Vanhana minulle? Niinkö?
Pidit itseäsi liian
115
5284
Vastaukset
- Anonyymi00001
En pitänyt. Kiitti vaan.😑
- Anonyymi00055
Mutta ehkä tässä vaiheessa tai muutenkin oli liikaa ikäeroa? Mun mielestä oli.
- Anonyymi00061
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mutta ehkä tässä vaiheessa tai muutenkin oli liikaa ikäeroa? Mun mielestä oli.
6 vuotta on aika vähän.
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
6 vuotta on aika vähän.
7 vuotta on. Ihmiset vanhenee eri tahtia.
- Anonyymi00096
Anonyymi00065 kirjoitti:
7 vuotta on. Ihmiset vanhenee eri tahtia.
Ei ole liikaa. Jonkin tutkimuksen mukaan jopa täydellinen tai ainakin lähellä täydellistä ikäeroa.
- Anonyymi00002
En.
- Anonyymi00003
en edelleenkään ole kiinnostunut naisista sillä tavoin. miehen haluan ja naimisiinkin joskus. onko se niin vaikea ymmärtää
- Anonyymi00007
Minä taas olen aivan mahdottoman kiinnostunut eräästä naisesta, et silleen.
- Anonyymi00037
Olen ymmärtänyt sen jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00108
Missä hän niin mainitsi että aloitus olisi naiselta naiselle? ÖÖÖ
- Anonyymi00114
Anonyymi00108 kirjoitti:
Missä hän niin mainitsi että aloitus olisi naiselta naiselle? ÖÖÖ
Siltä se tuntui minusta.
- Anonyymi00004
En!
- Anonyymi00005
Olen ikuisesti ketterä herra 47
- Anonyymi00006
joo!!
- Anonyymi00008
Et ole ketterä
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et ole ketterä
Olen ketterä notkea ja elastinen hra 47
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen ketterä notkea ja elastinen hra 47
Etkä ole 47
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Etkä ole 47
Olen pysyvästi 47 ketterä ja notkea charmantti
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen pysyvästi 47 ketterä ja notkea charmantti
Höpöhöpö
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Höpöhöpö
Häpeäisit kun noin kiihotut erinomaisuudestani.
- Anonyymi00028
Et sinä ketään edes kaipaa varmaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Et sinä ketään edes kaipaa varmaan.
Se on totta, en ole kaivannut ketään moneen vuoteen!
- Anonyymi00009
Tällaiseen ajatteluun olen monesti päätynyt. Pohtinut asioita, et miten arkemme voisi sujua, kuinka hyvin osaisimme toisiamme ymmärtää (luonteet/ näkemyserot ym.). Ääritilanteet, olisiko kuinka helposti soviteltavissa? Ikä tuo mukanaan riskien minimointia omaan olemassa oloon.
- Anonyymi00010
Eiköhän me olla pohdittu tätä muutama vuosi joten mikä on lopputulos
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eiköhän me olla pohdittu tätä muutama vuosi joten mikä on lopputulos
Vaatisi ilmeisesti ajatusten vaihtoa, että mitään tapahtuisi suuntaan taikka toiseen? Uskallus puhumiseen estyy helposti uskon puutteeseen?
- Anonyymi00073
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vaatisi ilmeisesti ajatusten vaihtoa, että mitään tapahtuisi suuntaan taikka toiseen? Uskallus puhumiseen estyy helposti uskon puutteeseen?
Hmm.Niin.Elämä on muutakin kuin pelkkää viihdettä ja silmänruokaa.
- Anonyymi00013
Olen täydellisen ikäinen hänelle ja hän minulle.
- Anonyymi00017
En pidä itteeni liian vanhana sellaselle josta välitän. Oon ihan sopiva miehelle kaikin tavoin.
- Anonyymi00029
Miten välität toisesta, että toinenkin sen tajuaa?
- Anonyymi00089
Nyt valehtelet,naimisissa olevasta .iehehestä ja itsekki olet ilmeisesti ja nainen silloin ku haluut! Tietääkö mies susta noits outoja trans asioita?
