Masentavaa

ytr56

22v ja vieläkin poikuus tallella. Olen ihan perus normi näkönen tyyppi ja eikä edes ylipainoo tai mitää mutta ujo, hiljanen ja en käytä alkoholia tekee aika mahottomaksi koskaan edes harrastaa seksiä. Alkaa jo hävettämäänki koko asia. Rupee ahistamaanki jos jossakin porukassa ruvetaan puhumaan edes seksistä, yleensä vaan valehtelen että olen harrastanut.

27

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäniksiäpaniksia

Itse olen 22v ja sama ongelma että aivan liian ujo. Moni ihmetteleeki miksei minulla ole tyttöystävää ja olen joidenkin naisten kanssa suudellu paljon mutta siitä pitemmällä on jostain syystä aina jääny meneminen mutta koko ajan on projektina hommata poikuus pois alta ja kyllä vielä jotakin keksin.

• ytr56

En ole edes päässyt siihen suutelu vaiheeseen :/

• -Poika 22-

Saman ikäinen minäkin ja samat ongelmat mullakin. Suudellut kyllä olen mutta siitäkin on jo monta vuotta aikaa. Sen jälkeen ei ole suoraan sanoen tapahtunut mitään. Ujo ja pelkuri olen minäkin. Luulen myös kärsiväni sosiaalisten tilanteiden pelosta. Yleensä käy myös niin kun naisia tulee paikalle että menen aivan lukkoon enkä pysty juttelemaan oikein mitään. Vaikuttaa selvästi jonkinlaiselta paniikkireaktiolta. Senpä takia en millään jaksa uskoa että ikinä pääsisin tästä taakasta eroon ja ahdistus vaan kasvaa. Todella toivoton tilanne ja masentaa niin pahasti että on edes vaikea kuvailla.

• bac

Minä olen 23-vuotias ja sama ongelma. Olen suudellut muutaman naisen kanssa, joka kerta änkyräkännissä. Selvinpäin ujous tekee naisten seurassa olemisen mahdottomaksi.

• pojuuus

menkää amsterdamiin, punaisten lyhtyjen kadut tuskin jättää teitä saamasta niasta (huoraa) ;D

• pojuus

korjaus: naista*

• Ryhmässä on voimaa

Vaihtakaa vaikka toistenne sähköpostiosoitteita, ja lähtekää porukalla naisiin. Tallinnan-reissu ei paljon maksa.

Valtion pitäisi kustantaa tai järjestää nynnyille pojille naisen saanti. Eivät vaipuisi itsesääliin niin helposti, kun olisi kokemuksia takana.

Olisi kansantaloudellisesti varmasti kannattavaa, jos nuorilla miehillä olisi vahvempi itsetunto.

• -Poika 22-

Niin se piti minunki tähän lisätä että änkyräkännissä olin minäkin silloin kun edes suutelemaan pääsin ja naisten kanssa jutteleminenkaan ei oikein onnistu kuin kunnon humalassa. Se tässä on ongelmallista etten voi aina olla humalassa ja siitäkin tulee pidemmän päälle paha ongelma.

• Sepeteus 2

Helmikuussa tutustuin 44v. kaveriin thaimaassa millä ei ollut minkäänlaisia sexi kokemuksia aikaisemmin,mutta sillä reissulla poikuus lähti ja on onnellisesti naimisissa thai tytön kanssa. Suosittelen käyntiä pattayalla.

• jeesss:)

Onpas paljon ujoja nuoria miehiä, itseä harmittaa kun olen ujo neitsyt nainen, enkä koskaan tapaan ketään miestä. kai me ujot vaan täällä nettipalstoilla tilitetään :D ois kyllä kivaa päästä eroon neitsyydestä, ehdotuksia?

• normijanari

kokeile mun kanssa? mistä päin oot?

• :))?
        normijanari kirjoitti:

kokeile mun kanssa? mistä päin oot?

Oulusta!

