Minulla on vm.-97 Neon ja olen ostamassa uutta autoa. Nyt pitäisi päästä vanhasta eroon. Myisin sen hyvin halvalla, mutta siinä on Eberspächer-lämmitin, joka on arvokkaampi kuin itse auto...
Neonin mittaristo hajosi, ja sen saisi kuulemma 200 eurolla ( työt?) korjattua. Ei vain huvita nähdä sitä vaivaa... heh. Ostaakohan tuota kukaan ilman että vaiva on korjattu?
Onko kysyntää Neonilla?
6
263
Vastaukset
- mmakine'
Johtavana Chrysler-asiantuntijana suosittelisin tuon ikäiselle autolle jo paalausta. Uudet Fiat-Chryslerit tulevat olemaan laadultaan huippupuokkaa.
- Jepuliskepulis
Eihän tuo mene edes katsastuksesta läpi jos mittari on paskana. Toki tuo jollekin trokarille aina kelpaa, mutta viallinen mittaristo rajaa osana potentiaalisista asiakkaista ulos.
- Mr neon
Mä ostan sen
- Revitään käsistä
Neon on yksi halutuimmista jenkkikaaroista maassamme. Edullinen, vankka, hyvä ajaa, tehokas mutta pihi ja nätti kuin sika pienenä.
Uskon että jos laitat Nettiautoon Neonin kuvat puunattuna niin se viedään ja revitään käsistä.
Itselleni kävi siten vuonna 2003 kun myin Neonin isomman tieltä.- Jenkkilaatua ihanaa
Todella haluttu aito Jenkkien Jenkki. Suuri ja tehokas V8 joka murisee miehekkäästi. Pellit kuin panssarivaunusta ja tekniikka vankkaa tekoa kuin mikä.
Ei vaiskaan, Jenkkien halvin susi mitä on ikinä tehty.
- Cruisler
Kerro vähän autosta... ja paljonko pyytäisit suurin piirtein? Chrysler harrastajana kiinnostaisi ja tulisi laitettua kuntoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815