Hei Keskiyö!

saisinko vinkkiä..

Mitähän miehen mielessä liikkui, kun ihan kommentoi meidän, minun ja erään toisen naisen, juttuja/tekemisiä käytävällä omaan huoneeseensa mennessään? Ei ole hirveän puhelias naisten kanssa muuten kuin "virallisissa" asioissa. Meillä oli joskus pientä silmäpeliä ja nyt pitkään aikaan ei olla sanottu muuta kuin tervehditty ja minä ainakin olen vältellyt muihin tilanteisiin joutumista juuri tuon menneen takia. Mies kyllä kiinnostaa, mutta....?

14

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      välttelemällä et saa asian tilanteesta ikinä selvää. sinä sähkötät hänelle punaista, ei hän silloin uskalla lähestyä.
      hän tulisi mielellään juttelemaan kanssasi,mutta sinusta on vaikeaa saada otetta. jos hän sinua noin kiinnostaa, niin vaihda ainakin keltaiseen.
      vihreäkin olisi mahdollista teille kahdelle....

t: Keskiyö

• saisinko vinkkiä..

Mutta kun tässä on pieni pulma...hän ilmeisesti on varattu..? Vai onko? Ainakin silloin silmäpelin aikaan hän itse antoi pakit tuon takia.

• Hei
      silloin hän ainakin oli varattu ja muissa ajatuksissa. mutta jos sähköttäisit keltaista, saisit tietää tämän päivän tilanteen.
      olette samantyylisiä ihmisiä, teillä on paljon yhteistä, siksi sanoin että vihreä olisi teille mahdollista

• saisinko vinkkiä...

Yritän tutkailla asiaa. Kiitos vastauksestasi. Palautetta saat vähän myöhemmin.

• saisinko vinkkiä..

Joopsista, eipä tässä tilanteessa sen kummemmin päivittämistä, näkyy olevan sormus sormessa. Pöh! Joten ei vihreää, eikä keltaista vaan sitä punaista edelleen ja pysyvästi vilkuttelen. Enkä usko siis,että haluaisi mitään siis keskustellakaan, ei ole mitään syytä. Näkeminen ei nyt sattunut kohdilleen... harmi.

• Hei taas

minusta kumma juttu, sillä en näe miestä läheisessä rakkaussuhteessa.
        mikä lie se tilanne hänellä sitten onkaan, ihmettelen.
        mutta katsele vain muutenkin ympärillesi, on sinulla muitakin mahdollisuuksia.
        kuitenkin olen sitä mieltä, että tuo mies ei ole kovin varattu.

sen verran vielä, että en koskaan yllytä ihmisiä eroon, enkä avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin. ehkä tuon miehen tapauksessa on tapahtumassa muutoksia, niin minä näen.

jäitä hattuun!

• saisinko vinkkiä...

Niin olisiko sitten se näkynyt, kun ovat asuneet koko ajan kahta taloutta eri paikkakunnilla, tuona ettei ole kovin varattu. Mutta näillä eväillä nyt mennään ja kai sitä voi haikailla puolin ja toisinkin, jos ei sen enempää.

Kiitos vielä!

• saisinko vinkkiä...

Hei!
      Minä vielä... Niin vielä tuli mieleen, että miten on jos hän on "väljässä" liitossa, niin yrittääkö mies lähentyä minua omatoimisesti? Itse en nimittäin enää yritä (ainakaan jos on sormus), kahdesti jo silloin "kauan sitten" tein niin.

• saisinko vinkkiä...

Hei!
      Saisiko vielä pikaisen kommentin tuohon viimeiseen kysymykseen....onko kaikki "minun varassa" = vihreän näyttäminen? Joutuisinko "naurunalaiseksi", kun luulen joutavia?

• naapurin tietävä rva

kanstii oikeesti miettiä tekemisiä eikä haaveiden vietissä olla...ei kannata sotkeentua jos varattu-ja luuletko pelastavasi heidän oletetun väljhtäneen suhteen? seksillä ei pitkälle pötkitä vaikka haluja olisi.mutta saahab sitä harrastaa jos pokka tulee pitämään varatun kanssa....eikä vaimo saisi vihiä ikinä ja olisi tuimana ovesi takansa lapset kainalossa....

• saisinko vinkkiä...

Elähän nyt naapurin muori vedä herneitä nenääsi. Jotain tiedän minäkin elämästä ja suhteistakin, myös tästä suhteesta. Ollaanhan nyt iisisti. :)

• Hei
      minusta arvailusi oli oikein, eli anna hänen nyt tällä kertaa tulla juttelemaan, odota sinä vain.
      toki voit hymyillä ja jutella niitä näitä, mutta varsinaisen kontaktin hakeminen saisi nyt olla miehen käsissä.
      ei hän onnelliselta näytä.

• saisinko vinkkiä...

Kiitoskiitoskiitos, kun vielä vastasit. Näinhän minä tämän asian tosiaan ajattelin ja toiminnankin. Kiitos! :)

• saisinko vinkkiä...

Olimme, ainakin minusta, hieman kiusallisessa tilanteessa kun jouduimme työpaikan puolesta olleessa koulutuksessa samaan ryhmään. Kokiko hänkin asian näin? Mikäs oli siitä parin päivän päästä tapahtunut asia, paikka, jossa hän ei tavallisesti käy ja nyt kävi? Sattumako vai jotain muuta? Sekaisin tästä.... :-/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe