MoiMoi kaikille tutuille ja tuntemattomille.

viivi-amaldiina

Oi ei, en meinannut päästä kirjautumaan enää, muisti petti, se salasanan höperrys oli livahtanut muistilokerostani tielle tietymättömälle.

Kesällä joskus piipahdin täällä mutkin pikaisesti, hiljaista oli silloin. Mites nyt, onkos vilkastunut kesäisestä.

Syksy saapuu kovaa vauhtia ja ilmat on kuin morsian ja morsian kuin per.... sikka.

Laitoin kuvaa tuonne, saa nähdä hyväksyykö ylläpito sitä ... :) saa nähdä.

Puolukoita on paljon täällä mutta en ole vielä poiminut säilöön kun odotan et ne pakkasen puraisemana on parempia.
Sieniä olemme saaneet niin paljon kuin vain on jaksanut kantaa.
Niitä on suolassa ja pakkasessa talven varalle.
Et semmoista minulle.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu-huoleton

Moikka! Marjat on poimimatta ja sienistä en välitä,kun ei niissä ole mitään tarpeellista,ei ainakaan minulle..Puolukoita täytyy käydä yrittään poimia.En vain tiedä onko hyvä vai huono marja syksy? Kiitos samon,hyvää syssyä:)

• viivi-amaldiina

Sadepäivä, harmaa, syksyinen.
      Eilen oli hieno aurinkoinen ja sainpas ikkunat pestyä.

Harrastukseni on nuo käsityöt joten niitä sitten tehdään kun sellainen istuva hetki kohdalle sattuu. :)

Viimetalvena olikin paljon kysyntää villasille käsitöilleni, ne kovat pakkaset piti huolen et pukeutuminen oli sen mukainen.

Syksyisen kosteaa päivää meille kaikille.

• Hyvää päivää myös sinulle :)
        Iltaan töihin pitää mennä ja nyt on sellainen jännä olotila että kiva mietiskellä monenlaista asiaa tässä vähän touhutessa samalla.
        Ja välillä pitää tietysti kurkistella tännekin.

Sanoin systerille kun kävi täällä viime viikolla että minua on siunattu kutovilla ja virkkaavilla ihmisillä.
        Jaloissa oli serkun vaimon kutomat sukat ja päällä systerin kutoma villatakki,
        Itse kun en ole kiinnostunut kovinkaan käsitöistä.

• tii-na-...
        tulisilla kirjoitti:

Hyvää päivää myös sinulle :)
        Iltaan töihin pitää mennä ja nyt on sellainen jännä olotila että kiva mietiskellä monenlaista asiaa tässä vähän touhutessa samalla.
        Ja välillä pitää tietysti kurkistella tännekin.

Sanoin systerille kun kävi täällä viime viikolla että minua on siunattu kutovilla ja virkkaavilla ihmisillä.
        Jaloissa oli serkun vaimon kutomat sukat ja päällä systerin kutoma villatakki,
        Itse kun en ole kiinnostunut kovinkaan käsitöistä.

sama täällä villasukkia on kyllä kiva saada mutta ite en oo ollenkaan käsityöihmisiä töissä pitäs munkin käydä vähän maksamassa laskuja muuten päivä menee tässä parannellessa ja illansuussa pitää mennä viemään pikkujätkää muskariin katotaan meneekö paremmin kun viime kerralla sillon sitä vähän pelotti kaikki uusi kun oltiin ekaa kertaa muunmuassa ne toiset pelottavat konttaavat palleroiset =)))))

• tii-na-... kirjoitti:

sama täällä villasukkia on kyllä kiva saada mutta ite en oo ollenkaan käsityöihmisiä töissä pitäs munkin käydä vähän maksamassa laskuja muuten päivä menee tässä parannellessa ja illansuussa pitää mennä viemään pikkujätkää muskariin katotaan meneekö paremmin kun viime kerralla sillon sitä vähän pelotti kaikki uusi kun oltiin ekaa kertaa muunmuassa ne toiset pelottavat konttaavat palleroiset =)))))

Kyllä se siitä pikkuhiljaa :))
        Ne pelottavat konttaavat palleroiset on kohta parhaita kavereita....ja tappelukavereita. :)
        Jännää varmasti seurailla tossa vaiheessa sitä kasvua ja muuttumista..
        Parantumista sulle.

• tii-na-...

moi viivi me saatiin eilen peruna nostettua kun oli sateeton päivä tänään onkin sillä kohdalla uus järvi niin valtavasti tuli vettä viime yönä ite ei tarvinnu olla mukana joltain se poskiontelotulehduskin suojaa =))))) täällä sitä kotona istuskelen ja nappailen antibiootteja syksyistä päivää sullekkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2502
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1672
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1562
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      347
      1165
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      63
      1071
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      864
    10. 122
      851
    Aihe