Eras vaimoni miespuolinen tyo kaveri totesi hanelle, etta haluais harrastaa seksia hanen kanssaan ja vaimoni kertoi tasta minulle. Han sanoi ettei tiennyt miten reagoida tahan, enka tohtinut hanelle myontaa, etta ajatus hanesta toisen miehen kanssa kiihotti minua.
Han on saanut tyokaveriltaan myos lisaa ehdottelevia viesteja, joista vaimoni on ollut imarreltu ja kiihottunut. Seksi elamamme vilkastui taman jalkeen, kuten sanoin ajatus vaimostani toisen miehen kanssa on kiihottava.
Keskusteltuamme asiasta eilen, vaimoni on edelleen naista lahestymis yrityksista 'kiusaantunut' vaikka myontaakin etta se kiihotta hanta. Itsellani ei olisi mitaan sita vastaan jos vaimoni tekisikin ns. syrjahypyn, silla perusteella etta han kertoo kaiken mita tekee.
Olenko outo vai onko jollain muilla saman laisia fantasioita?
Vaimo toisen kanssa?
13
3963
Vastaukset
- Kiehtovaa!
Et missään tapauksessa ole outo, tai mitenkään vinksahtanut! Sinulla sattuu olemaan vaan halu laajentaa eroottisia kokemuksia. Vaikuttaa, että haluaisit vaimosi olevan ns. Hot Wife, joka on tuttua monelle miehelle, muun muassa minulle.
Meillä ainakin vaimon luvallinen syrjähyppy vilkastutti seksielämäämme toisiin fääreihin! Rakkauselämällemme kävi myös samoin. Jos vaimosi on kiihottunut ajatuksesta ja sinä olet myös, niin antakaa palaa elämme vain kerran! - Tai menkää
molemmat ja joukkopano pystyy sekä joka reikää.Vaimon työkaveri panee vaimoasi ja sinä vaimo työkaveria ja lykkä til tulipahan annetua taas järkevä neuvo onnea vaan.
- ajomeis ei kiirehti
muista kehoittaa häntä myös antamaan juoksupojalle pillua kotimatkalla niin on pojilla sitten kahvitunnilla yhteiset keskustelun aiheet. siitä syntyy kilpailua ja saatkin munaa yllättävästä suunnasta joka päivä, tosin täytyy mainita että maineesi kasvaa työmaalla ja kaikki alkavat katsoa sinua vain pillu mielessä ellet satu olemaan mällinimijä jo toisessa polvessa.
ja ehdottaisin että kairauttasi myös b rapun valmiiksi auki niin pääset liukkaille koska mällit tulee helposti ryppyreiän sulkijalihaksen takan kotiin asti - Suvaitsevainen mies
Meillä se meni lopulta niin pitkälle, että vaimo toi työkavensinsa mökille eräänä viikonloppuna sillä verukkeella, että minä olin jo siellä, eikä hänellä ollut kyytiä. Silloin sai vaimo vierasta ja monta kertaa. Sitä on tapahtunut myöhemminkin ja olen aina yhtä kiihottunut siitä.
- aisuriäijä27v
Meillä myös kauniimpi puolisko päätyi pikkujoulujen päätteeksi miespuolisen työkaverinsa kanssa sänkyyn, aamuyöllä sitten rouva tuli kotiin pöksyt vieraan sperman tahrimina. Oli todella kiihottavaa, vaikka ei sitten liukkaille päästänytkään. Myöhemmin pikkurouva on käynyt useampaan otteeseen tuon miehen luona pantavana ja kiihottavaa on ollut.
- hyh hyh
Sairasta
Luuletteko että naisenne haluaa vielä teitä,kun pääsevät toisen miehen makuun.
Sanokaa vaan naisellenne hyvästi.- MÄ OON MIES
Siinä taas tyypillinen olemattoman itsetunnon omaava suomalainen"mies".Varmaan hänen vaimonsa oltava hää-yönä neitsyt ja liitossa paikka nyrkin ja hellan välissä ettei vaan pääsisi vertailemaan.Tuollaiset pitäisi kuohita etteivät jatkaisi sukuaan sillä Iso-Kirjakin sanoo että Kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen,tarkoittaa että kasvattajana ja "miehen" mallina saisit vaan aikaiseksi uusia sairaalloisen mustasukkaisia naisten hakkaajia.Hakeudu hoitoon,oppisit ehkä että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.
- seksielämä piristyi
Meillä ainakin seksielämä piristy kummasti kun vaimo alkoi käydä toisten miesten pantavana. Vaimon palattua pääsen panemaan liukasta ja kiimaista pillua ja se vasta tuntuu hyvältä.
- varmasti piristyikin
Tuntuuko kivalta kun vaimo haaveilee toisen miehen vehkeestä ?
Sellaista akkaa en kyllä enää kattelis.Raivostuttaa pelkkä ajatuskin.- MieliAvoinna
Heikosti on asiat ja luottamus parisuhteessa, jos miehen pitää pelkän seksin vuoksi pelätä oman asemansa puolesta. Meillä on ollut suhteen alusta asti aivan luonnollista ja selvää, että seksistä voi nauttia aivan yhtä hyvin kuin vaikkapa hyvästä viinistä, nautintoa saa molemmista eikä ole ole minulta mitenkään pois, jos kultamuruni silloin tällöin harrastaakin yhden yön juttuja ja nauttii seksistä muidenkin miesten kuin minun kanssani silloin kun hänestä siltä tuntuu. Välisemme seksielämä on joka tapauksessa vilkasta ja kiihkeää, ei siihen satunnaiset rakastelut muiden kanssa ole vaikuttaneet.
- Anonyymi
Minun vaimo kulki erään lähinaapurin kotiavustajana kun oli loukannut sääriluunsa kaatuessaan. Kertoi että mies on puhunut aika härskejä kun on hoitanut hänen vammojaan ja suihkussa käyttäessä oli ollut vain alkkarit jalassa kalu oli pullottanut reilusti vaimolla oli ollut päällä vain alusasu. Kysyin haittasiko se älä mene jos haitaa. Ei haitannut vähän kiihotti kun housut kastui Kaukolta ja kalun äärimitat näkyi selvästi.
Meni viikko ja satoi kaatamalla päätin hakea vaimon töistä, ajoin pihaan ja astui sisään oli pimeänä huoneet kuulin kamarista vaimon ääniä katsoin sisään, Kauko hieroi vaimon lanteita ja pyllyä kun laittois siteitä, anna vähän hyväillä käsi hyväili jalkojen välistä aika ylhäältä.Toisella kädellä hieroi omia alkkareita, Kaukooh et sais noin, no katso nyt ja laski housunsa iso paksu kalu heilui pystyssä aivan Kirsin pään edessä kädet nousi Kirsin haaroihin, vaimo otti hanskat kädestä tarttui kaluun kaksin käsin luoja kun on paksu milloin olet saanut naista. On siitä vuosia , vaimo otti kalun suuhun imi kunnolla nuoli kauttaaltaan Kauko kuiski älä älä Kirsi laski alkkarit ja hameen nousi päälle ohjasi kalun sisään kuului heti märkä pillun ääni, Kauko kun pesin sinua ja kalua halusin jo silloin. Kirsi nai pitkin liikkein Kauko avasi kauluspaidan ja hieroi nännejä Kirsi huusi kiimasta, Kauko kysyi annatko muulonkin ja veti lantiosta ? anna annan eiij oiiih pylynposket tärisi Kauko huokasi pitkään ja laski sisään ooiih ooiih ihanaaaa . poistui ulos. Soitin vaimolle milloin pääsee, aivan kohta rakas, no odotan ulkona.
Muutaman päivän päästä kertoi että Kaukon poika tulee avuksi pitää opettaa se suihkuttaan javaihtamaan kääreet tulee noin kolmelta menee pitempään. Menin hakemaan olivat suihkuttamassa Kaukoa, ei isä ei noin saa, Kirsi pesi Kaukoa jolla oli kalu kasvanut aika isoksi, Kirsi kuivasi Kaukon ja veivät sänkyyn kukaan ei huomannut kun liikuin hiljaa aika valottomassa huoneessa. Kirsillä oli pienet pitsi pikkarit ja mustat liivit päällä Kaukon sormet näkyi haaroissa Janne sanoi et saa isä noin, saan minä ja nauroi Kirsi levitti jalkoja kokeile vaikka Janne laittoi sormet haaroihin paljasti kalunsa oli yhtä iso kuin isällään Kauko veti hiuksista Kirsin pään kalulle se upposi sisään OIIIIH kuului isosti kun Janne painui sisään, panetteko te kumpikin luojaah kahta isoa pankaa naikaa EIIIH ja alkoi täristä Janne laukasi sisään, nouse nouse kuiski Kauko Kirsi nousi päälle ja alkoi ratsastamaan nai raivona Kauko yritti hillitä lantio vain liikkui nopeaan kahtaaah ja Kirsi laukesiKauko tuli heti perässä. Kirsi nousi ja alkoi pyyhkimään Kaukoa, ei kai kuului kun tunsi Jannen takana Janne veti lantiosta ja nai takaa, Kirsi suuteli ja imi Kaukoa kuiski pane olen teidän huora OIIIH huoraah Janne laukesi sisään menin ulos. Ajoin auton pihaan tööttäsin Kirsi tuli autoon huh olipa päivä.
Illalla kun oltiin humalassa kerroin mitä tiedän ja olen nähnyt. Kirsi sanoi oliko tämä tässä, ei rakas sait mitä olet haaveillut, miltä tuntui. Entiedä mutta se kun annoin kummallekkin olin aivan kiimassa tunne että olen huoraamassa sain jumalattomat orgasmit, en tiedä mistä johtuu se. Hei huora ime ime Kirsi imi , käänny anna pillua nyt Kirsi kääntyi pillu suorastaan valui lantio keinui himokkaasti kerroin kuinka huoralla on seksikäs perse lantio liikkui tiheään pane pane huoraaah ja alkoi täristä painoin syvälle ei ei eiiih tunsi pohjan vastaavan laskin sisään, olinko hyvä ihanan syvälle panit. Olit hyvä huora, minun rakas katsotaan sitten kun nait ketä vain. Illemmalla kyseli mitä tarkoitit mitä ja hieroi kalua kerro. Tiedän yhden tilaisuuden siellä naidaan ristiin rastiin saat tarvittaessa naista tai miestä koko yön, kerron kun tiedän tarkemmin milloin se on mahdollista.- Anonyymi
Taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä hehehehee 🤣 😂
- Anonyymi
Seurasin isän ja äidin elämää maalla, äiti kävi eräällä Henkalla siivoilemassa, kuulin kun isä kerran sanoi Se Henkka oli nuorena kylän pässi sillä on jumalaton mulkku monet vanhemmatkin naiset pääsi sitä kokeilemaan, äiti sanoi ne on niitä puheita. Äti tuli kerran sieltä siivoushommasta sanoi laitamunkin pyykit koneeseen, nostelin vaatteita katsoin äidin pnättejä pitsihousuja ja tunsin kädessä liukasta ,SIINÄ oli spermaa tuoksui siltä. Katselin äitiä kun olin saanut pyykit pesuun, oliko Henkka kunnolla olin näkevinään pientä punaa sanoi samalla lailla kuin ennenkin.
Myöhemmin äiti ei päässyt sinne soitti voinko mennä, alkoi heti kihelmöimään kivasti olinhan jo 22v ja yksi lapsi. menin iltasella kun mies tuli katsomaan lasta. Menin sisään Henkka oli vähän yllättynyt, Sinikka eikö äitisi päässyt. Ei tulin tuuraamaan, siivoilin ja Henkka katseli TV;tä. Makkarissa siivoilin pöytää oli pilleri liuska SINISIÄ, ajattelin ohoh eihän sillä ole naista vai oliko ÄITI.
Sain siivottua sanoin käytkö suihkussa sauna on vähän lämmin. En tiedä ilkeänkö, siitä vaan tuuraan äitiä. Henkka riisuuntui pikkuhousuille huomasin valtava kalu oli toisessa lahkeessa, olikohan ottanut etukäteen jos äiti tulee, päätin testata.
Laitoin valkoisen ohuen tötakin ja pikkarit. Henkka kävi suihkussa housut kastui kunnolla näin kalun piirteet ja paksun terskan hyvin. Odottelin suihkun puolella kun Henkka tuli löylystä sanoi häpeillen en voi mitään, meinasin sanoa tiedän.
Henkka istui penkillä pesin hiukset seisoi etu puolella kastelin vahingossa rinnuksen nännit tapitti kunnolla asun alta. Henkka nousi seisomaan vedin housut pois sanoin pestään kunnolla sienellä pestäessä kalu kasvoi hirvittäviin mittoihin viruttelin pesuaineet tartui kaluun kaksin käsin oli pakko kun kerrankin on noin iso kalu edessä katsoin kalua ja runkkasin, sanoin Henkalle olet nainut äitiä tällä minä tiedän, eihän tämä sovi suuhun yritin imeä. Henkka mennään vein makkariin Henkka oli seljällään kalu oli kuin lipputanko käänsin pillun Henkan naamalle Henkka piti lantiosta kiinni ja veti voimalla huulilleen tuli tunne ottaa väkisin kuului ohoh kun kastuin kunnolla.
An kestänyt vaannousin päälle, huusin riemusta, huusin kivusta, huusin kiimasta kun sain sen sisään, en ajatellut muuta kuin kyrpää ja sitä että äiti on nainut samalla lailla sain orgasmin ja se vain jatkui kun sain toista kyrpä alkoi sylkeä sisään ihanaa kuumaa Spermaa ja sitä tuli paljon.
Kun juotiin kahvia Henkka kertoi että isäni on luvannut sen silloin tällöin naida äitiä. Siivoilin vähän keittiötä Henkka tuli taakse suuteli niskaa levitin vain jalkoja valtava kalu työntyi sisään Henkka pani minua pöytää vasten en ole koskaan saanut niin syvälle kuin silloin kun tulin istuin pelkän kalun varassa ja sain taas sisään ihanan kuumaa.
Äidin luota lähtiessä nakkasin kassin pese nuo. Illalla tuli viesti eikö ole ihana tunne olla naaras. Vastasin soita kun tarvit tuuraajaa ihana saada niin että menee melkein taju.
Kesällä mentiin kumpikin yhtäaikaa, kiihottava näky kun toinen siivoaa ja toinen saa kunnon patukkaa ja kestoa oli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764