"Tämä tilanne ei ollut selästä taklaus, mutta selkään taklaamiset pitää ylipäätään saada pois liigasta. Jos ei tuomarien voimin, sitten jollain muulla tavalla", sanoi IFK:n päävalmentaja Petri Matikainen pelin jälkeen.
Mitä Herra Matikainen tarkoitti? Sitäkö ettei Mikael Granlundia saa taklata?
Selkokieltä kiitos
39
148
Vastaukset 39
- Charichma.
Ja mun mielestä pitää liigasta saada pois tuollaiset neitimäiset käsilaukkumimmien "päällekarkaukset"! Jos joukkue haluaa suojella tähtipelaajiaan niin hankkisi edes kunnon "poliisin" ettei tuollaisia naurettavia neitimäisiä (Melart ja Jokela esim) käsilaukkumimmihyökkäyksiä tarvitse esitellä, heh!
- 2+6
Melartin ja Jokelan räpiköintiä on tosin hauska seurata. Saa ainakin nauraa.
- karski-Jarski!
Se on totta että parasta viihdettä mitä tulee humoristipuolelle on se kun neidit huiskii niin, niin, niin kauheen pelottavasti, buahahahahahhahahah!
- 8+18
Mielellään ei taklattaisi Grallea.
- 17+89
Pelle, kuka on Gralle???
- 8+18
17+89 kirjoitti:
Pelle, kuka on Gralle???
Etkö tiedä? Oletko böndeltä? Mikael "Gralle" Granlund on hesalaisen ifkin pelaajia.
- 17+89
8+18 kirjoitti:
Etkö tiedä? Oletko böndeltä? Mikael "Gralle" Granlund on hesalaisen ifkin pelaajia.
Kiitos Pelle selvennyksestäsi. En ole landelta (kuten sinä), enkä ymmärrä miten se tähän liittyy?
Ps. Vain böndet (esim. narrifanit) käyttävät "Hesa"-sanaa Stadista. - -55-
17+89 kirjoitti:
Kiitos Pelle selvennyksestäsi. En ole landelta (kuten sinä), enkä ymmärrä miten se tähän liittyy?
Ps. Vain böndet (esim. narrifanit) käyttävät "Hesa"-sanaa Stadista.Viellä pieni selvennys landepaukulle:
Pääkaupunkiseudulla pelaa kolme jääkiekon SM-Liiga joukkuetta. Espoolainen Blues, Stadilainen Jokerit ja hesalainen ifki. Edellämainittu Gralle edustaa siis hesalaista ifkiä. Pääkaupunkiseudun häpeäpilkkua. - 17+89
-55- kirjoitti:
Viellä pieni selvennys landepaukulle:
Pääkaupunkiseudulla pelaa kolme jääkiekon SM-Liiga joukkuetta. Espoolainen Blues, Stadilainen Jokerit ja hesalainen ifki. Edellämainittu Gralle edustaa siis hesalaista ifkiä. Pääkaupunkiseudun häpeäpilkkua.Huommaa etttä ollet landdelta, kunn kirrjoitttaminen onn sullle niinn vaikkeaa!! ;)
Ps. Narrit on hesasta. - 19+3
17+89 kirjoitti:
Huommaa etttä ollet landdelta, kunn kirrjoitttaminen onn sullle niinn vaikkeaa!! ;)
Ps. Narrit on hesasta.Landepaukku:
Etkö parempaan pysty? pyydä vaikka isiltäsi apua, kun hän tulee navetasta.
Ps. ifki on hesasta - 13+7
19+3 kirjoitti:
Landepaukku:
Etkö parempaan pysty? pyydä vaikka isiltäsi apua, kun hän tulee navetasta.
Ps. ifki on hesastaHei juntti, missä päin Stadia se Ilmalato sijaitsee?
Hienoa, että olet omaperäinen... onhan se tietenkin (sulle) aika vaikeaa keksiä jotain omia juttuja... mut hei, sähän voit kysyä isiltäsi apua, kun hän tulee luoksesi navettaan!
