Kuinka paljon vedätte päivässä? Olen alkoholisti.
Onko 15 annosta päivässä liikaa?
11
614
Vastaukset
- Eurokosssu
Kyllä sillä promillet saa pidettyä yllä jos pohjat kunnossa, ei siitä känniin tule.. Olen alkoholisti.
- 1+7
Kun vetää 15 päivässä pidemmän aikaa alkaa olemaan kovasti koukussa. Vaikka promillet olisi 1,0 - 1,5 on krapula. Pakko juoda promillet 2 - 3 tienoille jotta saa pidettyä itsensä kasassa. Tätä joka päivä.
- Kylmät kädet
Pitänyt jo kauan aikaa kirjaa juomistani, taloudellisista syistä. Keskimääräisesti 8 keskikaljaa per päivä, mutta kun haluan ottaa kunnon kännin, se on 15-19 kaljaa tyhjään mahaan.
12-15 tuntia laatuaikaa ja lasten ampumispelitkin tuntuu ratkiriemukkailta. - ----
Itse en enää juo, mutta tuli mieleen kaveri, joka veti 1-2 eurokossua joka päivä viikkojen putkia, ja pysyi jonkinlaisessa toimintakunnossakin, mikä ihmetytti. Raittiina ja hiekkaa naamallaan nykyään.
Itselle aina riitti yksi puolen litran kossu. - Nuori lääkäri
17 annosta päivässä on optimaalinen määrä, 24 annosta päivässä maksimi.
- Kylmät kädet
Holy shit olette ilmeisesti melko iso kaveri? 17 menee keviästi, muttei puhettakaan, että seuraavanakin päivänä 17.
Ylihuomenna sitten. - ____
Kylmät kädet kirjoitti:
Holy shit olette ilmeisesti melko iso kaveri? 17 menee keviästi, muttei puhettakaan, että seuraavanakin päivänä 17.
Ylihuomenna sitten.Tuo "nuori lääkäri" on vain kakara tai sen tasoinen, kun aina jankuttaa samaa aivopieruaan
- viinaaliikaa
kyllä voi juoda tuollaiset neljä annosta päivässä. Mutta 12 annosta/pv varmasti on liikaa.
- Anonyymi
12 annosta meinaa 2 sixpackkia. Se nyt ei ole kyllä kovin paljon.
- Anonyymi
Kyllä on se 8-12 olutta päivässä mennyt itellä jo jonkun aikaa. Jos kunnon kännit, niin 14-18.
- Anonyymi
Sitten jos, yleensä kun, tulee jokin maksa- tai haimavika, niin tajuaa itsekin, että tuli otettua liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826