Kreikan lomalla tapahtuu osa 1

Lomalailija

Olimme vaimoni kanssa viikon etelänmatkalla Kreetalla, hyvin ansaitulla lomalla. Loma läheni jo loppuaan, ylihuomenna olisi paluu koti Suomeen. Ja tietysti loman viimehetkillä irrotteluhalu oli suuri, kun tiedossa oli paluu harmaaseen arkeen. Menimme paikalliseen yökerhoon vähän tanssimaan ja ottamaan siinä sivussa muutaman oluen ja siiderin. Minua itseäni ei tanssiminen liiemmälti kiinnostanut, joten vaimoani tanssitti usea paikallinen nuorimies. Vaimoni oli tietenkin imarreltu nuorten miesten kehuista ja puheista jaksaen tanssia koko illan. Nämä paikalliset kun tuntuivat pitävän vaaleasta, noin 90 kiloisesta, pulskistuneesta vaimostani. Tiesin toki, mitä kollit loppupelissä halusivat, mutta ajattelin pääseväni helpommalla kun toiset tanssittivat vaimoani. En uskonut tilanteen menevän niin pitkälle, että siihen olisi pitänyt puuttua. Illan ehdittyä pitemmälle, huomasin itseni lisäksi myös vaimon olevan jo huomattavan päihtynyt useasta drinkistä, mitä pojat olivat tanssimisen ohessa hänelle tarjonneet. Ja kun hän alkoi hän olla jo horjuvassa kunnossa, aloin puuhata lähtöä huoneistoomme. Olin itsekin jo aika maistissa ouzon hyvällä myötävaikutuksella ja vaimoni tajusi humalasta huolimatta tilanteen. Hetken istuttuaan hän lähti hoippuen kohti ovea, mutta drinkit veivät voiton jo puolimatkassa. Vaimoni lyyhistyessä vieressä oli onneksi kaksi tanssittajaa jotka ennätti saada hänestä otteen, ennen kuin lattia tuli vastaan.

Miesten tuella matka kohti ovea eteni sujuvasti, kun itsekin olin aika humalassa, ei minusta apua olisi ollutkaan. Ulkopuolella oli takseja odottamassa, mutta toinen vaimoani pystyssä pitävistä sanoi kaverinsa menneen jo hakemaan autoa ettei tarvitsisi taksiin turvautua. Hetken päästä paikalle tulikin 7 paikkainen tila-auto, jossa oli jo kolme miestä valmiiksi. Ahtauduimme autoon, minä kuskin viereen etupenkille ja matka kohti muutaman kilometrin päässä olevaa apartementosta alkoi. Takapenkillä tuntui miehillä olevan tunnelma korkealla, ja minulle tarjottiin rakia, mitä kulautin kurkkuuni. Perille päästyämme auttoivat miehet vaimoin kantamisessa makuuhuoneeseen, ja kiitokseksi ajattelin tarjota kaikille oluet. Tarjous otettiin vastaan ja istuimme olohuoneessa, ja juttelimme niitä näitä. Puheet menivät jossain kohtaa tietysti naisiin, ja yksi miehistä vaimoni pulleita muotoja kehuessaan kysyikin, että voisinko näyttää vaimoni rinnat. Olin jo sen verran hyvässä humalassa, että tyhmänä suostuin ja menimme kaikki makuuhuoneeseen jossa sammunut vaimoni makasi x asennossa parivuoteella. Vaimolla oli yllä kietaisuhame ja edestä napitettava paita, joten minulla oli helppo työ avata napit. Rinnat olivat liivien alla, ja yksi miehistä kallisti vaimoani että sain avattua hakaset. Samalla myös kietaisuhameen halkio heilahti paljastaen pulleat reidet. Yksi miehistä alkoi sivellä reisiä samalla kun otin liivit pois vapauttaen DD koon tissit miesten silmän ruoaksi.

7

12482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomailija

Osa 2

Toinenkin mies alkoi sivellä reittä ja yksi miehistä hiveli vaimoni tissiä kunnes kumartui ottamaan nännin suuhunsa. Humalaiset aivoni rekisteröivät tilanteen hitaasti ja seuraavaksi tajusin vaimoni pikkuhousujen valuvan kohti nilkkoja kahden miehen avustuksella. Katsoin näkyä kulli kovettuen ja yksi miehistä alkoi avata housujaan katsoen samalla minua. Hitaasti nyökkäsin ja muitta mutkitta vaimoni reidet levitettiin ja mies sylkäisi kouraansa sivellen sen sitten jo komeasti seisovan kyrpänsä päähän. Muitta mutkitta mies kampesi vaimoni jalkojen väliin ja työntyi karvaiseen pilluun aloittaen säälimättömän nainnin. Liekö ollut pitkään puutteessa kun jo parin minuutin naimisen jälkeen perse alkoi nytkyä ja mies tyhjensi pallinsa vaimoni sisälle. Katsoin kiihottuneena ja hivenen järkyttyneenä kun miehen noustua pois pillusta valui paksua spermaa. Seuraava oli jo Kyrpä pystyssä valmiina naimaan vaimoani ja työntyikin jo siemennettyyn pilluun rajusti. Silloin päähäni muistui, että vaimoni ei käytä ehkäisyä kun naimme aina käyttäen kumia. Siitä vielä enemmän kiihottuneena siirryin nukkuvan vaimoni jalkopäähän katsomaan takaa päin kun kreikkalainen Kyrpä kirnusi vaimoni pillussa.

Joku miehistä työnsi jäykistyneen elimensä vaimoni suuhun ja alkoi naida heiluttaen vaimoni päätä. Pillua naiva tyhjensi itsensä myös vaimooni ja kävi kuivaamassa munansa vaimoni hiuksiin seuraavan siirtyessä pukille. Joku miehistä soitti samanaikaisesti jonnekin ja neljännen miehen ollessa vaimoni päällä ovikello soi ja kolme vanhempaa miestä tuli osallistumaan vaimoni naintiin. Seuraavan tyhjennettyä itsensä vaimo käännettiin mahalleen ja takapuoli tuettiin tyynyjen avulla pystyasentoon. Yksi vanhemmista juuri tulleista meni sormeilemaan vainoni reikää ja kauhukseni näin hänen työntävän koko nyrkkinsä vaimooni pillun venyessä äärimmilleen. Mies liikutteli kättänsä ja ottaessaan pois oli se hiukan punainen verestä. Englanniksi mies sanoi, ettei vaimoni ole todellakaan enää neitsyt ja nauroi. Mies avasi housunsa, siirtyi vaimoni takamuksen eteen ja upotti seisovan kyrpänsä reikään jota juuri äsken nyrkkinsä kanssa nainut. Äkkiä hän veti kyrpänsä ulos, levitti spermaa ja limaa vaimoni koskaan aikaisemmin naimattomalle pyllyreiälle ja painoi mulkkunsa säälittä sisään. Vaimoni ynähti unissaan perseensä neitsyyden menettäessään, ja jatkoi sammuneena untansa. mies runnoi vaimoni reikää, kunnes raivokkain työnnöin tyhjensi itsensä suoleen. Seuraava siirtyi heti reiälle ja taas sai vaimo kreikkalaista munaa. Aamu alkoi valjeta, ja kaikki olivat naineet vaimoani vähintään kaksi, jotkut kolmekin kertaa ennen kuin miehet poistuivat naureskellen. Katselin vaimoni pystyssä olevaa persettä muna pystyssä ja työnsin itseni vaimoni vittuun. Lima tursui ja pillu päästi turahtelevia ääniä kun vihdoinkin itse pääsin naimaan. Eikä naintini kestänyt kauan, kun tyhjensin itseni jo ennestään täynnä spermaa olevaan pilluun.

Lysähdin panon jälkeen vaimoni viereen ja nukahdin. Aamulla vaimoni heräsi ennen minua, ja muistinsa menettäneenä ihmetteli mitä oli tapahtunut kun tissit oli täynnä imujälkiä, pillu ja perse kuin tulessa. Kerroin vaimolleni iltaiset tapahtumat vähän muunnellen totuutta tarinassa. Kerroin vaimoni itse aloittaneen miesten vikittelyn tänne päästyämme, ja ottaneen ensimmäiseltä suihin jo autossa. Hiljaa vaimoni kuunteli sepustustani, kunnes haukkoi henkeä kuullessaan montako kyrpää oli tyydyttänyt "villin" yönsä aikana. Seuraavana päivänä palasimme Suomeen, ja kuukauden kuluttua vaimoni kävi lääkärissä. Niinhän siinä kävi, Kreikkalainen siittiö kasvaa vaimoni mahassa, 99 % todennäköisyydellä.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä,,.

• Pidin kovasti, varsinkin kun oma vaimoni on kanssa vähän viinan perään. Kännissä taas ei niin kovin tarkka pillustaan...
      -
      Toivottavasti kerrot vielä lisää?
      -
      Mites raskaus?

• ivalo12

Aivan sairasta fantasiaa. Mene hoitoon. On Suomessa rangastava teko käyttää sammunutta naista sukupuolisesti hyväkseen. Todella irvokasta.
      Aarre

• jarkevaihminen

Samaa mieltä, todella todella irvokasta. Vähän järkeä peliin hei.

• Ei se kulu

Juttelin tuosta vaimoni kanssa. Tietenkin hyväksikäyttö on rikos.
      Mutta hän sanoi joten pitävänsä siitä kun tulee sammuneena naiduksi. Tosin sanoi ettei halua sitten aamulla kumminkaan herätä yksin. Pitää olla joku joka tavallaan hyväksyy tapahtuneen eikä tuomitse. Ja osaa kertoa mitä hänelle tehtiin.
      Epäili halun moiseen johtuvan ahdasmielisestä kotikasvatuksesta

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3504
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      437
      2944
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2801
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1867
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1497
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1370
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      92
      1145
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      101
      1117
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1113
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      930
    Aihe