- Anonyymi00094
Anonyymi00089 kirjoitti:
Nyt valehtelet,naimisissa olevasta .iehehestä ja itsekki olet ilmeisesti ja nainen silloin ku haluut! Tietääkö mies susta noits outoja trans asioita?
Mistä helv*tistä sä keksitkään noita satujas.
Ainakin se tulee selväksi että sulla on jostain syystä keino nähdä kuka kirjoittaa ja mitä.
Mut silti kuvittelet ihan omias.
- Anonyymi00018
Ei suinkaan. Mulle olisi ihan okei, vaikka olisit tuosta iästäsi vielä 10-15 vuotta nuorempi.
n>m- Anonyymi00095
Kunnioittakaa toisten avioliittoja ja lopettakaa tuo tyhjän höpöttäminen!
- Anonyymi00021
Tavallaan joo. On raskasta odottaa, että koska kasvat henkisesti suunnilleen samalle tasolle.
- Anonyymi00024
No kyllä naapurin tädille kelpaan!!
- Anonyymi00022
Yhden ihanan eroottisen naisen ei ainakaan tarvitse ajatella noin. Koko ajan hän on mielessä!
- Anonyymi00080
Mitä se lohduttaa tai lämmittää sitä naista jos on vaan sun mielessä? Ehkä se nainen haluais jotain muutakin.
- Anonyymi00084
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mitä se lohduttaa tai lämmittää sitä naista jos on vaan sun mielessä? Ehkä se nainen haluais jotain muutakin.
Käy p*nemassa niitä muita.
- Anonyymi00023
En. Oon liian kaunis sulle. Sori.
- Anonyymi00066
Mikään ei ole niin katoavaa kuin kauneus.
- Anonyymi00110
Et pelkästään liian kaunis, vaan kaikkea muutakin.😘
- Anonyymi00119
Outoa ajatella itsestään tuolla tavalla🙄
- Anonyymi00025
Elämä on monimutkaista ja tietty näitä mietin. Mut hyvällä.
- Anonyymi00026
Miehenä kyllä tuntui siltä kun mittarissa on jo 40v
- Anonyymi00031
Nelikymppinen on nuor mies vielä. Helposti 25 v muija sopii tuosta vain kainaloon.
Pää pystyyn siellä. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Nelikymppinen on nuor mies vielä. Helposti 25 v muija sopii tuosta vain kainaloon.
Pää pystyyn siellä.Liian vanha ainakin mulle
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Liian vanha ainakin mulle
Olet tosin liian lihava myös meille
- Anonyymi00060
Anonyymi00039 kirjoitti:
Olet tosin liian lihava myös meille
meille eli kimppa? ei kiitos!
- Anonyymi00027
Voi olla joo. Ehkä joskus tulevaisuudessa tasoittuu, mutta nyt tuntuu siltä.
- Anonyymi00030
No, mutta ei se haittaa.
- Anonyymi00033
Pidin, mutta en tiedä pidänkö enää...äänestetäänkö?
Yksimielinen äänestys riittää, kaksimielinen ei :)- Anonyymi00048
Mikä muutti mielesi?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mikä muutti mielesi?
Pieni näkökannan muutos oman itsen kohdalla, sekä se tosiasia että kyseinen henkilö on ilmeisesti muuttanut luvatta pysyvästi asumaan tuonne mielen perukoille. Useista häätöyrityksistä huolimatta jatkaa edelleen oleskeluaan paikan päällä, ei häivy millään. :D
Joko äänestetään, puolesta vai vastaan?
- Anonyymi00034
En pitänyt. 10 vuotta ei ole liikaa.
- Anonyymi00062
Se on juuri passeli
- Anonyymi00035
No en tietenkään. En vain ymmärrä yhtään, miksi olisit kiinnostunut. Olen todellakin siis huomannut että olet (silloin ja nyt), mutta en saa kiinni miksi?
- Anonyymi00036
Näin minä ajattelin. Joku 26-vuotiaskin on vielä niin nuori. Ei kai sillä oikeasti olisi väliä.
- Anonyymi00041
Kuka kenelle
- Anonyymi00042
Kummin päin liikaa? Sulla liian vähän vai mulla liian paljon?
- Anonyymi00043
tiedän liikaa ja olen liian väsynyt siihen kaikkeen käydäkseni enää sitä läpi. ja nyt siellä minun tyolantressa asiat olisi vielä huonommin. kiva kun ymmärrät ja etsit jonkun muun.
- Anonyymi00044
Nuorempi mies ois just hyvä.
- Anonyymi00045
Ketään ei kiinnosta puhkinussitut vanhat eukot
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Aika kalluvastaus 🤮
- Anonyymi00052
Anonyymi00045 kirjoitti:
suuta soukemalle kuule poika
- Anonyymi00050
Se onkin loistavaa kun ikään sotketaan milloin ulkonäköä, milloin luonnetta, milloin mitäkin. Rakas, en voi rakastaa sinua koska luonteesi on vanhentunut. Sanasi ovat niin vanhoja, lähes kuolleita ja kun olet hiljaa, minua pelottaa oletko jo kuollut silmät auki. Se olisi tosi nastaa, jos kaikki samanikäiset olisi toistensa kopioita, käytännössä samana vuonna valmistettuja robotteja. Silloin moni valitsee robotin, jossa takuu on voimassa, paitsi nykyään laatutaso laskee koko ajan. Silti joku voisi silti pitää tyylikkäästä, toimivasta, rehellisen suorasta robotista tai joku tunnevikainen voisi ihastua jopa luonnevikaiseen ihmiseen. Suuri rakkaus sydämessään, tihkuvan lantein, intohimon lieskoissa kun intensiteetti on räjähtämäisillään - ”rakas, miksi sinun alushousuissa on kikkeliaukko”.
- Anonyymi00051
Ite oot vanha!!!
- Anonyymi00053
Ehkä.
- Anonyymi00054
Meidän kohdalla ikä ei ikinä ollut mulle ongelma. Mä oon sitäpaitsi meistä kahdesta henkisesti nuorempi.
Me ollaan vaan liian erilaisia muuten.- Anonyymi00115
Toinen on sosiaalinen ja toinen ei, toinen rehellinen toinen ei, toinen avoin toinen ei.......
- Anonyymi00056
En toki, mutta käyn jo nukkumaan 😊
- Anonyymi00057
Olet oikeassa. Minua ei kiinnosta yksikään oman lapseni ikäinen. Pidän vain miehestä, joka on suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse olen ja vain ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00058
Kaikissa on osa joka elää ajan ulkopuolella. Se osa minussa löysi sinusta jotain erityistä. Asiat voivat olla uusia missä iässä tahansa. Tuli kuitenkin hetkiä jolloin tiedostin olevani vanhempi kuin muistinkaan. Se miltä näytit juostessasi nauraen ylös portaita. Silti yhä joskus lähelläsi ollessani unohdin, että vaihtoehtona voisi olla myös pois käveleminen. Tämä vetovoimasi, tapa vetää mukaan haasteeseen. Intensiivisyytesi, ja maailma tiivistyi tuohon tunteeseen, antamiseen ja ottamiseen.
- Anonyymi00059
Kuka kenelle mä pidä itseäni minään kenellekkään pääsen helpommal kun selvitän heitin omat ajatukset tarvi tuhlata aikaa sillai turhaan mun kanssa kun ei ole helppoa tulla toimeen vaikka mä tulenkin toimeen ihan kenen tahansa kanssa
- Anonyymi00063
Vastaan naiselle, en pidä.
- Anonyymi00064
Kukaan ei edes katsele näin vanhaa kuin mä. Yks entinen, pikkusen nuorempi naispuolinen tuttava sanoi mulle vuosia sitten ett näytän vanhalta ja antoi ymmärtää ett miehessä täytyy olla pahasti vikaa päässä, jos mun ikäisestä ja näköisestä naisesta kiinnostuu. Tuntuihan nuo sanat pahalta, mutt eipä ole enää sen jälkeen tullut mielenkään ett joku mies olisi voinut olla kiinnostunut minusta.
- Anonyymi00068
Tuollaiset sanomiset jätät omaan arvoonsa, ja teet siten kuin itse parhaaksi katsot.
-Nainen sivusta - Anonyymi00102
Kuulostaa totuudelta mitä sanoi sinusta
- Anonyymi00123
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tuollaiset sanomiset jätät omaan arvoonsa, ja teet siten kuin itse parhaaksi katsot.
-Nainen sivustaMiehenä totean, että ihminen joka on kuin toi pikkuisen nuorempi nainen sanomisissaan? Ei voi olla kovin terve päästään. Halu satuttaa toista sanoin, tarkoittaa vain sitä, että hän saa hyvää mieltä siitä, kun toinen pahoittaa mielensä. Epäterveen ihmisen mielipiteille ei kuulu antaa arvoa. Olisit nauranut hänelle ja todennut, että sinulla taitaa olla omakohtaista kokemusta siitä, olet säälittävä lapsi vielä.
- Anonyymi00067
Tämä ei ole minulta mieheltä. Kolmea kymppiä kolkuttelevana olet parhaassa iässä vielä vuosikymmeniä. Juuri sopiva minulle ja minä sinulle.
- Anonyymi00069
En pidä, kyllä seisoo vielä.
- Anonyymi00070
😋😋😋
- Anonyymi00072
atgr up dp,e joöd--
- Anonyymi00074
Raja on noin 22-vuotta. 20 vuoden ikäero on liikaa, mutta siitä ylöspäin ihan jees.
- Anonyymi00075
Tällaista vanhaa, jo erilaisia sairauksia omaavaa miestä ei kenenkään naisen kannalta ottaa riesaksi. Olen pragmaattinen ja hyväksyn tosiasiat.
- Anonyymi00076
Toivottavasti hän ei ajatte noin, vaikka pragmaattinen olisikin.
- Anonyymi00081
Entä jos sä olet rakas riesa?
- Anonyymi00077
Ikä on numeroita. 50 vuotias on viisikymppinen ja piste.
Ei kai sen ikäinen katsele 20 vuotiaita?- Anonyymi00078
Harvemmin minusta näin on. Enempi mielikuvituksen luomaan harhaa tällaiset. Miehenä totean.
- Anonyymi00099
No, olen 48-vuotias vanhapoika, pohjoisesta ja aion pysyä vanhana poikana, enkä ole kiinnostunut 20-vuotiaista
- Anonyymi00100
Anonyymi00078 kirjoitti:
Harvemmin minusta näin on. Enempi mielikuvituksen luomaan harhaa tällaiset. Miehenä totean.
Kyllä, luuseri kun olet.
- Anonyymi00101
Anonyymi00099 kirjoitti:
No, olen 48-vuotias vanhapoika, pohjoisesta ja aion pysyä vanhana poikana, enkä ole kiinnostunut 20-vuotiaista
Jokaisen tulisi olla.
- Anonyymi00104
Anonyymi00100 kirjoitti:
Kyllä, luuseri kun olet.
Eiku aikuinen, joka omaa terveen itsetunnon. Eikä halua muita hyväksikäyttää eikä tulla itsekkään hyväksikäytetyksi. Tuntemattomien kanssa ei kannata pelata mitään pelejä, joissa on omat vaaransa.
- Anonyymi00118
No olen 48 v sinkku Mies, ja parikymppisenä kanssa ei mitään yhteistä
- Anonyymi00079
Varmaan joo olen liian vanha hänelle, enkä muutenkaan hänen mielestään sopiva.
- Anonyymi00082
En tänäänkään!
- Anonyymi00083
Niin. Ihana mies mutta...
- Anonyymi00085
Voi se olla niinkin kuten ap kirjoitti.
Enemmän kuitenkin väsyin siihen ettei välillämme ole enää yhteyttä. Palsta on turhuutta. On ollut jo kauan.
Omien elämän tapahtumien vuoksi oon käynyt traumaterapiassa aika pitkään. Se on hoitanut ja auttanut minua elämässä eteenpäin.
En ole unohtanut ajatuksissani olevaa ja hän ei ole liittynyt terapiaani. Muutoin toivon hänen elämäänsä kaikkea hyvää ja rakkautta. Ystävyydellä...
♡..?
25.4 -26 klo:19?- Anonyymi00090
Lisään vielä etten seuraa palstaa kuten joskus aikoinaan.Ei ole mitään tarvetta. Enkä koe myöskään tarvetta kommentoida aloituksia tänne muutoin kuin harvoin lukiessani niitä. Jos tällä nyt on kenellekään mitä merkitystä.
- Anonyymi00092
Kaikkea tullut mietittyä ja tuokin käynyt mielessä, jos olisit hän.
Yhteyden loppumisen syyn varmaan tiedätkin. - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kaikkea tullut mietittyä ja tuokin käynyt mielessä, jos olisit hän.
Yhteyden loppumisen syyn varmaan tiedätkin.Haastavaa tietää mikä toisen mielestä on ollut yhteyden loppumiseen syynä. Se olisi hyvä puhua hänen kanssaan. En oikeasti tiedä syytä.
- Anonyymi00097
Anonyymi00093 kirjoitti:
Haastavaa tietää mikä toisen mielestä on ollut yhteyden loppumiseen syynä. Se olisi hyvä puhua hänen kanssaan. En oikeasti tiedä syytä.
Vaikka tunniste olikin tarkka, niin en usko että olet hän. Voiko olla?
Puhumista olisin toivonut enemmän kuin mitään.
- Anonyymi00086
Kyllä näin varmaan on, olen liian vanha, enkä muutenkaan sopiva hänelle. Annan periksi, luovutan.
- Anonyymi00087
Valentine Day is coming soon https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e5f53327-e8ec-40b5-84c3-526b786a30c3
- Anonyymi00088
No minä en luovuta! :D
- Anonyymi00098
haluun tai siis toivon vilkasta ehkä nuorempaa miestä :) minusta se olisi erittäin hyvä koska en ole päästäni ikäistäni nähnytkään
- Anonyymi00111
Joillakin se kypsyminen kestää pitempään
- Anonyymi00103
Kyllä.
- Anonyymi00105
Ei nyt sentään... Eikö "iso veli" huolehdi jatkossakin. Nyt ei sentään ole enää huolta muusta....ei tarvi laittaa penskoja yksinhuoltajien huusholleihin "aamupalalle" ... Kun omat rahat tuli soittoilloissa hävittyä, ja rouvan rilluteltua ties missä. Tarjolla ei ollut söpöjä pikku munkkeja. Oli vain rehtiä ruisleipää ja päällä metwurstia. Näytti kelpaavan...eikä mikään haitannut suden nälkäisiä kakaroita ... onhan siinä nielemistä "valituilla"....
- Anonyymi00107
Niin, lisäksi lihavana, rumana ja vastenmielisenä. Annoit ymmärtää että olen ok mutta käytöksesi kertoo muuta.
Kiitos, onnistuit itsetunnon musertamisessa. - Anonyymi00113
olet pikkupoika vielä. lyhyempikin. näin kyllä katseesi. tavallaan innostuin. vaikka en saisi. mutta jos olet oikeasti 19 v ja asut kotona niin ymmärrät mitä tarkoitan. kiitos.
- Anonyymi00116
Harva myöntää varmaan itselleen niin...
- Anonyymi00117
Ei ollut missään vaiheessa siitä kiinni!
- Anonyymi00121
Olin miestä n. 1,5 v. vanhempi. Ehkä pidin itseäni "liian vanhana". Vaikea sanoa. Jotkut nuoremmat tyypit ovat olleet kiinnostuneita ja ehkä etsivät jotain "syvempää tunnetta" tai naista, joka on rauhallisen tasapainoinen ja lempeä.
- Anonyymi00122
Pidin ja pidän edelleen. Ikäeromme ei vähene vaikka päivät kuluvat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413173Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702529Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602339- 942204
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411964Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661615Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291567Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701515Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891495Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781445