Radio Novan juhannuslistalle voi äänestää Pikku G:tä ja mietin, että kumpaa laulua minun kannattaisi äänestää. Voikohan siellä äänestää molempia ? Menkää muutki äänestään Pikku G:tä sinne,niin Pikku G sais rahaa :-)
Pikku G rulettaa
Oma perhe VAI Me ollaan nuoriso
5
406
Vastaukset
- dj-popcorn
Mun mielestä Me ollaan nuoriso on parempi(tarkalleen ottaen se on kyl vaa Me ollaan...)mut päätä itse.Yleensä noissa äänestyksissä saa äänestää kerran päivässä että voit äänestää kahtena eri päivänä.
Pikku G rulez!- Jeppe
Tuo on muuten tuo pikku g:n me ollaan nuorisobiisi kopioitu osittain eräästä vanhasta englannin kielisestä biisistä. Ainakin kertosäe, eli se siitä omasta riimittelemisestä :D
- rebel rebel
Jeppe kirjoitti:
Tuo on muuten tuo pikku g:n me ollaan nuorisobiisi kopioitu osittain eräästä vanhasta englannin kielisestä biisistä. Ainakin kertosäe, eli se siitä omasta riimittelemisestä :D
Mistä biisistä se on kopioitu?? Esittäjä?? Ja miten se kertosäe menee sitten siinä 'alkuperäisessä' biisissä? Jos noihin pystyisit mitenkään vastaamaan niin hyvä...
- jonna :)
joo no ne on kyl molemmat ihan huippui!! mut ehk me ollaan sopis paremmin radioo..? toisaalt tykkään ite enemmä omast perheest mut aivan sama! molemmat rulettaa!!!!!! PIKKUG ON PARAS!!
- Kampela
No voi yhyren kerran... minä en äänestäs pikku gayta vaikka helvetti nousis maan päälle... persiistä koko pentu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962