Apuva nopeestii!=)=)=)

nemoikkala

Auttakaa en keksi mitää oikeest auttakaa nää on vaast toiset joten en haluu et (nääkin) menee pilalle elikkä sinne tulee 4 tyttöö(10 wee) ja 3 (10 wee) poikaa kaikki saattaa jäädä yöks mut tytöt jää ainaki
Helping me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SishiOdoshi

      Menkää esimerkiks pullonpyöritystä, karkkiarvausta eli jokanen arvaa montako karkkii kupis tai pussis on ja sit lähimmäks arvannu saa pitää karkit jos tulee sama vastaus ni arpokaa :) Sit mettäreitti on ihan ehdoton, jos siihen on mahdollisuus. Sit klassikko, laita saaviin tai vatiin vettä, ja jokanen koittaa saada omenan, nopeiten omenan saanu voittaa jonkun palkinnon. Sit voi mennä ihan normileikkei kuten tuolileikkiä, lahjanrepimiskisaa tai suklaan syöntii : ) en oo mikään himokirjottaja joten en jaksanu nyt selittää enempää, mut on mul vinkkejä koristeluunkin ja muuta :))

    • nemoikkala

      Voitko kertoa lisää sillä noistaki oli paljon apua;)

    • SishiOdoshi
      • SishiOdoshi

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8522155

        tuossa viel se yks sivu

        Ja sitten omia vinkkejä, mitä olen käyttänyt siis omissa juhlissa

        Jotakin tietovisaa, esim. musiikki.
        Piirrustuskilpailu jostain halloween aiheesta.
        Aarteen etsintä esim. tikkareilla.
        Sit ulkona pimeellä ettiin heijastimia taskulampun kans pareittain, pareista molemmilta toinen jalka sidotaan yhteen parin jalan kanssa. Eniten heijastimia löytänyt pari voittaa.
        Sitten muumiointi esim. kaks ryhmää joille annetaan 1-2 vessapaperirullaa ja teippirulla, ryhmäläiset valitsevat yhden joka sitten muumioidaan vessapaperiin. Aika voi esim olla 5min, paras ryhmä voittaa : )
        Sit ollaan katteltu kauhuleffoi.
        Ömmm.. Sit esim pukukilpailu.
        Sit jos on kellari, siellä kannattaa pitää jokin ällöttävä leikki jne.

        Toivottavasti noista on ees vähän apua :)


      • nemoikkala
        SishiOdoshi kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8522155

        tuossa viel se yks sivu

        Ja sitten omia vinkkejä, mitä olen käyttänyt siis omissa juhlissa

        Jotakin tietovisaa, esim. musiikki.
        Piirrustuskilpailu jostain halloween aiheesta.
        Aarteen etsintä esim. tikkareilla.
        Sit ulkona pimeellä ettiin heijastimia taskulampun kans pareittain, pareista molemmilta toinen jalka sidotaan yhteen parin jalan kanssa. Eniten heijastimia löytänyt pari voittaa.
        Sitten muumiointi esim. kaks ryhmää joille annetaan 1-2 vessapaperirullaa ja teippirulla, ryhmäläiset valitsevat yhden joka sitten muumioidaan vessapaperiin. Aika voi esim olla 5min, paras ryhmä voittaa : )
        Sit ollaan katteltu kauhuleffoi.
        Ömmm.. Sit esim pukukilpailu.
        Sit jos on kellari, siellä kannattaa pitää jokin ällöttävä leikki jne.

        Toivottavasti noista on ees vähän apua :)

        Onko sul musiikkin idiksii ku järjestin viime vuon nii sinne tuli vaa koolme ku muut ei päässy ja se oli ihan pohjanoteeraus
        ja kiitti noist sivuist käyn tsekkaamas:D


    • nemoikkala

      Kiiti tosi paljon =D=D

    • salattu28

      no esimerkiks meette karkki vai kepponen kierrokselle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe