Eli olisi kiva saana vinkkailuja hyvistä teinidraamoista. Eli ei niistä perinteisistä teinikomedioista, vaan näistä, joissa aihe on synkempi.
Eli samantyylisiä kuin esim. According To Greta, Veronica Decides To Die, 13....
Eli aiheina voisi olla esimerkiksi masennus, todella paha teini angsti (:D), kuolemat, sairaudet, pahat erot, koulukiusas jne..
Niin muuten, myös hyviä sellaisia sairauselokuva voisi vinkata. Missä jokin nuori esim. sairastaa vakavaa tautia ..
Tykkään kovasti draamoista, ja siis ihan kunnon "oikeistakin" draamoista, mutta tykkään päivisin katsoa vähän kevyempiä elokuva ja minusta nämä, missä henkilöt ovat nuoria, sopivat loistavasti tällaiseen elokuvahetkeen :) Teinikomediat ovat jo vähän liian keveitä, niitäkin voi lemppareita kyllä vinkata (jos on muita kuin nuo kaikkein tunnetuimmat).
Itse tykkäsin tosiaan kovasti noista mainitsemistani elokuvista, etenkin Veronica Decides To Die, joka löytyy myös muuten kirjana ! Sitä suosittelen tällaisista elokuvista tykkääville.
Teinidraama elokuva?
10
1084
Vastaukset
- vaikka_-_
Mädchen in Uniform (1931) - lesbous
Punahilkka (1968) - koulukoti
Carrie (1976) - kiusaaminen, kosto
Heavenly Creatures (1994) - lesbous, murha
Fucking Åmål (1998) - lesbous
The Mighty (1998) - nuoren pojan sairaus
Emporte-moi (1999) - vanhempien ongelmat
À ma soeur! (2001) - siskon seksikokeilut
Bully (2001) - kiusaajan murhaaminen
Save the Last Dance (2001) - rasismi
About a Boy (2002) - äidin mielenterveysongelmat
Ken Park (2002) - teiniseksi
Lilja 4-ever (2002) - hylkääminen, prostituutio
Imaginary Heroes (2004) - veljen itsemurha
My Summer of Love (2004) - lesbous, valehtelu
Palindromes (2004) - teiniraskaus, hyväksikäyttö
C.R.A.Z.Y. (2005) - homous, perhesuhteet
The Squid and the Whale (2005) - vanhempien ero
Thumbsucker (2005) - lääkitys
Paranoid Park (2007) - vahingossa aiheutettu kuolema - aloittaja.----
Pitääkin noita tutkiskella! Kiitos paljon!:)
Itse katsoin tänään Remeber Me - elokuvan ja olin varma, että se on ihan surkea... En voi sietää Twilight -saagaa ja olen ajatellut, että Robert on ihan kökkö näyttelijä, joka on vain surkeissa teiniöverileffoissa. Mutta oioi, tämähän oli ihana elokuva! Minusta näyttelijät olivat valittu loistavasti, Tylerin (Pattinson) sisar oli ihastuttava ja muutenkin kaikki hahmot olivat todella monitasoisia. Loppu oli ihan ykkönen! Tykkäsin... Kertoi oikeista ihmisistä, eikä mistään siloitellusta Hollywood-unlemasta.
Suosittelen siis! Ei mene ihan teinidraamaasta, minusta ehkä enempi ihan "oikeaa" draamaa :) - Hiiri
Suosoittelen näitä kahta : "Kesän sävelet ", ja "Mistä tytöt tykkää" :DD
- e12ee11e
Alpha Dog
- hhk3
haikein terveisin
- dmkjfjdsjdfj
the last summer !!!!
- teiniangst
thirteen ja hip hip hora
- Anonyymi
NetflixISTÄ ainakin löytyy :
Control Z
Ja se on iha 👌👌👌👌👌 - Anonyymi
Olisiko 13 Reasons Why (4 tuotantokautta) tai sitten The End of the F***ing World (2 tuotantokautta) mitään?
13 on mysteerityyppinen ja astetta synkempi kuin Riverdale ja End on verinen, poliittisesti epäkorrekti musta komedia.
📼 - Anonyymi
Ei reppu kastu heti aamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232668- 1692098
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1231351Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316- 981311
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301197En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451129Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078