Kekäläinen ei osaa scoutata..

Exhibit1

11

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomi24=paska

NO VOI *****!!! NYT ON KOKO KAUSI PILALLA JA TAAS MILJOONA TAPPIOT!!!

MIKSI AINA KÄY NÄIN???

Kuka muuten voitti mestuuden, vai onko jo tämä kausi siis pelattu?

• m.m.m.

Tommi Kivistö>John Klingberg.

• <<<<

eiks toi klingberg kannattas laittaa k-vantaaseen

• ljlcjlzjclz

nico manelius>john klingberg

• Exhibit2
    • pösilö..

"- Olisimme halunneet pitää hänet täällä myös ensi kaudella, mutta hän itse halusi palata Ruotsiin, sanoo Jokereiden liigajoukkueen toimitusjohtaja Jarmo Kekäläinen.

• keklulos

"Kai Nurminen on perinteisesti täysin pihalla. Boumedienne ja Lupaschuck ovat kuulemma surkeita ja vaatii tasonnostoa."

"Toistaiseksi Bume on ollut mielestäni se heikompi lenkki, juurikin huonon liikkeensä takia (eikä Lupakaan nyt mikään pikakiituri ole)."

http://keskustelu.jatkoaika.com/search.php?searchid=1819177&pp=25

• Jokerit forever

Siis voi EEEIIII!!! Kuinka kauan tätä jatkuu??? Liigan kallein joukkue ja taas kaukana kärjestä... huhut kertovat vahvasti, että kaikki isopalkkaset lähtee kauden jälkeen ja junnnuja vaan tilalle ja myyntiin muualle mm. siis ihan parhaat omatkin junnut! Noo onneks toi Lupa kuullemma ainakin jää.

Mut silti mummielest Kekeläinen on hyvä skout ja mm. on löytänyt myös monta kanukkii Eurooppaan päin!

• ????+++++

no jaa onko 11 pistettä kärjestä? ei dramaattista kun ajattelee loukkaantuneiden listaa. Kaudesta voi tulla vielä hyvä vaikka mennään pitkällä kaavalla.
        Jokereista ei juurikaan hyvät pelaajat lähde muuta kuin muihin maihin, työtähän pelaaminen on ja puitteet ovat jokereilla hyvät Suomen oloissa.

• vvvv,,

ylos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4168
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2675
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2391
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2323
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1551
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      530
      1347
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1263
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe