Hei! Löytyisikö Ylivieskasta noin 50km säteellä hyvää ja mielellään edullista koirahoitolaa, olen vasta paikkakunnalle muuttanut ja tarvitsen aina silloin tällöin koirilleni hoitopaikkaa..???
Koirahoitolaa Etsien
14
2426
Vastaukset
- Tiinuliinu799
Moi!
Siinä vajaan 15 km:n päässä Raudaskylällä on hoitola. http://www.lemmikkielainhoitola.fi/ ...tuoltapa löytyy lisäinfoa ;) - Jompikumpi
Raudaskylällä on aika arvokasta hoito mutta Kalajoella ja Toholammilla on myös hoitolat joissa edullisempi hinta.
Koirani kerran ollut Kalajoella ja Toholammilla useasti molemmissa siistit nykyaikaiset tilat. - eläintenystävä
ykan lemmikkieläinhoitola raudaskylällä. entisen onnelan tiloissa. suosittelen.
- kk
Toholampia suosittelen, Kalajokeakin kuullut kehuttavan. Maatalousoppilaitoksen hoitola edullisin Kannuksessa
- nuapuri
Naapurissa Ylivieskan lemmikkihoitola, ja kyllä pitäjä lenkittää ahkerasti hoitokoiria varmasti on asialliset tilat ja hoito! Ei jää koirat pelkästään häkkeihin, ja kontakti ja virike muulloinkin kuin ruokittaessa,. Tiloja on myös juuri uusittu on myös juoksutarhat.
- Ei nuapur mut asiaka
Toholammilla saa koira varmasti hyvää hoitoa en puhu naapurina vaan siellä jo 9 vuotta olleena asiakkaana ja 3 koiran omistajana.
Tilat ovat kaakeloidut ja erittäin siistit, ulkotarhojen pohjat ovat myös valetut, sekä koirat varmasti lenkitetään eikä siitä oteta mitään lisäveloitusta ja kuka sen muuten kontrolloi tuleeko ne koirat lenkitettyä vaikka niistä lisämaksu peritäänkin(paitsi naapuri)........
Tiedän monia ystäviäni joiden koirat ovat olleet Toholammilla ja voin itsekin suositella tosi hyvin mielin Toholammin hoitolaa.
Numero sinne 06-885613 - Nimimerkki..en keksi
Paljonkos koirahoito Toholammilla maksaa?
- Uteliaskohan
Siinä yllä pitäisi olla voimassa oleva numero josta voi kysäistä.....................
- hyväähoitoa
Kannuksen kennel-lukiolla maaseutuoppilaitoksen yhteydessä on hyvä koirahoitola. Matkaa Ykasta vajaa 40 km.
- Paranneltu on
Joo, hintakin on vaan 10 euroo vrk "hyvä" hoito koululaisilta sekä kennelyskätartunta kaupantekijäisiksi, repäskääpä siitä sitte.
- kateellisettaas
Tuo laitos kouluttaa koiria poliisille, huume- ja hometehtäviin ym. Turha yrittää mollata. Siellä on asiantuntemusta ja tunnollisia hoitajia.
- Oikeaa tietoa ulos
Ei pidä paikkaansa. Tuolla laitoksessa pentuja sosiaalistetaan ihmisiin ja yritetään opettaa pennuille jokapäiväisiä käyttäytymis tapoja, jonka jälkeen pennut lähtee niille tahoille jossa ne koulutetaan.
Asiantuntemusta siellä saattaa olla nimenomaan joillakin opettajilla, mutta yleensä nämä hoitajat ovat sellaisia nuoria tyttöjä joilla on kokemusta vain oman koiran hoidosta ja elämää yleensä takana alle 23 vuotta joten on turha mainostaa oikein paljon hoitajien kokemuksella ja ammattitaidolla.
Tiedän kokemuksesta koska olen itse kyseisen koulun äskettäin käynyt, ei katkera mutta puhutaan asioista totuudenmukaisesti.
Ps. Mikä mahtaa olla oppilas koulutukseltaan kun sieltä valmistuu???????? - Kumpi lienet
Sieltä valmistuu sekä hyviä että huonoja - eikä se ollut asian ydin!
- Pettyyynyt
Mielestäni (oikeaa tietoa ulos) kirjoitti asiaa.
Onko tosi että siellä koulutetaan koirat poliisille poliisi tehtäviin ja huumekoirat huume tehtäviin? vai oliko (oikeaa tietoa ulos) kirjoittaja oikeassa?
Mitä itse olen kuullut niin siellä ei todellakaan kouluteta poliisitehtäviin poliisille koiria eikä huume koiria.
Mielestäni kirjoittaja oli oikeassa että tuon ikäisillä ei voi vielä olla kovin vankkaa tietotaitoa/asiantuntemusta ainakin siitä päätellen minkä ikäisiltä koiranhoitajat vaikuttivat.
Paikka on aivan liian ylimainostettu ammattitaidosta, mutta kiistatta hinta on ylivoimaisesti alueen halvin.
Koira oli kerran hoidossa se riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693