Onko joku nähnyt elokuvan Isoäiti helvetistä/Kuolema käy kuusi beessä? Itse en ole nähnyt mutta olen kuullut että se on jokin kauhunpätkä ja vain telkkarissa näytetty. Olen nähnyt siitä vain Elonet:issä tietoja. Ilmeisesti sitä ei ole olemassa DVD:nä sen enempää kuin VHS:näkään (nauhoitettuna korkeintaan) ja Torrentinakaan sitä ei varmasti löydy.
Kertokaahan mitä tuossa elokuvassa tapahtuu/tapahtui? Kaipaisin tietoja...
Kotimaista kauhua
2
198
Vastaukset
- e6363ee
joo, isoäiti helvetistä on tullut nähtyä ja ja olen yrittänyt jo monta vuotta metsästää sitä joka paikasta mutta tuloksetta. kauhua, no jaa minä ainakin nauroin kaksin kerroin!! juuri mulle sopivaa mustaa huumoria. ideanahan on yksinkertaisesti muuan kovaonninen perhe joka asustaa sangen vetoisessa vanhahkossa talossa. talossa asuu myös tämä kuuluisa isoäiti joka sitten elokuvan edetessä onnistuu teurastamaan suurin piirtein " brain dead" mäisellä tyylillä lähes koko porukan. ainut eloonjäänyt taisi olla muistaakseni perheen nuorimainen poika joka lopussa viritteli jakkaraan sähköt ja kärvensi mummon tyylikkäästi ihan mössöksi. suosittelen, mikäli vaan sattuu löytymään jostakin. ja jos löydät niin ilmoita ehdottomasti mullekin!!!!
Että nauramistako siitä tuli? Taisin itse kuulla siitä jonkinlaisen karmeamman yksityiskohdan että joku tyttö löydettiin kuolleena ullakolta ja taustalla soi Kirkan Ehkä suukon antaa saan. Tai jotakin sinnepäin...
Mutta ilmoittelen sitten jos jostakin löytyy. Ilmoittelethan sinäkin jos löydät? Jos se vaikka hyvääkin paremmalla onnella löytyy jostakin nauhoitettuna joltakin kirppikseltä ja hyväkuntoisena, niin veri guud.
Joka tapauksessa onnea etsinnöille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918