Joo ja krääk siis tätä krapulaa vai mikä jytkytys tää nyt onkaan!!!
Mut kun Jokerit jauhaa maaleja ja mä tulin kavereille luvanneex että jokaisesta Jokeri-maalista bisse niin oma syy:=))
Viis maalia IFK häkkiin ja eilen sitt Kerholle kuusi.
Niin ja jälkipeleissä tietenkin tuli sitt bisse pari mutt se on taas eri juttu, heh heh!
Mutta pääasia se että Jokerit jauhaa mestaruustahtia heti alusta asti.
Onhan tässä aina hieman toipumisaikaa!!!!!!!
oi voi tätä maalijuhlaa!!!
7
73
Vastaukset
- JYPPIII
Jep, sinulle (12 vuotiaalle ja 26 kiloiselle) tuo 6 olutta taitaa olla vähän liikaa!
- buahahahahaa
Jo kymmenes syksy menossa, jolloin Narri-fanit juhlivat mestaruutta syksyllä. Sitten taas ajoissa keväällä lomille...
- Hyde!
Joo, ettex te juntit tajua että ei välivuosien "mestaruudet" oo minkään arvoisia.
Nyt kun tällä kaudella MESTARUUDELLA on todellista arvoa niin kaikki tähtää siihen.
Tällä kaudella on katsos juntti Jääkiekon MM-kisat Suomessa ja silloin on myös SM-Liigan mestaruus tosi arvostettu. Joo, ihan oikein mestari on JOKERIT!!!
Joo ja nyt on sitt valmistauduttu hyvin seuraavien matsien maalikarkeloihin, ei oo jano mutta silti edelleen lupaan että bisse joka Jokerimaalille.
Mut kamuille en lupaa tarjota, heh, vois tulla kalliix! - 3242342424242
Hauskoja nää lapsoset.
- Hyde!
Morooo ja krääks tätä krabulaa!!! Maalimässäily jatkui ja jatkuuuuuuuuhhh!
Mut hei pliis, Jokerit, kelpaisko tänään vaikk pari maalia ja Saipa nollille, kitooooooosss!
Johan tässä alkaa kohta olla kun alkkis kun joka toinen ilta 5-6 bissee joutuu juomaan. - Dehy!
Saa.tana kun alkaa olla jano kun oon luvannut itselleni että otan oluen vaan jokaiselle Jokerien tekemälle maalille.
Nyt on ollut aika kuivaa viime aikoina, per-kele!!! - jop65
komiaa oot ollu koko viikon ilman bisseeeeeee se tekee hyvvvväääää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623