Amazon.co.uk maksaminen luottokorttilla?

7u7u7u

Minkälainen luottokortti tarvitaan, että Amazon.co.ukissa maksaminen varmasti toimii?

13

1119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No esim. Visa Electron... Sitä oon ite käyttäny. Eiköhän noi yleisimmät käy.
      *HUOM: Ainakin Nordealla verkkopankissa pitää käydä hyväksymässä, että korttia käytetään maksuvälineenä netissä.*

    • 7u7u7u

      Entä Osuuspankin tapauksessa kun on Visa Electron? Minulla on se.

      • Skrillex

        Kokeilemalla se selviää, sieltä tulee viestiä jos eivät jostain syystä onnistuneet veloittamaan.


    • 7u7u7u

      Tuo ei taida olla nyt ratkaisu ainakaan tässä minun tilanteessa.

      • 4+10

        Visa credit ja Mastercard credit ainakin toimivat.


      • 7u7u7u
        4+10 kirjoitti:

        Visa credit ja Mastercard credit ainakin toimivat.

        Tuokaan ei ole ratkaisu tietääkseni.


      • ‹(•¿•)›
        7u7u7u kirjoitti:

        Tuokaan ei ole ratkaisu tietääkseni.

        Vaikka sinä et tiedä, muut tietävät, että se on hyvä ratkaisu.


    • 7u7u7u

      No, tukeeko amazon.co.uk Verified by Visaa?

      • Skrillex

      • 7u7u7u
        Skrillex kirjoitti:

        Edelleen, voit maksaa sillä Electronilla, oli se sitten Nordean tai Osuuspankin.

        http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=492874

        Mutta kun olen lukenut, että on ollut jotakin vikoja/vikaa eri pankkien luottokoteilla maksamisessa eri nettikaupoissa (ei sulje pois amazon.co.ukia). Ne tiedot saattavat olla vanhentuneita (siis mitä olen googlaillut), mutta haluaisin vain hyvän varmistuksen.


      • 7u7u7u
        7u7u7u kirjoitti:

        Mutta kun olen lukenut, että on ollut jotakin vikoja/vikaa eri pankkien luottokoteilla maksamisessa eri nettikaupoissa (ei sulje pois amazon.co.ukia). Ne tiedot saattavat olla vanhentuneita (siis mitä olen googlaillut), mutta haluaisin vain hyvän varmistuksen.

        Sitten kai voisin olla varma, että jos tietäisin toimiiko siellä Verified by Visa.


    • reppulipeppuli

      Ei ole käytössä verified by visa, eli esim. handelsbankenin visa electronilla ei onnistu ostaminen amazon.co.uk:sta.

    • Amazon tilaus

      Amazon:issa voi maksaa kaikkien pankkien seuraavilla luotto- tai pankkikorteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Delta, Maestro ja Eurocard.
      Aiheesta lisää:http://goo.gl/LmIwoL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe