Onko kysyntää Neonilla?

Ei jaksa korjauttaa

Minulla on vm.-97 Neon ja olen ostamassa uutta autoa. Nyt pitäisi päästä vanhasta eroon. Myisin sen hyvin halvalla, mutta siinä on Eberspächer-lämmitin, joka on arvokkaampi kuin itse auto...

Neonin mittaristo hajosi, ja sen saisi kuulemma 200 eurolla ( työt?) korjattua. Ei vain huvita nähdä sitä vaivaa... heh. Ostaakohan tuota kukaan ilman että vaiva on korjattu?

6

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmakine'

      Johtavana Chrysler-asiantuntijana suosittelisin tuon ikäiselle autolle jo paalausta. Uudet Fiat-Chryslerit tulevat olemaan laadultaan huippupuokkaa.

    • Jepuliskepulis

      Eihän tuo mene edes katsastuksesta läpi jos mittari on paskana. Toki tuo jollekin trokarille aina kelpaa, mutta viallinen mittaristo rajaa osana potentiaalisista asiakkaista ulos.

    • Mr neon

      Mä ostan sen

    • Revitään käsistä

      Neon on yksi halutuimmista jenkkikaaroista maassamme. Edullinen, vankka, hyvä ajaa, tehokas mutta pihi ja nätti kuin sika pienenä.

      Uskon että jos laitat Nettiautoon Neonin kuvat puunattuna niin se viedään ja revitään käsistä.

      Itselleni kävi siten vuonna 2003 kun myin Neonin isomman tieltä.

      • Jenkkilaatua ihanaa

        Todella haluttu aito Jenkkien Jenkki. Suuri ja tehokas V8 joka murisee miehekkäästi. Pellit kuin panssarivaunusta ja tekniikka vankkaa tekoa kuin mikä.
        Ei vaiskaan, Jenkkien halvin susi mitä on ikinä tehty.


    • Cruisler

      Kerro vähän autosta... ja paljonko pyytäisit suurin piirtein? Chrysler harrastajana kiinnostaisi ja tulisi laitettua kuntoon..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe