Kekäläinen ei osaa scoutata..
11
267
Vastaukset
- suomi24=paska
NO VOI *****!!! NYT ON KOKO KAUSI PILALLA JA TAAS MILJOONA TAPPIOT!!!
MIKSI AINA KÄY NÄIN???
Kuka muuten voitti mestuuden, vai onko jo tämä kausi siis pelattu? - m.m.m.
Tommi Kivistö>John Klingberg.
- <<<<
eiks toi klingberg kannattas laittaa k-vantaaseen
- ljlcjlzjclz
nico manelius>john klingberg
- pösilö..
"- Olisimme halunneet pitää hänet täällä myös ensi kaudella, mutta hän itse halusi palata Ruotsiin, sanoo Jokereiden liigajoukkueen toimitusjohtaja Jarmo Kekäläinen.
- keklulos
"Kai Nurminen on perinteisesti täysin pihalla. Boumedienne ja Lupaschuck ovat kuulemma surkeita ja vaatii tasonnostoa."
"Toistaiseksi Bume on ollut mielestäni se heikompi lenkki, juurikin huonon liikkeensä takia (eikä Lupakaan nyt mikään pikakiituri ole)."
http://keskustelu.jatkoaika.com/search.php?searchid=1819177&pp=25 - Jokerit forever
Siis voi EEEIIII!!! Kuinka kauan tätä jatkuu??? Liigan kallein joukkue ja taas kaukana kärjestä... huhut kertovat vahvasti, että kaikki isopalkkaset lähtee kauden jälkeen ja junnnuja vaan tilalle ja myyntiin muualle mm. siis ihan parhaat omatkin junnut! Noo onneks toi Lupa kuullemma ainakin jää.
Mut silti mummielest Kekeläinen on hyvä skout ja mm. on löytänyt myös monta kanukkii Eurooppaan päin!- ????+++++
no jaa onko 11 pistettä kärjestä? ei dramaattista kun ajattelee loukkaantuneiden listaa. Kaudesta voi tulla vielä hyvä vaikka mennään pitkällä kaavalla.
Jokereista ei juurikaan hyvät pelaajat lähde muuta kuin muihin maihin, työtähän pelaaminen on ja puitteet ovat jokereilla hyvät Suomen oloissa.
- vvvv,,
ylos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530