vaihtoi rasian ja nimeksi kevytlevi. Maku ei ole enää hyvä, minä ainakin vaihdan keijuun ,on paljon halvenpaa mutta parenpaa kun uusittu kevytlevi.Ilmeisesti ei ole enää voita tässä tuotteessa.
Voilevi
3
2457
Vastaukset
- HeavyLevi
Onhan KevytLevi (40%, normaalisuolainen) ollut markkinoilla jo iät ja ajat, parempaa kuin voi leivän päällä.. tai oli. Valio meni ja "uudisti" KevytLevin, pariin viikkoon ei ole enää saanut sitä oikeaa tavaraa. Olen pistänyt Valion tuotteet henkilökohtaiseen boikottiin - eihän sillä Valion kannalta ole mitään merkitystä, mutta vituttaa sen verran, että periaatteen vuoksi.
Tiedoksi vastaus Valiolta:
"Voin arvostuksen kasvaessa myös KevytLevin reseptiä kehitettiin kuluttajien toiveiden mukaan. Valio KevytLevi® levite uudistui vuonna 2011 syyskuun alussa. Uudistuneissa Valio KevytLevi® levitteissä on käytetty merkittävästi enemmän voita ja kasviöljynä vain terveellistä rypsiöljyä. Voi antaa levitteelle hyvää voin makua ja rypsiöljy hyvän levittyvyyden. KevytLevi® sisältää omega 3 –rasvahappoa ja tuotteet on myös vitaminoitu sisältäen A-, D- ja E-vitamiineja huomioiden uusimmat ravitsemussuositukset."
Ja omastahan mielestäni siitä oikeasta, loistavasta mausta lähti ehkä 70% pois uudistuksen myötä. Joten se siitä. Todella outoa, että ihmiset ovat vielä ostaneet tuotetta uudistuksen jälkeen (ellei sitten kokonaan toinen ryhmä ole alkanut ostamaan tietämättä minkälainen tuote oli aiemmin).- voi voi on aina voi
kaikki margariinit ovat pas.koja, ehtaa voita se olla pitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169