Minkälainen luottokortti tarvitaan, että Amazon.co.ukissa maksaminen varmasti toimii?
Amazon.co.uk maksaminen luottokorttilla?
13
1211
Vastaukset
No esim. Visa Electron... Sitä oon ite käyttäny. Eiköhän noi yleisimmät käy.
*HUOM: Ainakin Nordealla verkkopankissa pitää käydä hyväksymässä, että korttia käytetään maksuvälineenä netissä.*- 7u7u7u
Entä Osuuspankin tapauksessa kun on Visa Electron? Minulla on se.
- Skrillex
Kokeilemalla se selviää, sieltä tulee viestiä jos eivät jostain syystä onnistuneet veloittamaan.
- 7u7u7u
Tuo ei taida olla nyt ratkaisu ainakaan tässä minun tilanteessa.
- 4+10
Visa credit ja Mastercard credit ainakin toimivat.
- 7u7u7u
4+10 kirjoitti:
Visa credit ja Mastercard credit ainakin toimivat.
Tuokaan ei ole ratkaisu tietääkseni.
- ‹(•¿•)›
7u7u7u kirjoitti:
Tuokaan ei ole ratkaisu tietääkseni.
Vaikka sinä et tiedä, muut tietävät, että se on hyvä ratkaisu.
- 7u7u7u
No, tukeeko amazon.co.uk Verified by Visaa?
- Skrillex
Edelleen, voit maksaa sillä Electronilla, oli se sitten Nordean tai Osuuspankin.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=492874 - 7u7u7u
Skrillex kirjoitti:
Edelleen, voit maksaa sillä Electronilla, oli se sitten Nordean tai Osuuspankin.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=492874Mutta kun olen lukenut, että on ollut jotakin vikoja/vikaa eri pankkien luottokoteilla maksamisessa eri nettikaupoissa (ei sulje pois amazon.co.ukia). Ne tiedot saattavat olla vanhentuneita (siis mitä olen googlaillut), mutta haluaisin vain hyvän varmistuksen.
- 7u7u7u
7u7u7u kirjoitti:
Mutta kun olen lukenut, että on ollut jotakin vikoja/vikaa eri pankkien luottokoteilla maksamisessa eri nettikaupoissa (ei sulje pois amazon.co.ukia). Ne tiedot saattavat olla vanhentuneita (siis mitä olen googlaillut), mutta haluaisin vain hyvän varmistuksen.
Sitten kai voisin olla varma, että jos tietäisin toimiiko siellä Verified by Visa.
- reppulipeppuli
Ei ole käytössä verified by visa, eli esim. handelsbankenin visa electronilla ei onnistu ostaminen amazon.co.uk:sta.
- Amazon tilaus
Amazon:issa voi maksaa kaikkien pankkien seuraavilla luotto- tai pankkikorteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Delta, Maestro ja Eurocard.
Aiheesta lisää:http://goo.gl/LmIwoL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307