Raision terveyskeskus

oli ihan kivaa taas

On tehty siellä asiointi niin vaikeaksi, että oikein hirvittää miten vanhukset ja muut huonokuntoiset tuolla pärjää.

Numero johon soitetaan, vaihtelee alueen ja ajan mukaan. Ja numerosta ei koskaan vastaa oikea ihminen, vaan puhelu menee aina automaattisesti tallennukseen. Sitten kun sieltä jonkun saa kiinni, niin pyytää soittamaan toiseen aikaan ja numeroon, josta sitten taas käsketään soittaa huomenna samaan aikaan ja numeroon, johon jo kerran soitti.

Reseptin uusiminen kestää viisi päivää, koska kukaan ei ole ilmoittamassa, kun se on jo seuraavana päivänä valmis, joten ei ole muuta vaihtoehtoa kun soittaa vastaajalle taas, että voi kysyä onko resepti valmis.

Yleistietoa on, että resepti tulee hakea ennen puolta neljää, tai muuten saat taas huomenna tulla uudestaan, jos et ole tarpeeksi sivistynyt tai käyttänyt heidän "palveluitaan" aikaisemminkin.

Yhdenkään yrityksen asiakaspalvelu ei ole näin nihkeää, ei edes ison puhelinoperaattorin, niin miten on mahdollista, että verorahoilla ylläpidettävä palvelu voi olla tämän tasoista.

17

2532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei aina töki

Joku nyt mättää sinulla?Et osaa toimia oikein tai jotain?Kun soitan raision terveyskeskukseen niin yleensä aina menee vastaajaan johon jätän numeroni.Aina on soitettu melko pian takaisin ja asiat on hoituneet!
      Ja kun reseptin uusia haluan niin jätän sen HYVISSÄ AJOIN sinne ja sekin hoituu!Tosin ainakin tri.Jaakkola uusii reseptin samana tai seuraavana päivänä!

• Ennen oli helppoa.

No joo mut itse satun olemaan töissä tuohon aikaan kun sen saa hakea niin olisi hyvä mun mielestä niitten huomauttaa, että sun kannattaa ottaa sitten pekkanen sitä varten, että saat sen reseptin täältä haettua, eikä ole muutenkaan tullut käytettyä paikan palveluita, kun vasta muutin helsingistä tänneppäin, niin en tiennyt että täällä on tällänen käytäntö. Helsingissä reseptin saa hakea mihin aikaan vaan.

• markkos
        Ennen oli helppoa. kirjoitti:

No joo mut itse satun olemaan töissä tuohon aikaan kun sen saa hakea niin olisi hyvä mun mielestä niitten huomauttaa, että sun kannattaa ottaa sitten pekkanen sitä varten, että saat sen reseptin täältä haettua, eikä ole muutenkaan tullut käytettyä paikan palveluita, kun vasta muutin helsingistä tänneppäin, niin en tiennyt että täällä on tällänen käytäntö. Helsingissä reseptin saa hakea mihin aikaan vaan.

töissä? miksi rasitat terveyskeskusta kun sinulle pitää olla lakisääteinen työterveyshuolto käytössäsi, kysyppä työnantajaltasi...

• ai koska vaan!
        Ennen oli helppoa. kirjoitti:

ennen oli helppoa!
        Ja vasta muutit helsingistä!
        Oletko muuten tyhmä, kun muutit helsingistä!
        Olisit pysynyt helsingissä!

Saa hakea mihin aikaan vain - helsingissäkö? Helsingissä missä on tusina terveysasemaa - joista useimmat eivät ole auki kuin vartti yli neljään (paitsi tietenkin se iltapäivystys - jolloin taitavat olla kuuteen - ja sekin kerran viikossa). Täh!

• heko heko!
        ai koska vaan! kirjoitti:

ennen oli helppoa!
        Ja vasta muutit helsingistä!
        Oletko muuten tyhmä, kun muutit helsingistä!
        Olisit pysynyt helsingissä!

Saa hakea mihin aikaan vain - helsingissäkö? Helsingissä missä on tusina terveysasemaa - joista useimmat eivät ole auki kuin vartti yli neljään (paitsi tietenkin se iltapäivystys - jolloin taitavat olla kuuteen - ja sekin kerran viikossa). Täh!

ite valehtelet: Ei stadissakaan terveysasemat ole kuin iltapäivän neljään auki, paitsi se yksi päivä viikossa kun ovat kuuteen illalla.

Se siitä!

• Näin on näppylät
        markkos kirjoitti:

töissä? miksi rasitat terveyskeskusta kun sinulle pitää olla lakisääteinen työterveyshuolto käytössäsi, kysyppä työnantajaltasi...

Ei meillä käytetä työterveyshuoltoa kuin jos tarvitsee saikkaria, muuten e-pillerit haetaan omalla ajalla.

• asiakas :)

Minusta taas tuo vastaaja systeemi on aivan loistavaa. Ei tarvii jonottaa minuutista toiseen vastausta vaan jätät vastaajaan nimesi, puh.numerosi ja mitä asiasi koskee. Sieltä soitetaan muutaman minuutin päästä sulle. Ei mee iteltä laskua odotukseen ja puhumiseen vaan muut maksavat. Mä tykkään :) Anna apteekkien uusia reseptis, jos terveyskeskukses kestää.

• ..uusija

Työterveys uusi reseptejä, vaikka e-pillereitä. Soita terkkarille ja sano asiasi, niin he tekevät pyynnön lääkärille. Postittavat vaikka työpaikalle sisäisellä postilla jne.
      Apteekit ja yksityinen lääkäriasema palvelee myös, se vain maksaa 10-20e
      Simmottis tääl Raisios..

• asiakas ;)

Apteekin uusiminen maksaa muistaakseni 2e. Minä liityin Myllyn apteekin kanta-asiakkaaksi, niin uusiminen on ilmaista :)

• Vittuuntunutyksilö

Tässä sitä taas ollaan, lapsella 40 astetta kuumetta, parasuppoja annettu painon mukaan maksimi määrä eikä kuume laske kuin hetkeksi 39:ään. Lapsi ihan vetelänä ja ajan saaminen oli niin perkeleen vaikeaa. Ei tämä ole normaalia sillä normaalisti lääke on tehonnut puolen tunnin sisään kunnolla. Miksi on niin vaikeaa antaa aikoja, ei siellä montaa minuuttia menisi. Ja kyseessä vielä lapsi. Jos vanhemmat tietää että kyse ei ole mistään tavanomaisesta, varsinkaan kun mitään muita oireita ei ole, niin miksi helvetissä ei nämä tunkit suostu kuulemaan. Toki heidän veikkaukset ajan varauksessa menee varmaan edes 80% kohdalleen mutta ei tämä ole sellainen asia joka kuuluu jättää statistiikan varaan. Kyllä me vanhemmat jotain perkele tiedämme.. Imekää vittua vitun pellet siel ajan varauksessa! :P

• aSIALLISTA...

Häiriintynyt dorka vanhempi tuo edellinen!
      Asia on kyllä osittain varmaan totta mutta jo kirjoitustyyli paljastaa ao.henkilön olevan kyvytön vanhempi jolta kannattaa lapsi ottaa huostaan!
      Olisit ottanut pennullesi vakuutuksen jo odottaessasi sitä niin pääsisit jonottamatta yksityiselle jne...Maksaa liikaako? Mitäs perseaukisena teit lasta?

• heiaasi..

Haista sinä pikkuapina pitkä paska.

• Lyyti kirjuttaa

No siksipä juuri tuli lapsi on auk oli pers enkä tolokunnut pitää konttejani ristissä, kuten mummovainaa aikoinaan neuvoi.
        Että nyt kävi näin.

• j.vaisaari

minä ihmettelen taas tällaista asia kun ei ole erikislääk terveysk kuten urolokia
      vaan on mentävä turkuun pulsiin tai mehil jotta sais oikeet lääkkeet ja se tu-
      lee kalliis viellä labraati tuloksista joutuu maksamaan koska ei ole raiso
      terveysk lääkärin määräämät kokeet. erikois lääkäreitä raision tervk ettei
      tartte lähteä turkuun se siitä.

• Labraati

Onko siellä patoloki? Tai ainakin kosmetologi?

• Beckhaminkin....

Olin juuri turussa professori Oravan operoitavana uudessa NEO lääkäritalossa.Palvelu/hoito oli todella laadukasta!
      Valinnan vapaus on rutisijoilla ja minäkin olen köyhä työkyvyttömyyseläkeläinen.

• Terse!

Hahah.. Just Just.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66