En saa miestä nuolemaan :(

Sanni_

Nautin fantasioissani joskus kumppanin alistamisesta, koska olen hallitsemaan pyrkivä vahva luonne muutenkin, kohta keski-ikäinen nainen siis. Erosin, ja nyt on villi vaihe elämässä vapauden myötä, eli useampia miestuttuja. Kukaan heistä ei ole vielä suostunut nuolemaan peppureikääni. :( Olisi ihanaa saada joskus mies alistettua leikisti; että "pakottaisin" hänet nuolemaan. Ja yksi, mistä olisin kysynyt mielipidettänne: onko ihan liikaa, jos nainen saisi pieraista miehen naamaan juri kun hän nuolee pyllyä? ...Että voisi pitää miestä tukasta kiinni, ja "pakottaa" hänet ottamaan kaasupäästö vastaan. Voistteko jotkut miehet edes suostua tälläiseen? Muuten olen normaalielämässä ihan mukava nainen, vahva vain! :)

19

5389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666656

      En minäkään satunnaisen säädön peppua suostuisi nuolemaan, mutta parisuhteessa kyllä. Edellisen tyttöystäväni peppua nuolin monesti ja kummatkin tykkäsivät. Myös pieru olisi ok, jos nainen haluaisi. Sen voisi toteuttaa vaikka niin, että makaisin sängyllä ja nainen nousisi istumaan kasvoilleni ja nuolettaisi peppuaan. Samalla sitten pieraisisi eikä minulla olisi muuta mahdollisuutta kuin ottaa vastaan se mitä annetaan :)

    • ........

      Kokeile tätä: nouse 69:ssä enemmän istuvaan asentoon ja jatka miehen hyväilyä käsin. Tässä asennossa peppu tulee miehelle paremmin hollille ja jos mies on fiksu, hän antaa myös sille huomiota.

    • jeb .
    • Sanni_

      Olisi vaan niin ihana saada mies hetkeksi leikisti alistettua! :) Jos oikein haluaiaisn, niin pystyisin kyllä useiommat miehet alistamaan oikeiastikin, painan näet yli 90 kiloa, ja olen pitkä muutenkin. Jos kerram istun miehen naamalle kun hän nuolee pimppiä, ja työnnän sit pyllyn siihen, ja pakotan hänet siihen! Voisiko joku pysyvästi suuttua siitä? Voin kyllä lepytellä monin tavoin myöhemmin! :)

      • Anonyymi

        Haluan nuolla pyllyreikääsi Sanni,saat pierrä myös samalla kun nuolen.t.Kiimakieli


    • JepulisJep

      Toihan kuulostaa just hyvältä. Kukapa nyt ei haluaisi saada kunnon farttia naamalla samalla kun nuolee pyllyreikää. Saiskos siinä vähän "rusinoita" fartin mukana, lentäis niin nätisti tuohon poskipäähän? Ainakin 99 miestä 100:sta suostuu tohon...:)

      • jamo2121

        toihan on hengenvaarallista!kuka oikeesti haluaa 90 kg naamaalleen...


    • Sanotaanko nyt vaikka näin huvittaisiko sinua MIEHEN persettä nuoleskella?

      • trebdikäs lipoja

        Niinnpä niin, voin kertoa teille perseen lipojat ja muut pervot että minulla oli ystävä joka kuoli intohimoisena perseen lipojana.
        Ei nimittäin ole kovin terveellistä puuhaa.

        Mutta ei kun jatkatte liposmista, seuraava askel onkin kiihottava paskanna suuhun leikki, se se pojat ja tytöt onkin taas tosi ihanaa ja erityisen trendikästä ;)


      • Jeesuksen naama

        Kyllä kuule täällä oleva pariskunta (mies ja nainen) nuolevat toisensa pyllyt SÄÄNNÖLLISESTI. Joskus 69:ssä, joskus niin että nainen nuolee pyllyn samalla kun imee pallit ja penikset, ja mies nuolee pyllyä aina kun nuolee pillunkin.

        Nauttikaa, älkääkä muodostako turhia ennakkoasenteita!


    • kiva ja mukava

      kyllä se vaan on niin kiihottavaa - puhtaus puoli nautintoa .
      eihän kukaan paskasilla sormillakaan syö ruokaa.

      eiks jeh

      • VIIIIIBAAAAA

        Ei sitä nyt tarvitse olla putsausjutuissakaan hysteerinen. Parin päivän välein riittää suihku, kolmekin menee. Minä tykkään naisen pillun ja pyllyn tuoksusta, ja feromoneista. Se on sitten eri asia jos on ihan saastainen. Mutta siis liika puhtaus vie seksistä vibat!


    • Uhuhuh!!!

      Uijui! Nautin usein fantasioissani, että iso kokoinen Nainen istuu naamalleni. Puhdas perä kun on niin tottakai voi tuhkaluukkuakin lipoa! Aijai! Eikä se haittaa jos vähän pakokaasujakin sattuu pääsemään siinä touhutessa.

      • Jeesuksen naamat

        Miksi "puhdas"? Nuole vaan luonnollisena! Niin mekin tehdään.


    • yäk100

      Hanki koira.

    • Melkein kaikkea voi

      Hmm.. Itse keski-ikäinen mies ja olen se dominoiva osapuoli, annan vaimolle piiskaa jne, mutta välillä kyllä kiihottaa ajatus joutua naisen alistamaksi. Kuvittelen miten joudun antautumaan kipeästi piiskattavaksi, ja miten joudun nuolemaan naisen peppureikää niin kauan kuin nainen haluaa. Tuo pierujuttu on vähän siinä ja siinä, näin offlinena ajatellen enemmänkin turn-off, mutta tilanteen hekumassa ehkä. On se mahdollista, Keep searchin' :)

    • Anonyymi

      Nautin pyllyreijän nuolemisesta ja onpa naiselta tullut pieru ko.tilanteessa kun saa rajun orgasmin. Nuolen aina kaikkien naisten pillut ja pyllyreijät,antakaa yhteystiedot jotka haluaa kunnon nuolut.

    • Anonyymi

      En nuolisi kenenkään kakkosta. Pillu on aivan eri asia

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe