Myynnissä viiden vuoden ajan toiminut korualan nettikauppa. Myydään liiketoiminta käsittäen asiakasrekisteri, domaini, varasto sekä liiketoimintaan liittyvät järjestelmät. Kyseessä on siis pelkkä liiketoiminta, joten vero- ja velkarasitteita ei ole. Sivuston design on miellyttävä.
Olen pyörittänyt nettikauppaa sivutoimisesti. Myynti on ollut noin 3 000 - 15 000 €/vuosi (alv 0%) riippuen kuinka aktiivisesti olen järjestänyt myyntikampanjoita. Liiketoiminta on netissä, joten kauppaa voi periaatteessa pyörittää ihan mistä päin Suomea vain. Www-osoite kuten myös brändi on tunnettu ja yritys on saanut osakseen positiivista julkisuutta lehdistössä. Voittoa tulee noin 10 - 20 % ja tuotteissa on hyvät katteet. Toimintaa pystyy pyörittäämään yksin ihan hienosti.
Varasto on pyritty pitämään mahdollisimman pienenä. Tuotteita vastaavat materiaalit tilataan tilauksia vastaavasti ja usein tuotteet tehdään vasta tilauksen tultua. Varastoa on mahdollista ottaa mukaan diiliin 1000 - 5 000€. Tämän määrää käytännössä jalometallien määrä.
Asiakasrekisteri on kooltaan noin 1500 asiakasta. Sivustolla on lain edellyttämät asiakasrekisteriselostukset ja muutenkin rekisteriasiat ovat hoidettu mallikkaasti ja lain edellyttämällä tavalla.
Yrityksen kirjanpitoa hoitaa erillinen tilitoimisto. Kaikki sisääntuleva maksuliikenne on mahdollista todentaa suoraan verkkokauppa järjestelmästä ja vanhempi kirjanpidon tositteista. Käytössä on hyvä verkkokauppaohjelmisto sekä kaikki nettimaksutavat.
Omistajana olen pyörittänyt nettikauppaa päätyöni ohella. Homma lähti käyntiin harrastuksesta, mutta käytännössä ei enää oma aika riitä. Päivät ovat käyneet liian pitkiksi. Liiketoiminnassa on kuitenkin hyvät mahdollisuudet ja kauppa ansaitsee enemmän huomiota. Potentiaalia on kyllä moninkertaistaa liikevaihto.
--- Yhteydenotto ja lisätiedot ---
Otan vastaan tiedusteluja ja alustavia tarjouksia sähköpostitse. Kerrothan viestissäsi myös hieman taustojasi, jotta voin arvioida kuinka todennäköinen ostaja olet. Säästämme näin molempien aikaa =). Annan lisätietoja vain todennäköisille ostajakandidaateille.
Ystävällisin terveisin,
Reipas ja rehellinen
[email protected]
Korualan nettikauppa myynnissä
9
220
Vastaukset
- Yrityskauppaa
Tarjoan 2500€ varasto.
Montako kertaa ajattelit avata samasta aiheesta ketjun? Tämä palsta tuskin edes on kaupankäyntiä varten.
- reipasjarehti
Joo, eiköhän se jää tähän toiseen viestiin nyt. Nämä ketjut tuntuu menevän muutamassa viikossa sinne häntäpäähän ettei moni lue näitä enää. Pahoitteluni spämistä. =)
Ja olet oikessa. Tämä ei ehkä ole paras paikka. Jos joku tietää hyvän paikan missa näistä voisi ilmoitella, ottaisin vinkkejä mielelläni vastaan. Varmaan muutkin ovat kiinnostuneita. - Yrityskauppaa
Juurihan tarjosin 2500€ joka lienee aika käypä hinta. Jos ei ole, niin saa ruveta tinkaamaan. Voisin ostaa vaimolle sivubisnekseksi.
- reipasjarehti
Terve Yrituskauppaa,
Laita vaan sähköpostilla suoraan [email protected]
Keskustellaan asiasta sähköpostitse lisää.
- Vaikka tänne
- anna jollekin
Voihan tuosta pari sataa saada. Eikö ole ketään sukulaislasta, kuka tykkäisi puuhastella tuollaista.
- Riittääkö?
Voisin tarjota 1000 e.
- KAUPPAA PUKKAA
VIELÄKÖ MYYMÄTTÄ ?
KATSO SÄHKÖPOSTISI [email protected] LAITOIN VIESTIÄ 21.11.2011.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681