Asiallista kritiikkiä Lipposelta Suomen Suomen fasistipuoluetta kohtaan! IKL.llän uudelleen synnyssä ei ole mitään hyvä.. Timo "vihtori kosola" Soini...
Vastaukset 9
- gggggggg..
Itseasiassa Demri Lipponen ei ole mikään arvostelemaan! Itse ajoi demarit totaalisesti suurpääoman ym juoksupojaksi. Palkansaajien etuja ei ole vuosiin enää ajettu vain eliitin.
- et täyspäinen?
Avaaja olet joku surkea demukoira? Kehtaat vielä ehtoopaavoa kehua? Hyi sinua!
Poliittisesti sitoutumaton&välinpitämätön. Mutta kuitenkin persujen kompastelu ja kömmähdykset herättävät nauruhermoja. Mikähän rangaistus tämä 2 viikkoa on.. Fasisti mikä fasisti. Tuollaisilla kommenteilla muualla mailmassa olisi vaadittu päätä vadille..
- qqqqq-
ravenlored kirjoitti:
Poliittisesti sitoutumaton&välinpitämätön. Mutta kuitenkin persujen kompastelu ja kömmähdykset herättävät nauruhermoja. Mikähän rangaistus tämä 2 viikkoa on.. Fasisti mikä fasisti. Tuollaisilla kommenteilla muualla mailmassa olisi vaadittu päätä vadille..
Mutta punikkeja tämä maa ei kaipaa.
- havainto/sinusta
ravenlored kirjoitti:
ravennlon? Järki ei ole suostunut sitoutumaan kaaliisi, mutta typeryys tuplana!
havainto/sinusta kirjoitti:
ravennlon? Järki ei ole suostunut sitoutumaan kaaliisi, mutta typeryys tuplana!
Suomen poliittisen kentän hajaannus on poikkeuksellinen. Hallituksella ei ole oppositiota. Suomi on kokoomuksen ja SDP.n hallussa. Persuista eo ole oppositiopolitiikkankaan, sillä se vaatisi arvomaailman, yhteistä linjaa, sekä poliittista uskottavuutta. Kepu on kuoleva pikkupuolue, eikän kukaan halunnut uppoavan laivan kapteeniksi presidentin vaaleissa kuin Väyrynen..
- Natokanta ei voita
Ottaako sinua päähän kun perusuomalaiset ei halua Natoon mutta Lipponen ja Niinistö haluavat eikä kansa äänestä heitä.
- ripareiska
Persuthan ei muuta osaakaan kuin vastustaa ja puhua pas.kaa.
Uppoaa mainiosti siihen kansanosaan, joka mieluummin valittaa kuin tekee.
Sivumennen sanoen ei ole kyllä vielä näkynyt ketään tyrkkyä, joka olisi itselle kovin mieluinen.- tekee?
Pidätkö sosujonosa notkumistasi tekemisenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 40485
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432