivusta siis

No jatkakaa selittämistä keskenänne sitten.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Et sinä ymmärtänyt yhtään mitään. Sinä syytit henkilöä narsistiksi pelkän luulon perusteella.

"Molemmat on jättäneet sanomatta asioita, mutta hän syyttää vain toista sanomatta jääneistä asioista. "

Naisen logiikkaa, ei toista sanota sen perusteella narsistiksi.

"Toki jos tilanne on se, että joku vahingossa "unohtaa" mainita vaikka seurustelevansa, niin on sitten toinen juttu tai juurikin, että ei kiinnosta tmv."

Mitä sinä horiset?

Mokasit, syytät toista osapuolta siitä että se toinen voi hyvinkin olla se narsisti joka ei sano mitään tai jättää jopa vastaamatta.

Mutta ethän sinä naisena ymmärrä pätkääkään, vain omat kuvitelmat ja tulkinnat kiinnosta tunteisiin sosiaalisesta tilanteesta perustuen. Faktoilla ei väliä.

En minä sanonut toista narsistiksi, vaan valaisin tuota narsisti kommenttia, että miten voi lukea kommentin eri tavalla ja saada eri käsityksen.

• Anonyymi00117

Minä en ole kaivannut ketään, joten mitään ei ole jäänyt sanomattakaan!

• Anonyymi00118

No mutta hyvä. Onneksi jaksoit ilahduttaa meitä kommentillasi :-D

• Anonyymi00122

minulla kai on sellainen empatia tyttöjä kohtaan, mielestäni hauskoja jotkin vanhat retro-pelitkin mitä kokeilla jos piristäisi

• Anonyymi00124
    • Anonyymi00126

Että toivon hänen olevan onnellinen mielitiettynsä kanssa.
      En sitä ikinä saa sanotuksi kun tuntuu niin pahalta

• Anonyymi00128

Tiedän että tämä ei auta juuri nyt, mutta kun noita tulee tarpeeksi vastaan niin sitä alkaa olla onnellinen toisten puolesta että ovat löytäneet toisensa kuten sinäkin toivot sitä. Sen jälkeen sitä vähän itsesäälivästi ehkä ajattelee että miksei itse löydä koskaan ketään ja miksi juuri hänellä on mielitietty, mutta sekin menee ohi.

Pahalta tuntuminen on ok, kukaan ei ole kuollut niin elämä jatkuu ja se menee ohi.

• Anonyymi00127

Tahtoisin olla yhdessä kanssasi, ei eroamista.
      -naiselta sinulle mies ❤️

• Anonyymi00129

Mitään ei ole jäänyt sanomatta. Olen sanonut sen vähän mitä olen voinut. Menisi yksinpuheluksi jos jatkaisin.

• Anonyymi00141

Älä pihtaile.

• Anonyymi00130

Paljon kaikkea tietenkin. Hali hänelle.

• Anonyymi00131

Olet varmaan aivan tavallinen mies (?), mutta olen älyttömän ihastunut sinuun. Hän: ok kiva en tunne samoin.
      😀

• Anonyymi00133

Ei oo mitään kaivattua enää ja eikä mulla mitään jääny tyhmä hän oli tai no taitaa vieläkin olla mihin hän muuttuisi

• Anonyymi00137

Olet ainutlaatuisen ihana ja mielenkiintoinen, ja haluaisin tutustua sinuun.

• Anonyymi00138

Kiitos 🤣

• Anonyymi00139
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Kiitos 🤣

Pistikö sydämessä kovasti, kun kirjoitit ton? 😁

• Anonyymi00140

Oiiii, kaunista 💜

• Anonyymi00142
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Pistikö sydämessä kovasti, kun kirjoitit ton? 😁

Ei, mutta nauratti, koska ei varmasti ole mulle.
        Nätisti sanottu hänelle, jota koskee 😊

• Anonyymi00144
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Ei, mutta nauratti, koska ei varmasti ole mulle.
        Nätisti sanottu hänelle, jota koskee 😊

Okei, kiva iltaa sinulle. :)

• Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Okei, kiva iltaa sinulle. :)

Samoin 😊

• Anonyymi00149

Näin miehenä naurattaa millaisen pitäisi olla että joku koskaan missään tilanteissa noin ajattelisi minusta. Siihen ei riitä ikuinen maailmankaikkeus että tapahtuisi.

• Anonyymi00143

Oltiin sovittu!

• Anonyymi00146

Mitä olitte sopineet?

• Anonyymi00150

Vähän jälkijunassa nyt tulee, mutta hyvää ystävänpäivää toivottelisin eräälle ihanalle naiselle😊.
      Sinulle J tarkoitettu, mutta senhän sinä jo tiesitkin😉❤️

• Anonyymi00152

Kelle saan toivottaa takas😊♥️

• Anonyymi00153

Fuck off!!!

• Anonyymi00154

What???!

• Anonyymi00155

Yo man, chill -implicit!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2302
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      235
      2238
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1508
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      24
      1323
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      41
      1289
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      132
      1261
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1210
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      979
    9. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      979
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      77
      932
    Aihe