Ps. narrit on hesasta - -55-
13+7 kirjoitti:
Hei juntti, missä päin Stadia se Ilmalato sijaitsee?
Hienoa, että olet omaperäinen... onhan se tietenkin (sulle) aika vaikeaa keksiä jotain omia juttuja... mut hei, sähän voit kysyä isiltäsi apua, kun hän tulee luoksesi navettaan!
Ps. narrit on hesastaNo niin. taas on landepaukulla navetta hommat tältä päivältä pulkassa (lue. lehmien keinosiemennys. tosin omintakeiseen tyyliin) Omia juttuja ei vaan siinä siementäessä kereny keksimään.
- 13+7
-55- kirjoitti:
No niin. taas on landepaukulla navetta hommat tältä päivältä pulkassa (lue. lehmien keinosiemennys. tosin omintakeiseen tyyliin) Omia juttuja ei vaan siinä siementäessä kereny keksimään.
No, yritä keksiä jotain huomiseksi.
- hesan ifki
-55- kirjoitti:
No niin. taas on landepaukulla navetta hommat tältä päivältä pulkassa (lue. lehmien keinosiemennys. tosin omintakeiseen tyyliin) Omia juttuja ei vaan siinä siementäessä kereny keksimään.
Millä siinä kerkee omia juttuja miettimään, kun siementäessä mielessä pyörii vaan Gralle, Ville ja ex hesan ifkin pelaaja Lennu.
- -55-
13+7 kirjoitti:
No, yritä keksiä jotain huomiseksi.
Et näköjään osaa. Ei kai se luista ajatus navetta hommissa.
- 13+7
hesan ifki kirjoitti:
Millä siinä kerkee omia juttuja miettimään, kun siementäessä mielessä pyörii vaan Gralle, Ville ja ex hesan ifkin pelaaja Lennu.
Oletko harkinnut lomittajan hankkimista?
- 13+7
-55- kirjoitti:
Et näköjään osaa. Ei kai se luista ajatus navetta hommissa.
"Ei kai se luista ajatus navetta hommissa."
Sinähän sen tiedät!
"Et näköjään osaa."
Olet oikeassa, minä en osaa navettahommia. - mää vaan
17+89 kirjoitti:
Kiitos Pelle selvennyksestäsi. En ole landelta (kuten sinä), enkä ymmärrä miten se tähän liittyy?
Ps. Vain böndet (esim. narrifanit) käyttävät "Hesa"-sanaa Stadista.Voi herranjumala sentään. Voiko olla enään typerämpää, kun kaksi kakaraa maaseudulta tappelemassa kumpi on stadilaisempi kahdesta paskasta jengistä. stadi on kärpäsenpaskan kokonen läntti Helsingissä.
- 14+12
13+7 kirjoitti:
"Ei kai se luista ajatus navetta hommissa."
Sinähän sen tiedät!
"Et näköjään osaa."
Olet oikeassa, minä en osaa navettahommia.Muuta et varmaan osaakkaan, mutta siemennys kyllä sujuu.
- 19+2
14+12 kirjoitti:
Muuta et varmaan osaakkaan, mutta siemennys kyllä sujuu.
Mistä niin päättelet? Omista jutuistasiko?
Sinulta ei edelleenkään tuo kirjoittaminen suju... eikö siellä kyläkoulussa ole päteviä opettajia?
Miksi viljelet noita tuplakonsonantteja joka paikkaan? - -55-
19+2 kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Omista jutuistasiko?
Sinulta ei edelleenkään tuo kirjoittaminen suju... eikö siellä kyläkoulussa ole päteviä opettajia?
Miksi viljelet noita tuplakonsonantteja joka paikkaan?Tulee jutuistasi aika hyvin selville, että navetassa on siemenys touhuissa tullut vietetyä aikaa. Muu tuskin sinulta sujuukaan, joten jatka valitsemallasi tiellä.
- 19+2
-55- kirjoitti:
Tulee jutuistasi aika hyvin selville, että navetassa on siemenys touhuissa tullut vietetyä aikaa. Muu tuskin sinulta sujuukaan, joten jatka valitsemallasi tiellä.
