" Onhan Turku ja Tps ehkä pahin mahdollinen paikka, mutta rakastan haasteita ja kun aukeni mahdollisuus tulla Suomen kulttuuripääkaupunkiin, niin en kahta kertaa miettinyt asiaa. Tepsin mahtavat perinteet ja Turun upeat ihmiset, jotka todella tietävät lajista nimeltä jääkiekko paljon varmasti vielä ottavat minut avosylin vastaan. Tavoitteena on luonnollisesti säilyttää sarjapaikka, se on todella kova tavoite, mutta uskon siihen oikeasti ja usko on tärkeä asia urheilussa ja Turussa. Meillä on kakkosketjussa kova vahvistus Mäkiaho ja maalissakin Tsekkiläinen maalivahti, kaikki on siis yhä mahdollista, jopa Saipan haastaminen hyvänä päivänä."
RISTO DUFVA TEPSIIN !!!!
ILTASANOMISSA
2
227
Vastaukset
- Commander Cody
Tulee miltei ikävä uimuria. Ainakin viime vuosien parhaat naurut on tarjonnut Aar Tuu DiiTuu.
- kiekkouutiset
Tsekkaa: http://www.kiekkouutiset.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339