Aloitetaan alusta ja puhtaalta pöydältä? Anna anteeksi, anna meille uusi
mahdollisuus, ole kiltti!
Rakastan sua vieläkin niin valtavasti ja mulla on sua niin älytön ikävä!
Asemantaustan Memmu..
18
319
Vastaukset
Toivottavasti tämä Memmu vielä ymmärtää!
niinpä!:/
- get a life
Sä oot vainonnu 8 vuotta sitä, vaikka kaikki tietää ettei se tuu ikinä olee sulle mitää.
Mitä sä oikee kuvittelet!!?Okei... noh, jos teistä joku on oikeesti Memmu tai edes lähellä niin eikö voitais jutella hetki ja tehdä vihdoin sovinto... Ei ole ainakaan musta kiinni enää kun olen muuten taas ehjä, nää huonot välit vaan painaa vielä..
- KS
Soita sit,niin nähään.
- Kana kynimättä
Et ole ensimmäinen hyvä mies, jonka valehtelevat p..skaämmät ovat saaneet kohtelemaan huonosti. Mut ainoa ketä rakastin.
- KS
Niinpä,eikun kynimään,sulka kerrallaan
hmm..... tä?
- KS
Just sitä
- HAH HA HAH!
Kertoi itse lähtevänsä "lappiin" loppuviikoksi ilman läppäriä?!
BUUUUUUAAAAAH! Kyllä haisee selittelylle!
HAAAAAAAAAAAAH HAH HA HAH! kuka?:)
- peukkujatm
melko ihmeellisiä vastauksia:(... toivottavasti teette sovinnon!
- alala
jep, toivottavasti saatte juteltua!, kyllä jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden, toivottavasti annatte sen toisillenne!
Nojuu, ei ole minusta kiinni enää, ei puhuminen, eikä sovinto.. Mä ainakin haluaisin pyytää anteeksi niitä asioita joita tuli suutuksissa sanottua ja hyvittää ja korvata ne pahat asiat hyvillä asioilla..
- aurinkoa :)
Tuskimpa näistä kirjoittajista kukaan on oikeasti se ihminen jota yrität tavoittaa.
Ota oikeasti ohjat vaan rohkeasti käteen ja tee ensimmäinen aloite. Kyllä se sovinto tulee vielä. :)
niinpä... kun vain uskaltais.. mutta kiitos sanoistasi!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291