Onko 15 annosta päivässä liikaa?

Kuinka paljon vedätte päivässä? Olen alkoholisti.

12

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eurokosssu

Kyllä sillä promillet saa pidettyä yllä jos pohjat kunnossa, ei siitä känniin tule.. Olen alkoholisti.

• 1+7

Kun vetää 15 päivässä pidemmän aikaa alkaa olemaan kovasti koukussa. Vaikka promillet olisi 1,0 - 1,5 on krapula. Pakko juoda promillet 2 - 3 tienoille jotta saa pidettyä itsensä kasassa. Tätä joka päivä.

• Kylmät kädet

Pitänyt jo kauan aikaa kirjaa juomistani, taloudellisista syistä. Keskimääräisesti 8 keskikaljaa per päivä, mutta kun haluan ottaa kunnon kännin, se on 15-19 kaljaa tyhjään mahaan.

12-15 tuntia laatuaikaa ja lasten ampumispelitkin tuntuu ratkiriemukkailta.

• ----

Itse en enää juo, mutta tuli mieleen kaveri, joka veti 1-2 eurokossua joka päivä viikkojen putkia, ja pysyi jonkinlaisessa toimintakunnossakin, mikä ihmetytti. Raittiina ja hiekkaa naamallaan nykyään.
      Itselle aina riitti yksi puolen litran kossu.

• Nuori lääkäri

17 annosta päivässä on optimaalinen määrä, 24 annosta päivässä maksimi.

• Kylmät kädet

Holy shit olette ilmeisesti melko iso kaveri? 17 menee keviästi, muttei puhettakaan, että seuraavanakin päivänä 17.

Ylihuomenna sitten.

• ____
        Kylmät kädet kirjoitti:

Holy shit olette ilmeisesti melko iso kaveri? 17 menee keviästi, muttei puhettakaan, että seuraavanakin päivänä 17.

Ylihuomenna sitten.

Tuo "nuori lääkäri" on vain kakara tai sen tasoinen, kun aina jankuttaa samaa aivopieruaan

• viinaaliikaa

kyllä voi juoda tuollaiset neljä annosta päivässä. Mutta 12 annosta/pv varmasti on liikaa.

• Anonyymi

12 annosta meinaa 2 sixpackkia. Se nyt ei ole kyllä kovin paljon.

• Anonyymi

Kyllä on se 8-12 olutta päivässä mennyt itellä jo jonkun aikaa. Jos kunnon kännit, niin 14-18.

• Anonyymi

Sitten jos, yleensä kun, tulee jokin maksa- tai haimavika, niin tajuaa itsekin, että tuli otettua liikaa.

• Anonyymi00012

17 annosta päivässä on optimaalinen määrä, 24 annosta päivässä maksimi.
      terveisin Nuori lääköri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      81
      5950
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      292
      4887
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2618
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      41
      2547
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1608
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1481
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1397
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      132
      1345
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1304
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1271
    Aihe