Ulostetta metsässä?

Kuvia+

7

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaakseni..

peuran "järjestelmä" toimii näin.Jäljet myös.Jos kuva olis suoraan ylhäältä vois näkyä paremmin esim sorkanjäljet

• Kuvia+

Hei, sorkan jälkiä maassa ei näkynyt. Itse oletin, että jokin tassut omaava eläin on tarpeensa tuolla tehnyt.

Mielestäni eläin tehnyt tarpeensa hieman koiramaisessa asennossa. Ensimmäisessä kuvassa näkee jalkojen paikat, mutta ei niin selkeä kuva ole, kuin mitä livenä näytti. Takajalat olleet tuossa molemmin puolin, jonkin verran kapeemmalla kuin etujalat.

• hirvieläimillä..

on paksusuolessa lihaksisto joka "pilleröi" tuon.Ruoho toipuu joten siitä ei voi päätellä.Hirvi tekee papanoita se ei ole

• tuttiritarit

Hirvi ei tee aina papanoita varsinkaan kesäruuan aikaan.

• tgyyyyyyyyyyu

kauris, peura tai hirvi.

• Kuvia+

Ilmeisesti se on sitten hirvi kuitenkin :) Olen luullut tosiaan, että hirvi tekee papanoita/pökäleitä, koskaan aikaisemmin ei ole osunut silmiin tuollaista kasaa metsässä.

Jokin hirvieläin tuolla metsäalueella oleskelee kyllä. En ole koskaan päässyt näkemään sitä, mutta nuorten puiden latvoja napostellaan sieltä täältä, ja viimeksi kuului jotain etäisesti lehmänkaltaista ääntelyä metsästä. Hirvi se varmaan sitten on.

• UlosteKuuluuLuontoon

Jos on vessapaperia vieressä niin se on luultavasti ihminen joka siellä pskantaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe