Saatko mitään tähän, miksi tummahko mies ei ole soittanut minulle moneen päivään? Näkyykö asiaan mitään muuta?
keskiyö / Tuntijasi
13
111
Vastaukset
Hei
olet yksinäinen, koska kiinnityt niin helposti toiseen ihmiseen. ote omaan itseesi on riippuvainen ulkomaailmasta, et vielä usko täysillä omaan upeaan itseesi.
miehellä on muita menoja ja omia juttuja, sinä et taida olla päällimmäisenä hänen ajatuksissaan. uskoisin sinun kuitenkin piakkoin vielä kuulevan hänestä.
mutta mitä sinä oikeasti haluat hänestä, sitä mietin. te olette melko erilaisia ihmisiä. sinulla on hyvä naisihminen lähelläsi, hän odottaa puolestaan sinun yhteydenottoasi. voisitte tehdä jotakin kivaa vaikka viikonloppuna kahdestaan.
älä jää odottelemaan miehen yhteydenottoa, muuten sinua alkaa vain itkettämään. potki omia juttujasi eteenpäin ja lähde ulos, siellä on kokonainen maailma sinua odottamassa.
t: Keskiyö- Yksinäinen olen
Kiitos kohotuksesta. :)
olenko siis käsittänyt ihan väärin, ettei hän olisikaan minuun ihastunut?
Varmasti on omiakin juttuja ja siksi en alakaan perään soittelemaan tai roikkumaan.
Kyllä minulla juuri tuollainen ystävä tuossa lähellä on ja tavataankin useasti. Muutoin viikonloppuna sovittiinkin, mutta hänen poikaystävänsä nyt taitaa kuitenkin tulla juuri viikonlopuksi.
Ehkä tosiaan kannattaisi lähteä sinne ulos. Enkä ala yhteydenottoa odottelemaan, mutta kyllä hänen mietteensä minua kuitenkin kiinnostavat. Olisikohan sinulla niistä mitään osviittaa? Hei
kyllä teillä voisi mukavaa ollakin. mutta kuten tiedät, pienen viestin lähettäminen ei ole iso asia. se ajatushan siinä ratkaisee.
minua ärsyttää miehessä se, ettei hän tee sen vertaa sinulle.
minä ainakin nostaisin pään pystyyn ja lähtisin ulos hurvittelemaan, siitähän sai.
kuule, luoksesi tulee toinenkin mies. hänellä saattaa olla pieni korvakoru, älä sitä pelästy. ja hänellä on välillä hiukset pienellä poninhännällä. erittäin mukava tyyppi ja herkkäluontoinen. musiikista ja taiteesta pitävä.
t: Keskiyö- yksinäinen olen
Tulinkin juuri kotia takaisin, kun kävin kavereita moikkaamassa.
No voih! Kun olisin tästä pitänyt, mutta minkäs sitä mahtaa. Tiedän kyllä, että hänellä on nyt hiukan vaikeita vaiheita menossa ja ihan oikeita ongelmiakin, että olisivatko nämä näitä mitkä ovat päälimmäisenä tässä?
Olen aivan varma, että todella muuten pitää minusta, mutta saatanhan olla väärässäkin. Täytyypä kysyä seuraavaksi ja sitten mietin jatkon ja miehen aseman muutenkin elinpiirissäni.
Saas nähdä tuosta korvakorumiehestä sitten. :) - olen yksinäinen
Hei taas. Onko vaalea vai tumma tämä korvakorumies?
Mistä tiesitkin, etten pidä, että miehellä on sellaisia? Enkä pitkistä hiuksista, enkä varsinkaan poninhännistä?
Täytyy kyllä olla todella mukava, että pääsisin tuollaisten yli, mutta aikahan sen sitten näyttää. :)
Tuosta tummasta ei ole kuulunut yhtään mitään vieläkään, vaikka uskon, että ottaa yhteyttä viikonloppuna kuitenkin? - olen yksinäinen
Tapasin sellaisen korvakorumiehen, mutta lyhyttukkaisen. Todella paljon nuoremman, mutta oli todella mukavaa. Oli tosin vain käymässä ja nyt jo poissa.
Tummastakin kuului ja valitteli kiireitään ja pyysi anteeksikin asiaa. Tällä tummalla on muuten hiukan pidemmät hiuksen. Hän varmaan saisi hiukset joskus ihan pienelle ponnarille, mutta korvista hänellä ei ole kuitenkaan.
Mitähän tässä nyt oikein tapahtuu? - olen yksinäinen
No, kukas se olisi sitten seuraavana? Eikö sitä oikeaa mihin pysähtyä tahdo sitten tulla koskaan? Meneekö siihen vielä kauankin?
- olen yksinäinen
Huomaa kysymykseni yllä? Vaikka nyt olen kyllä viihtynyt aika hyvin yksinkin. :)
Kaverit kyllä pyytelivät minua viikonloppuna heidän kanssaan ulos. Ehkä menenkin, ainakin ennen kuin lähtevät ravintoloihin. Miltäs näyttää tämän naisen yksinäisyys? Hei
mene ja liiku ja puhu ja naura.... juuri sillätavalla sinun tulee olla aktiivinen.
kun on sitten oikea hetki tavata kumppani, se vasrmasti tapahtuu.
en näe sinulle mitään esteitä, enkä edes hidasteitakaan. oletkohan melko kärsimätön?
sinua pidetään myös kevyesti silmällä, joku kulkee ohitsesi päivittäin ja yrittää saada katsekontaktia.
t: Keskiyö- olen yksinäinen
Jaa, että kukahan on kyseessä. En ole huomannut ketään ohikulkijaa. Onko tuntomerkkejä?
Hei
edelleen se ajoittainen pieni poninhäntä ja pieni korvakoru. hän on jo huomannut sinut, aivan arkisilla asioilla.
on tämä jännä juttu, minua hymyilyttää koko tohina.
t: Keskiyö- Hymyä paljon
Autan keskiyötä.. Jospa keskiyö näkee nämä miehet yhdistettynä se on aika.
Voihan olla se tumma joka saa tukan poninhännälle mutta tuntija näki kummatkin koska yhtäaikaa sun elämässä eli aika tulee näin. Eli nyt katsot kumpako se on tuleva.... veikkaan se tumma joka saa tukan ponnarille.. - olen yksinäinen
Hei. Olen nyt kuitenkin päättänyt, että tumma saa jäädä. Ollaan tosiaan niin erilaiset ja sitä oikeaa tunnetta ei puoleltani oikein rakennu nyt. kaveri toki voin olla. Sitä se ei estä, mutta siihen saa jäädä. Kaipaan miehessä luonnollisuutta ja syvyyttä. Toivottavasti siis poninhäntämies on joku eri ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157