Radio Novan juhannuslistalle voi äänestää Pikku G:tä ja mietin, että kumpaa laulua minun kannattaisi äänestää. Voikohan siellä äänestää molempia ? Menkää muutki äänestään Pikku G:tä sinne,niin Pikku G sais rahaa :-)
Pikku G rulettaa
Oma perhe VAI Me ollaan nuoriso
5
411
Vastaukset
- dj-popcorn
Mun mielestä Me ollaan nuoriso on parempi(tarkalleen ottaen se on kyl vaa Me ollaan...)mut päätä itse.Yleensä noissa äänestyksissä saa äänestää kerran päivässä että voit äänestää kahtena eri päivänä.
Pikku G rulez!- Jeppe
Tuo on muuten tuo pikku g:n me ollaan nuorisobiisi kopioitu osittain eräästä vanhasta englannin kielisestä biisistä. Ainakin kertosäe, eli se siitä omasta riimittelemisestä :D
- rebel rebel
Jeppe kirjoitti:
Tuo on muuten tuo pikku g:n me ollaan nuorisobiisi kopioitu osittain eräästä vanhasta englannin kielisestä biisistä. Ainakin kertosäe, eli se siitä omasta riimittelemisestä :D
Mistä biisistä se on kopioitu?? Esittäjä?? Ja miten se kertosäe menee sitten siinä 'alkuperäisessä' biisissä? Jos noihin pystyisit mitenkään vastaamaan niin hyvä...
- jonna :)
joo no ne on kyl molemmat ihan huippui!! mut ehk me ollaan sopis paremmin radioo..? toisaalt tykkään ite enemmä omast perheest mut aivan sama! molemmat rulettaa!!!!!! PIKKUG ON PARAS!!
- Kampela
No voi yhyren kerran... minä en äänestäs pikku gayta vaikka helvetti nousis maan päälle... persiistä koko pentu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053