Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Meijun tyyliin? Aivan kuvottavia 80-lukulaisia vaatteita ja joka ainoa kerta viisi numeroa liian pieniä!
Meijuhan on aika pulska mutta änkee ja tunkee väkisin makkarankuorivaatteita päälleen. Ja ne vaatteet... juuri oli jossain kuva Meijusta jossain tilaisuudessa, mauttomampaa hirveämpää asukokonaisuutta en ole pitkään aikaan nähnyt!
Mitä muita tyylittömiä junttilaisia teillä tulee Suomesta mieleen?
No ainakin esim. Riitta Väisänen ja siskonsa Giselle (suorastaan surkuhupaisat näytteet kasikytäluvulta), sitten se missi-Anni joka seukkaa ählyn kanssa (karsea ohut lattanatukka ja mauttomia vaatteita), sitten Maria Sid (pullero tunkee myös liian pieniä vaatteita, nolon näköistä). Oma lukunsa kestojulkut kuten Martina, Tuksu ym....
Meiju Suvas, järkyttävä tyyli!
61
3504
Vastaukset
- 11199999999999
Ne on saanet pukeutumisneuvojalta neuvoja...ei tartte omia aivoja käyttää kun uskoo kaiken.
- Anonyymi
Helvetin upea laulaja . Hersyvän hauska . Jalat maassa ja jessus kuin kaunis ollut nuorena
Tajuttoman hyvä tyyppi
- MEIJU JUMPPATANSSI
Näin Meijun teeveessä Iskelmä Findlandia ehdokkaana, siis niin järkky, jotkut capri rantahousut,liian tiukka musta tunika, rantakengät. Uskomatonta, kaikki muut ohjelmassa olivat pukeutuneet tyylikkäästi, Meiju tantta, lyhyt, paksujalkainen ei tämä asu sovi edes lomareisulla tai marjametsässä. Ja käytös, istui haastattelussa toinen paksujalka toisen päälle nakattuna, ulosanti ja räkätys, ei kauhistusta.Kaikein "UPEINTA" oli se jumppa tanssi laulaessa.
Miten yleensä oli ehdokkaana????- Anonyymi
Jokaisella on tyylinsä. Osaa laulaa.
Sinä tykkänet huoratyylisestä danny-luomuksesta, joka ei osaa edes laulaa? Minä taas en.
- Iso pepa.
Hei ei niissä pano hommissa vaatteita tarvita. meiju on ihan yees ilokosillaan.
- Sikaniska1
Muistaakseni teki vittumaisen tempun exmiehelleen ja piilotteli yhteistä lastaan....vaatteista viis, mutta kannataisi löysätä niitä jos se vaikka nostaa kusen päähän...
- Anonyymi
Hyi h***"i !
- laulaja vai laulaja
Saoisin, et tämä mamma osaa olla tyylikkäämpi näissä retro henkisissä vetimissä, kun moni nyky "laulajista", jolla on todella mauttomat uusavuttomat kuteet. Lisäksi Meiju on edelleenkin kaunis naisen näköinen, toisin kun monet tyrkky julkkis vänkääjistä. Mikään Meiju fani en ole, mutta nimmarin voisin jopa pyytää.
- QueenChrist
Kommentoijathan ovat itse tietenkin mitä muotitietoisempia yksilöitä kun voi. Omassa tyylissä ei ole mitään vikaa ja vaatteetkin ovat oikean kokoisia. Puhumattakaan, että tukka on juuri päivitetty tälle vuosisadalle ja meikki. :) Pulskakin nainen voi olla kauniimpi, kuin moni laiha.
- Voi luuseria sua!
Mitä hittoa Meijun tyyli sua liikuttaa? Oikein piti ketju avata! Huomaatko miten noloa? Et varmaankaan...? Mene vaikka lenkille niin ehkä mielialasi hiukan voisi jopa kohentua? Aika epätoivoinen tapaus todellakin olet!
- Mä tahdon sinut....
Meiju taitaa itse kommentoida täällä, tottakai täällä saa Meijun tyyliä kommentoida, olisit iloinen ja kiitollinen että lopulta uusia aiheita iänikuisen Tuksun ja Martinan lisäksi!
Ja tottavie Meiju on junttimainen siis sekä käytös että vaatetus, oh my god...
Meiju on ehkä Suomen huonoiten pukeutuva julkkunainen.
Ja mikä ihme siinä on kun ihminen ei ole laiha eikä normaalipainoinen niin sitten väkisin ängetään ihan liian pienet rytkyt niskaan. Se vain korostaa lihapalleromaisuutta. Vielä kun on lyhyt. Jos olisi oikean kokoiset vaatteet, ei näyttäisi niin pullerolta.
Myös semmoinen asia, en siedä kun Meiju on ikääntyessään jostain ihme syystä laulaessaan aloittanut käyttämään omituista vibraattoa! Ei aiemmin niin laulanut. Jossain ohjelmassa telkussa näkyi ja oli kamalan kuuloista, ei yhtään sopinut se väkisin tehty vibraatto ja jatkuva äänen väristely.
Tuksu toki aina se ylivoimainen mauttomuuden huippu, eli ei sentään ehkä Meiju ykkönen. Mutta kärjessä on. - TYYLITYTTÖ-20v
Kommentoi itsesi kanssa meijun tyyliä ihan kotona vaan kaikessa rauhassa peilin edessä! Aika sekopäältä vaikutat rikkinäisissä haisevissa leggareissasi sohvalla maatessasi kaljapullon kaa. Ja se kusivantu sohvallasi haisee
- OssooHommatMeiju!
Meiju on tyylikkäästi hoidellu keski-suomessakin uroita ja pitkään.??
- OStoksille
Koita Meiju rauhoittua. Hanki vaikka uusia vaatteita. Ja oikeaa kokoa tällä kertaa.
- jk
vai nin
- mie
Meiju on hyvä.Hänen ulkomuodossaan ei ole mitään moitittavaa.Jos joku sanoo,että hän on huonosti pukeutunuym.muuta sontaa niin kirjottajalla itsellä on huono mieli omasta itsestään kun itsetunto ei oo kohdillaa. Sitten on helppo .meijuun purkaa huonoa oloaan,kun Meiju on koko kansan tuttu. Voi sinua poloista:(
- huolettaa
Miten peppuseksi? Onko Meiju muistanut tutkia jalkoväliään halogeenien valossa? Onko kukaan kysynyt mopopojilta?
- Anonyymi
Mauttomuuden huippu ja nykyisin joka ohjelmassa rääkymässä. Kaikki laihdutusohjelmat käyneenä, ei vaan laihdu. Ärsyttävä ihminen
- Anonyymi
Kato peiliin🤑
- Anonyymi
Esittelee myös pullukka- tytärtä lehdissä.
- Anonyymi
Hyi ja hyi koko iskelmäväki... en tykkää... saa nähdä mihin suuntaan toi erika vikman me
nee kun vanhenee... iskelmä
laulajilta puuttuu tyyli, ne on homssuja kaikki suuntaan tai toiseen... korisevakin höröttää nuin että öklöttää..- Anonyymi
Näin on! Järkyttävää, että arvostelukykyä ei ole ollenkaan.
Kaamea, tupakalla ja viinalla pilattu ääni sieltä ihran sisältä.
Ihme, että ei se paino laske, vaikka hytkyy rämisevän orkesterin mukana.
Mutta täytyy nostaa hattua, että tekee työtä ja elättää itsensä.
Vaatii paljon, että tuossa tilassa haluaa seisio yleisön edessä .
Matkii kukkalaitteellaan päässä Frida Kahloa.
Kaikki me vanhennutaan ja ränsistytään, mutta tyyli sen mukaan.
Työtään tulisi myös muuttaa. Nykyisinhän on mahdollisuus kouluttaa itseään, vaikka kuinka monta kertaa kiinnostaviin ammatteihin.
Ei tarvitse tehdä itseään naurun alaiseksi pitäytymällä nuoruuden harrastuksiin. Katri Helena ja moni muu ovat poikkeuksia. - Anonyymi
Iskelmä on persiistä.
- Anonyymi
Vuonna 1982 olin Puerto de la Cruzissa hotelli Martessa samaan aikaan Meijun kanssa ja hauskaa oli.
- Anonyymi
Hienoa, että arvostat Meijua! Hänkin rakastaa itseään, vartaloaan, ulkonäköään, hiukisaan..., mitä kaikkea hän itse yksityiskohtaisesti kehuu naistenlehtien artikkeleissa.
Tottahan se on, ettei nainen jaksa huolehtia itsestään, kun on ammatti, lapset, koti ja miehistä seuraa. Minä en pystyisi itsekään siihen!
Mutta se ei tarkoita, että alkaisin ylistämään jotain surkeaa, pakotetusti - hm "laulavaa", mauttomasti pukeutuvaa ... - Anonyymi
Etkä ollut.
Lopeta valehtelu - Heti! - Anonyymi
Ai oli hauskaa? No kerro ihmeessä mitä teitte, mua kiinnostaa!
t. Oolofi-69
- Anonyymi
Ei mitään tyyliä.
- Anonyymi
EI OSAA laulaa karseeta määkimistä
Miksi ei osaa lopettaa URAA ajoissa- Anonyymi
Olipa nuoruuden kuvat nättiä, eikä tarvinnut paikkojaan esitellä, kuten Erikan.
Meiju osasi jopa laulaa, toisin kuin tangokuningatar.
- Anonyymi
Ei oo koskaan osannut laulaa. Kuulostaa lampaalta tuskissaan
- Anonyymi
samaa mieltä, sen ääni mäkättää kuin uuhella.
- Anonyymi
Lisäisin näihin myös Maria Veitolan!
Hän ylittää jopa mauttomuuden! - Anonyymi
Jotenkin tyylitön ja tekopirteä vanha rouva.
- Anonyymi
Alkaa olla parin vuoden päästä kai eläkeiässä, joten voi sitten esiintyä vain faneilleen, kun niitäkin hänellä on.
Eihän meidän tarvitse häntä kuunnella ja katsella.
Ei ole se nainen laiskan leipää syönyt äitinä, vaimona ja laulajana keikkaillen.
- Anonyymi
Siihen kun tollasen daamiin pääsee iskemään qyrbänsä, niin tietää saaneensa.
- Anonyymi
Minne sinne...?
- Anonyymi
Yhtä tyylitön kuin Riitta Väisänen.
- Anonyymi
Molemmat mun ihastuksia.
t. Von Mulkkuburg
- Anonyymi
Ja sitten se meikin hymy...pitäisi vaan suunsa kiinni..
Kun se hymyilee. Niin suu vääntyy kummalliseen alavirneeseen ja näyttää ihan kuin se irvistäisi rumasti kameralle. - Anonyymi
mitä väliä mikä tyyli kullakiN? Itselläni ei ole edes mitään selvää yksittäistä tyyliä sillä saatan pukeutua monella tavalla mut yleensä mut löytää verkkaritakista ja verkkarihousuista (mikä on ehkä luonnollista minulle kun oon liikkuvaa sorttia oleva urheileva kuntoilija) ja välillä laitan päälle farkkutakin ja farkkuhousut tai sitten talvella laitan päälle tyylikkään mustan harmaan kangastakin(joka maksoi todella paljon) tai voin laittaa ylleni kukkapaidan halutessani tai vaikkapa sitten voin vaikkapa pukeutua tosi omaperäisesti eli laitan ylleni koko pinkkivärisin asun ja päähäni asetan hankkija lippalakin joka on siis omaperäinen asukokonaisuus koska hankkijan lippalakki ei svengaa koko pinkkiasusteen kanssa ollenkaan. Ei siis mitään väliä miten meiju Suvas tai joku muu pukeutuu! Antaa vaan olla oma itsensä! Noloa että viitsitään tällaisesta tehdä aloituspostaus. Antaa kaikkien kukkien kukkia !
- Anonyymi
Rahalla ei saa aina tyylikkyyttä tai sillä ei osata sitä ostaa.
- Anonyymi
Onneksi hän ei enää käytä aurinkolaseja hiuspantana. Hällä oli tällainen vaihe päällä.
- Anonyymi
Punakka ja pönäkkä. Useita muitakin samanlaisia pyyleviä julkkisnaisia, samaan muottiin tehtyjä. Lyhyt kaula, iso pää, omenavartalo, lyhyet paksut jalat.
- Anonyymi
Pinkki huulipuna ei käy ollenkaan ja liian tiukat vaatteet eivät ainakaan laihemmaksi saa näyttämään vaikka taitaa luulla niin. Tämä huomio Viiden jälkeen haastattelusta.
- Anonyymi
Kiva tytteli on Meiju. Älä aina morkkaa.
- Anonyymi
Nätti nainen, nuorena kaunis. Sopivasti ikääntynyt jolloin myös painoa kertyy. Normi vanhenemista. Meiju- pure korvaan mua!
- Anonyymi
Aurinkolasipanta on vaihtunu Kahlo kukkapuskaan.....
- Anonyymi
Ehkä kakkoseen.....?
- Anonyymi
On jotenkin nuhjuisen näköinen. Vaatisi kunnon opastusta meikkaamiseen ja asuvalintoihin.
- Anonyymi
Tyyli on kyllä todella järkyttävä, vaikka hänellä on stailaajaystäviä. Mutta pahinta kaikista on tuo nauru. Ei vaan jaksa.
- Anonyymi
"Ähä, ähä, ähä", sellaiselta se nauru kuulostaa.
- Anonyymi
Meiju on niin iso kasa rasvaista ihana ettei sitä muuten peitä.
- Anonyymi
Läski se on.
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus pukeutua niinkuin haluaa. Räväkällä naisella on räväkkä oma tyyli. Kerran nähnyt Meijun ja yllätyin miten lyhyt hän oli livenä nähtynä. Pitkän uran tehnyt, ensin taustatanssijana ja -laulajana ja sitten soolouralla. Ja tietää ja tuntee hänen hittibiisinsä "Pure mua". Meiju osaa laulaa myös espanjankielellä ja englanniksi, oikeasti olisi ollut mahdollisuuksia enempääkin.
- Anonyymi
TURVAT TUKKOON MEIJUSTA EI PUHUTA NOIN
- Anonyymi
On kuin joulukuusi. Liikaa koruja ja omituisia asusteita.
- Anonyymi
Paljonko mahtaa painaa...meneekö reilusti yli 100 kiloo
- Anonyymi
120kg, joskin nyt laihduttanut, ja painaa nyt 90 kg.
- Anonyymi
Ääni mäkättävä kuin vanhalla uuhella, Virve Rostilla samanlainen lampaan mäkätysääni. Käy korviin.
- Anonyymi
mielestäni meiju suvaksella on paska tyyli. En sano pahsalla. Murrta jos aikoo olla julkinen henkilö. Voi mieluiten palkata paremman styliistin. Eikä niin vanhanaikaisen.
xoxo- anonyymi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287