On ITSE lukenut kyseisen kirjan?
http://www.kikeelomaa.com/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=14&Itemid=11
Minä olen. Ja voin kertoa ettei siinä kirjassa pääsääntöisesti puhuta vain vaihdevuosi ikäisistä naisista vaan naisista ja fyysisessä kunnossa pysymisestä kaiken ikää.Sopii siis hyvin luettavaksi raskaana olevalle ja raskauskiloistaan eroon haluavalle. 34v ei ole enää mikään nuori ensisynnyttäjänä.
Kuinka moni Kike Elomaan arvostelijoista on itse 56 vuotiaana yhtä hyvässä fyysisessä kunnossa ja yhtä hyvän näköinenkun Kike?
Tuskin teistä kukaan joten katse sinne peiliin olisi enemmän kuin paikallaan.
Kuka arvon arvostelijoista
32
121
Vastaukset
- Mitä väliä?
Mitä väliä on sillä onko lukenut kirjan vai ei? Kyse on siitä että kansanedustaja pyrki olemaan huomion keskipisteenä ja hyviin tapoihin kuuluu että vieras on keskipiste.
Uskomatonta että kansanedustaja alkaa tivaamaan kruununprinssiltä juhlalounaalla paljonko prinssi nostaa penkistä ja vertailemaan nostaako itse enemmän. Todella röyhkeää.- No silviisiin taas
Älä jauha jaskaa taas kerran.Olitko itse vieressä ja kuulit kaiken vai luitko seiskasta taas juttusi?
Tiedätkö että alat tosissaankin jo tympiä jatkuvine jaskan jauhantoinesi ja perusnegatiivisine otteinesi.
Onko se minun tai kenenkään toisen vika jos sinä olet tyytymätön elämääsi ja purat sen täällä päivittäin kaikella negatiivisen ronkkimisella ja noilla ääliökommentoinneillasi.Yritä nyt löytää edes jotain positiivista elämästäsi ja maailmasta ympärilläsi.
Nimenomaan kysehän oli ja kauhea purina alkoi tuosta kirjasta jonka olen lukenut.Ja jos kuninkaallinen pariskuta ITSE haluaa ottaa kirjan vastaan henk.koht. se lienee heidän oma asiansa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/kike-elomaa-raivostui-lahjakohusta-tarkista-faktat-kaarina-suonpera/art-1288415392973.html
Ote artikkelista;
>Elomaan mukaan hän toimi kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin Turun-vierailulla muutenkin täysin korrektisti.
- Toimin täysin protokollan mukaisesti. En olisi antanut kirjaa heille henkilökohtaisesti, mutta hiedän delegaationsa ja paikalla ollut adjutantti kertoivat, että prinsessa ja prinssi halusivat minun antavan sen lahjan heille. Siinä ei siis ollut mitään epäkorrektia.
- Olen poikkeuksellisen menestynyt kuntosaliyrittäjä, ja prinssi Daniel on itse työskennellyt samalla alalla. Luuleeko Suonperä, ettei Daniel muka tunnistanut, kuka heille lahjan antoi? Koska hän varmasti tunsi minun maineeni jo ennestään, Elomaa korostaa.<
Ja mikä ihmeen ihme se nyt on että kaksi kehonrakennuksesta kiinnostunutta kuntosaliyrittäjää naapurimaista puhuu suorituksistaan? Ei ne nyt kuule niin hirvittävän virallisia tilaisuuksia ole nuo ilta syöpöttelyt kuin sinä maalaisena näyt luulevan. ;D
Itse olen ollut edustuston iltajuhlassa ja aika vapaata oli juttelu ja meininki.Paikalla oli useita "protokolla jannuja ja daameja" :D - Raivotar vauhdissa !
No silviisiin taas kirjoitti:
Älä jauha jaskaa taas kerran.Olitko itse vieressä ja kuulit kaiken vai luitko seiskasta taas juttusi?
Tiedätkö että alat tosissaankin jo tympiä jatkuvine jaskan jauhantoinesi ja perusnegatiivisine otteinesi.
Onko se minun tai kenenkään toisen vika jos sinä olet tyytymätön elämääsi ja purat sen täällä päivittäin kaikella negatiivisen ronkkimisella ja noilla ääliökommentoinneillasi.Yritä nyt löytää edes jotain positiivista elämästäsi ja maailmasta ympärilläsi.
Nimenomaan kysehän oli ja kauhea purina alkoi tuosta kirjasta jonka olen lukenut.Ja jos kuninkaallinen pariskuta ITSE haluaa ottaa kirjan vastaan henk.koht. se lienee heidän oma asiansa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/kike-elomaa-raivostui-lahjakohusta-tarkista-faktat-kaarina-suonpera/art-1288415392973.html
Ote artikkelista;
>Elomaan mukaan hän toimi kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin Turun-vierailulla muutenkin täysin korrektisti.
- Toimin täysin protokollan mukaisesti. En olisi antanut kirjaa heille henkilökohtaisesti, mutta hiedän delegaationsa ja paikalla ollut adjutantti kertoivat, että prinsessa ja prinssi halusivat minun antavan sen lahjan heille. Siinä ei siis ollut mitään epäkorrektia.
- Olen poikkeuksellisen menestynyt kuntosaliyrittäjä, ja prinssi Daniel on itse työskennellyt samalla alalla. Luuleeko Suonperä, ettei Daniel muka tunnistanut, kuka heille lahjan antoi? Koska hän varmasti tunsi minun maineeni jo ennestään, Elomaa korostaa.<
Ja mikä ihmeen ihme se nyt on että kaksi kehonrakennuksesta kiinnostunutta kuntosaliyrittäjää naapurimaista puhuu suorituksistaan? Ei ne nyt kuule niin hirvittävän virallisia tilaisuuksia ole nuo ilta syöpöttelyt kuin sinä maalaisena näyt luulevan. ;D
Itse olen ollut edustuston iltajuhlassa ja aika vapaata oli juttelu ja meininki.Paikalla oli useita "protokolla jannuja ja daameja" :DTiedätkö että alat tosissaankin jo tympiä jatkuvine jaskan jauhantoinesi ja perusnegatiivisine otteinesi.
Vai olet ollut verrattavassa kuninkaallisiin audiensseihin, älä naurata, kyllä nuo sinun illanistujaiset on korkeintaan kapakka kabinetteja.
Nuo kuninkaalliset sentään osaavat käyttäytyä, toki he sivistyneinä ihmisinä ottivat lahjan vastaan kiittäen, olet sinä aikas bimbo ! No silviisiin taas kirjoitti:
Ote artikkelista;
Itse olen ollut edustuston iltajuhlassa ja aika vapaata oli juttelu ja meininki.Paikalla oli useita "protokolla jannuja ja daameja" :D"ja mikä ihmeen..." Niinpä.Kun kaksi saman alan kohtaa,niin useinkin löytyy rentoa juteltavaa.Kummasti saattaa jäädä jäykistelytkin pois,kun on vähän yhteistä säveltä :)
Jos kirja on vielä yhtä hyvällä panostuksella tehty,kun Kike urallaan,niin täytyypä odottaa,jos vaikka kirja tulisi kirjastoon.Kiva olisi lukaista.
Upean näköinen on Kike vieläkin.Journalisteille voisi olla hyvä vinkki tuo että hyviin tapoihin kuuluu että vieras on keskipiste.
molossi kirjoitti:
"ja mikä ihmeen..." Niinpä.Kun kaksi saman alan kohtaa,niin useinkin löytyy rentoa juteltavaa.Kummasti saattaa jäädä jäykistelytkin pois,kun on vähän yhteistä säveltä :)
Jos kirja on vielä yhtä hyvällä panostuksella tehty,kun Kike urallaan,niin täytyypä odottaa,jos vaikka kirja tulisi kirjastoon.Kiva olisi lukaista.
Upean näköinen on Kike vieläkin.No aivan, ja tavallisista ihmisistä kuitenkin on kyse vaikka ovatkin harvinaisia vieraita. :) En minä ymmärrä miten hirveän kaavoihin kangistuneesti Suomessa "kuuluu" kuninkaallisiin suhtautua...
- 5+4
Ursa kirjoitti:
No aivan, ja tavallisista ihmisistä kuitenkin on kyse vaikka ovatkin harvinaisia vieraita. :) En minä ymmärrä miten hirveän kaavoihin kangistuneesti Suomessa "kuuluu" kuninkaallisiin suhtautua...
Siitä ei ole kyse vaan siitä ,että persut on nykyään kaiken keskipiste. Iltalehteä ja muita laatujulkaisuja kiinnostaa paljon enemmän juosta persujen perässä tekemässä tikusta asiaa kuin joku rinsessa ruottista...
- 15+11
Toimittaja utelee sekä prinsessan vointia että prinssin kuntoiluista!
Vähänkö törkee, ja sit vielä kirjottaa siitä lehteen......................
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/victoria-islle-voin-oikein-hyvin/art-1288415306438.html - faaraot
Ursa kirjoitti:
No aivan, ja tavallisista ihmisistä kuitenkin on kyse vaikka ovatkin harvinaisia vieraita. :) En minä ymmärrä miten hirveän kaavoihin kangistuneesti Suomessa "kuuluu" kuninkaallisiin suhtautua...
Mä en ymmärrä sitä miten Ruotsissa ja Norjassa viisaatkin ihmiset suostuu elättään noita loisiaan,kuten totesit tavallisia ihmisiähän ne on, miten vanhoillisia ja herran pelkosia ruotsalaiset ja norskit oikeen on kun elättävät tollasia laumoja tavallisia ihmisiä vaan siks ett niitten esi-isät on joskus olle röyhkeitä ja julmia ja keksineet olevasa kuninkaita :D
faaraot kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä miten Ruotsissa ja Norjassa viisaatkin ihmiset suostuu elättään noita loisiaan,kuten totesit tavallisia ihmisiähän ne on, miten vanhoillisia ja herran pelkosia ruotsalaiset ja norskit oikeen on kun elättävät tollasia laumoja tavallisia ihmisiä vaan siks ett niitten esi-isät on joskus olle röyhkeitä ja julmia ja keksineet olevasa kuninkaita :D
No sitä mieltä olen itse että ihan yhtä tyhjän kanssa on tuollaiset kuningashuoneet. Ja ihan ääneen sen uskaltaa sanoa täällä, mutta olen kyllä ymmärtänyt kuuluvani pieneen vähemmistöön mielipiteineni. :D
- Myy-Pikkuinen
Ursa kirjoitti:
Niin just niin, että tavallisia ihmisiä menee turkulaiset hullaantuneena katsoon, kuin apinoita häkkiin. Kaduilla tulee kyllä tiineitä naisia vastaan eikä kukaan niiden vatsaa hämmästele ym...
- samalla lailla
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Niin just niin, että tavallisia ihmisiä menee turkulaiset hullaantuneena katsoon, kuin apinoita häkkiin. Kaduilla tulee kyllä tiineitä naisia vastaan eikä kukaan niiden vatsaa hämmästele ym...
Ihan tavallisii ihmisii titteleistään huolimatta, ne kuule käy samallalailla p*kalla ku sä jä mä, ei ne ihmiset ole sen erikoisempii.
- punttisali.
Jos ihmisellä ei ole muuta mielenkiintoa kuin minä itse, ja oma kroppa jota vääntää aamustailtaan vuodestatoiseen peilinedessä, niin ei siinä paljon elämä elämältä maistu. Ja toisaalta itse en missään nimessä haluaisi olla kropaltani kuin tuo ylistämäsi nainen, huh huh en todellakaan.
Ihme haloo jostain kirjasta, tuntuu että joku Puolesta- ja Ammatti-loukkaantujien
armeija on taas liikkeellä...- Myy-Pikkuinen
Ihme haloo jostain kritiikeistä, tuntuu että joku puolesta ja kritiikeistä ammattiloukkaantujien armeija on taas liikkeellä...
- Ehdotus
Voisitko lähettää kyseisen kirjan blogistille, uskon että hänelle olisi siitä suuresti hyötyä.
- Paljon mahdollista
Jos blogisti olisi päässyt lähietäisyydelle prinsessaa hän olisi varmaan tempaissut rumasta laukustaan nipun pulinatulosteita lahjaksi.
- Hyiolkoon.
Minä valitsen mitä luen, tuollaista huuhaata en lue.
Suuri mainoskamppanjahan tuo kirjan jakaminen kuninkaallisille oli olevinaan, mutta jaksan uskoa että tulos on päinvastainen, itselleni Kike Elomaa tuli tuon kirjatempauksensa vuoksi erittäin vastenmieliseksi henkilöksi, joka on itseänsä täynnä.- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei lue muuten Vickankaan, ellei sille joku sitä käännä.Tuskimpa se ullakkohimmee sille ruotsinkielelle käännettyä tajusi antaa!!!!!Sillä en usko, että sitä on kirjoitettu toisella kotimaisella!
- Myy-Pikkuinen
Miksi se pitäisi olla lukenut??
- Siksi siksi siksi
Kirjat luetaan ennen arvostelua.
- Virtuaalikoneistaja
Siksi siksi siksi kirjoitti:
Missäs myy on sen tekeleen arvostellut?
- Myy-Pikkuinen
Kysyn minäkin että missä mä olen sen kirjaa arvostellut??
- Voi ihme!
Ymmärsit varmaan väärin, ei keskustelua ole käyty kirja-arvostelun merkeissä vaan on keskusteltu siitä onko kansanedustajan käytös ollut hyvien tapojen mukaista.
- ihmettelen!!
Voi ihme! kirjoitti:
Ymmärsit varmaan väärin, ei keskustelua ole käyty kirja-arvostelun merkeissä vaan on keskusteltu siitä onko kansanedustajan käytös ollut hyvien tapojen mukaista.
Kansanedustaja tervehti kuninkaallista paria ja jutteli heidän kanssaan kuten moni muukin teki. Mikä sinun mielestäsi olisi ollut korrektia käytöstä?
- Et ymmärrä,huomattii
ihmettelen!! kirjoitti:
Kansanedustaja tervehti kuninkaallista paria ja jutteli heidän kanssaan kuten moni muukin teki. Mikä sinun mielestäsi olisi ollut korrektia käytöstä?
Ihmettele Uma aivan rauhassa!
En ole lukenut enkä arvostellutkaan, enkä ymmärrä mikä ongelma ihmisillä on tuosta asiasta. :D Itse kirjoittamansa kirjan lahjoittaminen kruununprinsessalle on kai kuitenkin lahjan antajan ja saajan välinen asia, ja aihepiiriltään kai tuo nyt on aika monia naisia kiinnostava kirja. Jos jotain on pakko ihmetellä, niin se kirja on suomeksi ja lahjan vastaanottaja ruotsinkielinen... Mutta mitään väärää ja paheksuttavaa ei minusta tuossa lahjoituksessa ole.
No, kuulinpahan sitten minäkin ensimmäistä kertaa tuollaisesta kirjasta, en olisi kyllä ilman tätä kohua varmaan ihan heti kuullut. :) Eikä siitä kohua minusta tehnyt Kike vaan asiasta vaahtoajat.- %#427!84
Mikäs sulla mättää,jos sua ei kiinnosta keskustella tosta ihmisten ongelmasta niin tee sellanen avaus mikä sua kiinnostaa.
En ymmärrä mikä ongelma sulla on muitten tekemisistä.:D %#427!84 kirjoitti:
Mikäs sulla mättää,jos sua ei kiinnosta keskustella tosta ihmisten ongelmasta niin tee sellanen avaus mikä sua kiinnostaa.
En ymmärrä mikä ongelma sulla on muitten tekemisistä.:DEn ymmärrä minäkään mikä ongelma mulla tällä kertaa mielestäsi on. :o)
- Ai, hyvän näköinen?
Voi luoja, tuoko on mielestäsi hyvännäköinen hyi kamala, ei ainakaan mikään aisellinen näky ole.
http://www.youtube.com/watch?v=pJeL_cJAAtI- onko ylipainoa???
Oletko itse vielä 56 vuotiaana huippukunnossa mitä luulet? Meneekö saman kokoiset vaatteet päälle kun 30 vuotta sitten? Tuskin.
Ei tosiaan kisaposeeraukset ja normi timmi kunto ole sama asia. =))
Ja mikä on aisellinen näky? Joku sinun luulemasi asia vai?
Tuskin sinulla kenenkään ulkomuotoa on varaa arvostella!!! ;D
Minusta Kike oli hyvännäköinen bodari aikoinaan.
Poseeraukset on oma lukunsa,kuten videossa ja ne kuuluu harrastukseen.Myöskin kisakunto.
Onhan tuo Kike ylipäätään hyvännäköinen ja jos kirjaa ajattelee,hyvää mainosta sille ihan itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3696578Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta744244Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom433604Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1393545Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1013538Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2453483Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll953389Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1052778Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi372699Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2402580