Heipä hei! Muistelen että muutama vuosi sitten käytiin keskustelua painekyllästetyn puun käytöstä hyötykasvien lähellä. Siis aine joilla puu kyllästetään on tainnut kyllä muuttua, mutta miten on kestopuun käyttö marjapensaan tukien jalkoina. "Liukeneekohan" ainetta maan kautta marjapensaaseen ja marjoihin. Tietäisiköhän kukaan? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Voiko kestopuuta marjapensaille?
3
1413
Vastaukset
- puuinfo
Kyllä voi, ks. http://www.kestopuu.fi/usein_kysyttya.html ja kysy tarvittaessa lisää
- tolpatko pois?
Kiitos vastauksesta. Siis kromia ja kuparia kai yhä käytetään? Pitäisikö ensi kesän marjat jättää poimimatta koska tolpat ovat suorassa kosketuksessa multaan, mitään muoveja jalkojen ympärillä ei ole.
- puut on pilattu
ne nykyiset kyllästeet on kuin vettä.... niillä mitään tehoakaan ole.... sateen mukana lähti värikin jota muodon vuoksi pintaan laitettu. Me etsimme poiskaatopaikoilta vanhaa hyvää kyllästettyä puuta jonka tyhmyyttään jotkut pois heittävät, se kestää maassa vaikka onkin pinnastaan likaantunut ''vanhan'' näköiseksi. pesu vaan ja on kuin uutta, hakkaa mennentullen nämä uudet... no et kai nuoleskele niitä puita jos et niin mitään vaaraa ei ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882