Aatami ja Eeva ärsyttää

enkä katso tuota!

Eikö ne hitto mistään löydä juontajia joista mies olisi naista pidempi tai edes fiksumpi. Monta ohjelmaa jossa nainen on päätä pidempi. Janne Kataja on maailman ällöttävin pärstä ja tyyppi, sekoilijasönköttäjä. Miksi ihmeessä sille kehitetään aina joku suojatyöpaikka jostain ohjelmasta.
Maa on täynnä miljoona kertaa parempia juontajia niin tuo lässynlässyn-hukkapätkä heiluu joka paikassa >:/

5

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästyny.

Taitaa olla molemmille joku suojatyöpaikka tuo ohjelma. Olisivat ottaneet jotku uudet kasvot juontamaan eikä mitään "suosikkijuontajia", joiden naama on jo loppuun kulunu. On se nyt kumma ku joka ikisessä ohjelmassa pyörii samat lärvit Kataja, Kanninen, Lore Backman, Hekki Paasonen, Vappu Pimiä, Jaakko Saariluoma tai joku muu yhtä ärsyttävä henkilö, joka tunkee ittensä joka kanavalle.

• Tadopu

Vieraina oli Rakel ja Nicke Lignell. Rakel tuntui pudottaneen huomattavasti painoa. Montakohan kiloa oli pudottanut?

• Tacogirl2

joo, panin merkille saman asian. Lähtöpaino oli varmaan 110-120 kg, mutta nyt ehkä jotain 80-90 kg. Hyvä Raksu!

• Hauska moka just. Omenan 'syöksy'! Makeet naurut...

• Adam Eva

ONNEKSI noihin nykytelevisioihin on keksitty kauko-ohjain, jossa on sellainen pieni PUNAINEN nappula; sittä ku painaa [ei veikkoiset, SE ei ole mikään ydinaseen punainen nappula ei;] niin johan "lakkaa ärsyttämästä;]!"

Muistatteko aikoinaan MTV3:e kanavan Napakymppi - nimisen ohjelman? Siinä oli juontajana vähän samanmoinen [kuin Janne Kataja] tv - kansan enempi/vähempi SUURI suosikkijuontaja, Kari Salmelainen. Salmelainen sössötti ohjelmassa mitä milloinkin ja kelle vaan...peruslähtökohdaksi muodostui - ehkäpä jopa puolivahingissa - Salmelaisen ohjelman pianistin, "Kaitsun" suuntaan kohdistunut ilkkuminen, tai suoranainen ivailu! Silti ohjelma veti kerta toisensa jälkeen miljoonakatsomot MTV3 kanavalle Napakymppiä tujottamaan!

Kieltämättä tuossa Janne Katajassa on jotain samanlaisia piirteitä, kuin Kari Salmelaisessa oli taannoin. Miesten pituus ja paino ovat mitä luultavimmin hyvin samaa luokkaa, ja molemmat puhua pulputtavat sen minkä suinkin vaan ehtivät! Kataja argumentointi, tilannekomiikka ja sanavalmius ovat mielestäni lähes vertaansa vailla! "Aatami ja Eeva" - ohjelman jonkinasteinen "esiäiti" oli aikoinaan Timo Koivusalon ja Joel hallikaisne juontama "Tuttu juttu". Senaikaisen yle2 -kanavan suosikkiohjelman "seulan" kävivät lävitse mm. presitenttiehdokkaat Mauno Koivisto ja Elisabeth Rehn. Usein on manitttu monissakin yhteyksissä, että "Tuttu juttu teki Mauno Koivistosta presitentin!" Koivistot nät keräsivät huomattavasti Rehnejä enemmän ruusuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe