Turhat laskut

Kusetuksen uhri

Olen saanut turhan ja aiheettoman laskun Suomenhakemistokeskus
Laitoin palautetta sähköpostilla en ole tilannut mitään www.ostoshaku.fi
ja tilausvahvistuksessakin on jonkun muun nimi kuin meidän henkilökaunalla.
ei kuulunut mitään ja tuli Trustperintä Kuopio huomautus lähetin heillekin postia ei kuulunut mitään onko näin vaikka ei tilaa mitään joutuu maksamaan onko muilla yrityksillä kyseisten firmojen kanssa ollut ongelmia. Näinkö meitä yritetään kusettaa olkaa tarkkana.

5

769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi yrittäjä

      Kiitos olin juuri puhelin keskustelussa kyseisen yrityksen kanssa. enpähän enään vastaa puheluihin

    • Suomen hakemistokeskus käytää perinnässä TrustPerintää molemmat kuopiosta onko jotain yhteistä ..

      • Vääryys kuriin

        Sama täällä olen yrittänyt oikaista laskua Hakemistokeskus ja myös Trustperinnältä. ei auta. kävin eilen Lakiasiantoimistossa juttelemassa asiasta.
        Ensin vähätteli asiaa mutta kun näytin näitä muitten kokemuksia tästä asiasta ja lupasin 2500 € palkkion jos hoitaa tämän asian oikeuteen jonka jälkeen hävinnyt maksaa kulut saan omani pois koska olen todistettavasti oikeassa kun tilausvahvistuksessa ei edes meidän nimeä ja kyseitä firmaa ei ole ollut siinä osoitteessa ainoastaan kännykkä numero johon jää soitetut numerot muistiin ei näy soittoa. Tuomari ehdottaa joukko kannetta kyseistä perintätoimistoa kohtaan. eli kerätkää aineistoa ja palaan pian mihin ne valitukset voi kääntää.


    • kerran kusetettu

      Sulkekaa puhelin kun joku alkaa tarkistamaan tietoja !
      Mitään kotisivuja, yritystietoja ei kannata antaa puhelinmyyjille.

      Kotisivu kauppiaat on kaikkei härskimpiä, sivut tehdään "ilmaiseksi" unohdetaan kertoa, että aloitusmaksu on 590 e ja kuukausimaksu 25 €
      Hyvät sivut maksaa, mutta kun ne tehdään koneella, niin sivujen tietojen kirjoittaminen ja muutaman kuvan laittaminen vie paria tuntia kauempaa.

      Kun maksaa sivujen tekemisestä 1000 € niin sen jälkeen vuosimaksu on fi päätteessä 11 € ja ylläpito 20 € webbihostingissa...

    • vääryys oikaistu

      Nyt sain postia Hakemistokeskuksesta kun ensin perintätoimistoa piti kovistella ja mollata maan rakon. Ottakaa opiksi asiasta pitää aina tehdä julkinen silloin ne oikoo. lainattu teksti : pahoittelemme asiasta Teille koitunutta vaivaa. Olemme nyt peruneet laskun .......................oy osoitetun laskun, ja toimittaneet laskun tilauksesta oikealle yritykselle. Liitteenä hyvityslasku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2461
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1625
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1434
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1222
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1152
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      82
      1011
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      101
      851
    Aihe