• Tyttö 18 wee

Teinä kysyisin joltain tutulta tytöltä/pojalta että voiskos hänen kanssaan tai sitte just täältä keskustelupalstalta yritätte jonkun löytää jonka kanssa tuo nolo ja ikävä ongelma hoidettaisi pois alta. Moni varmasti suostuisi, itse autoin ystäväpojalta poikuuden pois. Kannattaa rohkeasti kysyy esim. täällä. Tai siltä hyvältä ystävältä (JOKA EI SEURUSTELE!)

• hehee

Varsinainen hyväntekijä ! Jatka samaan malliin.

• mies 23 v

täältä ei kannata pojan mitään kysyy kun tytöt on pelkureita. Niillä menee sormi suuhun kun pitäis alkaa jotain tapahtuu ja ei ne uskalla ketään tavata

• halalalalla
        mies 23 v kirjoitti:

täältä ei kannata pojan mitään kysyy kun tytöt on pelkureita. Niillä menee sormi suuhun kun pitäis alkaa jotain tapahtuu ja ei ne uskalla ketään tavata

ai ei vai? miehet ne ei uskalla laittaa yhtestietoja!!

• poika 17 wee

no nussitko mun kanssa tyttö ;)

• niiineeee

laitappa mailiossasi?

• naimaan

no laittakaapa ujot miehet niitä yhteystietoja!!!

• -

Ujolle ihmiselle pitäisi olla aloitteellinen kumppani seksiin. Eihän siitä mitään tule, kun kaksi ujoa kohtaavat. Eivät pääse eteenpäin ja homma kuivuu kokoon. Kohta molemmat masturboivat omassa kotonaan...

Ainakin toisen pitää siis olla reipas. Käytännössä siis kaksi neitsyttä aikuista eivät vie toisiltaan neitsyyttä.

• luontohoitaa

hah, ei pidä paikkaansa! tottakai voivat viedä toistensa neitsyyden. kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa..

• roxy;

mun mielestä vaan ootte vaan fiksuja kun kerta teilläkin ikää on yli 20v niin mitä järkeä sitä enää on menettää jollekkin randomille? Hommatkaa tyttöystävät niin eiköhän se sillä korjaannu :)

• "Hommatkaa tyttöystävät niin eiköhän se sillä korjaannu :)"

Helpommin sanottu kuin tehty.

• -

Hehhehheh. Onnenlahjat eivät käy yksiin. Tytön on paljon helpompi noin keskimäärin löytää poikakaveri kuin päinvastoin.

• hnäsäsäsäs
        - kirjoitti:

Hehhehheh. Onnenlahjat eivät käy yksiin. Tytön on paljon helpompi noin keskimäärin löytää poikakaveri kuin päinvastoin.

paskapuhetta! ei oo ujolle naiselle helppoo löytää seksiseuraa!

• Kokeilepa...
        hnäsäsäsäs kirjoitti:

paskapuhetta! ei oo ujolle naiselle helppoo löytää seksiseuraa!

100 % varmuudella löytyy. Ilmoitus nettiin tai johonkin lehteen: "olen ujo kokematon nainen ja kaipaan seksiä".

Päivässä tulee noin 50-100 ehdokasta.

Toki eri asia, ovatko miehet sellaisia, joista nainen tykkää, mutta joutuuhan mieskin usein tyytymään vaatimattomaan vaihtoehtoon seksin suhteen.

• hahahahah
        Kokeilepa... kirjoitti:

100 % varmuudella löytyy. Ilmoitus nettiin tai johonkin lehteen: "olen ujo kokematon nainen ja kaipaan seksiä".

Päivässä tulee noin 50-100 ehdokasta.

Toki eri asia, ovatko miehet sellaisia, joista nainen tykkää, mutta joutuuhan mieskin usein tyytymään vaatimattomaan vaihtoehtoon seksin suhteen.

joo, ei auta sun neuvot :D seksiiää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      108
      2298
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1425
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1208
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1145
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1108
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe