En maksa mitään laskuja, en koskaan, kyse on periaatteesta. Varastan, väärennän ja huijaan minkä ikinä kerkeän.Ulosottovirasto lähettää laskut pois varattomana. Oletteko koskaan nähneet filmiä, ota kiinni jos saat, tämäkin huijari kalpenisi tuhansien rikosteni rinnalla. En ole koskaan jäänyt mistään kiinni, en edes näpistyksistä. Olen varastanut vuosittain kauppaketjuilta satojentuhansien eurojen edestä tavaraa. Hammaslääkärissä käyn kunnallisessa, enkä maksa palvelusta senttiäkään. Lääkärissä käyn kunnallisessa, en maksa koskaan laskuja. Minulla on varmasti 25-vuoden ajalta 250 000 euroa velkaa, erinäisinä pieninä laskuina, maksua on kuitenkin turha odottaa, kukaan ei saa senttiäkään.
Ensimmäisen kerran huijasin entistä KTM, eli Kauppa- ja teollisuusministeriötä. Ihmettelin kuinka pelkällä faksilla sai kusetettua investointitukia vuonna 1992 lähes 300 000 markkaa. Viikon kuluttua joku ministeriön pelle kertoi uutisissa kuinka huijaaminen on lähes mahdotonta. Kauppaketjuista olen varastanut kymmeniä televisioita, tietokoneita, kännykkä laitteita, pelejä, viinaa, kaljaa ja vaatteita, kertaakaan ei ole nalli napsahtanut. Omien arvioideni mukaan viikottainen saalis on aina yli tuhat euroa, kannattaako siis käydä töissä, etenkin jos tienää paremmin kuin diplomi-insinööri. Jos minä joskus jään kiinni, niin tunnustan kaikki vanhetuneet rikokset ja kirjoitan niistä kirjan, muuten haistatan pitkät turvakameroille, tallentaville turvakameroille ja kauppakeskusten hälytysjärjestelmille.
Asun hulppeasto 500 000 euron omakotitalossa ja odotan takuueläkettä, vouti ei saa minulta kuin lämmintä kättä. Käteistä löytyy enemmän kuin laki sallii, pankkitili näyttää hienoista positiivista varausta. Repikää tästä huumoria, päivääkään en ole 43 vuotisen elämäni aikana katunut, olen nauttinut elämän joka hetkestä. Omatunto lienee viallinen, tai sitten ei. Kiitos kaikille, nyt on uskontunnistu suoritettu.
Mitään en ole maksanut, koskaan.
12
293
Vastaukset
- hahaha!
LOL hahahaha !! En ehkapa usko...vitsin luuseri.
- 13+3
Pitääpä ilmoittaa poliisille tämä viesti, tuossa on sen verran selvä tunnustus rikoksistaan että varmasti ottavat tutkintaan. Jääppä odottamaan poliisin yhteyden ottoa.
Kukin tyylillään.
Meikä on varustettu sellaisella ominaisuudella kuin omatunto eli mielummin olen rehellinen ja nukun yöni rauhassa ennen kuin otan vääryydellä muilta.
Ja melkeinpä luulen, ettei ap luuseri, pummi ja rimanalittaja ole koskaan aidosti elämässään onnellinen.
Mikään systeemi ei koskaan pysty olemaan niin aukoton, etteikö ankarasti miettimällä ja pahalla tahdolla sitä voisi huijata.
Onneksi suurin osa ihmisistä käyttää kuitenkin aikansa ja energiansa hyvään kuin pahaan ja siihenhän perustuu se, että maailma ja yhteiskunta ylipäätään toimii.
Olisipa hauska kuulla ap:ta, että miksi tunsit tarvetta rehennellä teoillasi?- täteritsi
KasVain Terve! Hienoa, että jollain on moraalia, ja jaksaa pitää sitä yllä,
itse olen joskus pitänyt jotain pientä "pisnestä" mutta en ole koskaan kusettanut
asiakkaitani saadakseni hyötyä suurempaa, kuin mitä olen hintalappuun
etukäteen ilmoittanut, ja hyvin olen pärjännyt ja yöni nukkunut....(köyhä olen..mut tyytyväinen tähän tilanteeseen ja oikeestaas aika onnellinen)
Hyvää jatkoa kaikille................ täteritsi kirjoitti:
KasVain Terve! Hienoa, että jollain on moraalia, ja jaksaa pitää sitä yllä,
itse olen joskus pitänyt jotain pientä "pisnestä" mutta en ole koskaan kusettanut
asiakkaitani saadakseni hyötyä suurempaa, kuin mitä olen hintalappuun
etukäteen ilmoittanut, ja hyvin olen pärjännyt ja yöni nukkunut....(köyhä olen..mut tyytyväinen tähän tilanteeseen ja oikeestaas aika onnellinen)
Hyvää jatkoa kaikille................Tervehdys, juu näillä mennään.
On mukava herätä uuteen päivään kun on selvä ja rehellinen tilanne kaikissa asioissa elämässä.
Vaikka saisin aloittaa kaiken alusta, niin tällä elämänkokemuksella en missään tapauksessa valitsisi epärehellistä tapaa elää - en yrittämisessä, en ihmissuhteissa, en missään.
Jos ap:n tarina on totta (jollakin vaikea elämäntilanne korvautuu fantasioilla ja niissä fantasioissa tuntuu olevan helpompi elää) niin en usko hänen voivan olla onnellinen valitsemallaan tiellä.
Tosin on psykopatian muotoja, joissa hlö luulee tarvitsevansa ap:n kuvailemia äärikokemuksia, että voisi tuntea onnea elämässä.
Mukavaa jatkoa Täteristille ja kaikille muillekin.
- 8+3
Eipä taida nyt oikein asiat täsmätä, jos hänellä olisi 250 000€ velkaa ja 500 000€ talo omissa nimissä ja tilillä rahaa, niin aivan varmasti ulosottomies laittaisi talon myyntiin tai ottaa tililtä edes jotain. Taitaa kyseessä olla keski-iän kriisiä poteva, tai muuten vaan henkisesti paha olla henkilö. Koitappa etsiä siitä sun 500k€ talosta pistokerasia ja mittaa siitä jännite haarukalla.
- heh heh...
Aloittaja mikäli asúu omistus talossa níin on varmasti vaimon nimissä. Mutta jos vaimo jättää niin on täysin vraton ihminen ja syytteet painavat mieltä. Mahdollisesti vankilakin...Ei helppoa elämää luuserilla pidemmän päälle..
- dffff f
Tämä henkilö on henkisesti sairas, VAROKAA!
- sukuvika.
olen nähnyt sellaisen jolta on lyöty leujkaluut kurkkuun kun on kävellyt päin nyrkkiä,
kymmenieen leikkausten jälkeen meni jonkillaisen puheen opetteluun vuosia.
olen myös nähnyt sellaisen jonka vihamiehet raapii aina autoa, 50 € saa tilattua jo melkoisen työn,
kerran pilattu elämä on usein lopullisesti pilalla,
se on sitten yksineläjän onnea, ei tarvi vaimoa katsella eikä lapsia.
Taitaa sinulla olla maanisdepressio,
ensin mukavaa nelikymppiseen, sitten viimeiset 20v helvettiä,
tunnen sellaisia useampiakin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö - Lukihäiriöinen.
Joo nyt mennään alueella jonka tiedän.Winkapitan kuviot tiedän ja rahaa kyllä oikeesti oli ja paljon .
Ja todella paljon,Lukihäiriöinen tunsi kuvion eikä koskaan lähtenyt suuriin riski tuotoksiin.
Siitä saa kiitää Lukihäiriöinen omaa älyykkyttään.Ajatelkaa olin tuntenut noin 20vuotta . ja samaa koulua käytiin,moni olisi sijoittanut koko omaisuutensa.- kai joskus selviää
vinkapitassa teki poliisit virheen kun keskeyttivät kyllä systeemi toimi,
minä ja moni muu saivat 5o t€ sijoutuksen takaisin yli kaksinkertaisena, ei sitä muuten 1600 e eläkeläine ajelis uudella 70 000 e maasturilla
- Anonyymi
sigma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934407
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789