Hmm... kukakohan se alkoi puhumaan siementämisestä ja navetasta? Vihje löytyy tältä sivulta.
- 2011
mää vaan kirjoitti:
Voi herranjumala sentään. Voiko olla enään typerämpää, kun kaksi kakaraa maaseudulta tappelemassa kumpi on stadilaisempi kahdesta paskasta jengistä. stadi on kärpäsenpaskan kokonen läntti Helsingissä.
Kakaroita. Hävettää kyllä näin ifk fanin näkökulmasta. Tuskin on 15v. tullut täyteen.
- -55-
17+89 kirjoitti:
Kiitos Pelle selvennyksestäsi. En ole landelta (kuten sinä), enkä ymmärrä miten se tähän liittyy?
Ps. Vain böndet (esim. narrifanit) käyttävät "Hesa"-sanaa Stadista.Taidat kuitenkin olla. Kaikesta kirjoitamastasi käy jopa ilmi, että viellä ruotsinkieliselta alueelta. Oletko peräti Porvoon maalaiskunnasta?
- 2011
2011 kirjoitti:
Kakaroita. Hävettää kyllä näin ifk fanin näkökulmasta. Tuskin on 15v. tullut täyteen.
Kyllä, näin me kaikki (ifk fanit) ajattelemme jyväskylässä (samalla, kun vastailemme omiin viesteihimme)!
- 13+7
-55- kirjoitti:
Taidat kuitenkin olla. Kaikesta kirjoitamastasi käy jopa ilmi, että viellä ruotsinkieliselta alueelta. Oletko peräti Porvoon maalaiskunnasta?
Tuosta "viellä"-sanasta (ja kaikista turhista tuplakonsonanteista) käy hyvin ilmi, että olet Jyväskylästä!
- -55-
13+7 kirjoitti:
Tuosta "viellä"-sanasta (ja kaikista turhista tuplakonsonanteista) käy hyvin ilmi, että olet Jyväskylästä!
Sinä se et ole Stadissa käynytkään, paitsi joka vuotisella luokkaretkellä linnanmäelle. Ja sieläkin menette nimilaput rinnassa ja kiltisti jonossa, kun olette linnanmäen alueen ulkopuolella.
Ps joko on perunat nostettu? - -55-
13+7 kirjoitti:
Tuosta "viellä"-sanasta (ja kaikista turhista tuplakonsonanteista) käy hyvin ilmi, että olet Jyväskylästä!
Hah hah hah. oletpa helppo. Jo toinen kerta muutaman kuukauden sisällä, kun saan juuri sinut provosoitua. Itse asiassa mua ei pätkääkään kiinosta kumpi kahdesta paskasta on stadilaisempi.
ps. siitä tiedän että, olit sinä edeliseläkin kerralla, koska et silloinkaan keksinyt omia juttuja, vaan aina kopioit mun kirjoituksia.
Pitäkää juntit stadinne. - -55-
13+7 kirjoitti:
Tuosta "viellä"-sanasta (ja kaikista turhista tuplakonsonanteista) käy hyvin ilmi, että olet Jyväskylästä!
Niin joo, hyvää koulupäivää.
- 13+7
-55- kirjoitti:
Hah hah hah. oletpa helppo. Jo toinen kerta muutaman kuukauden sisällä, kun saan juuri sinut provosoitua. Itse asiassa mua ei pätkääkään kiinosta kumpi kahdesta paskasta on stadilaisempi.
ps. siitä tiedän että, olit sinä edeliseläkin kerralla, koska et silloinkaan keksinyt omia juttuja, vaan aina kopioit mun kirjoituksia.
Pitäkää juntit stadinne.Ikävä tuottaa pettymys sulle, mutta et ole vielä kertaakaan saanut minua provosoitumaan.
Olet oikein junttien juntti, jos et huomaa ristiriitaa viestissäsi:
"Hah hah hah. oletpa helppo. Jo toinen kerta muutaman kuukauden sisällä, kun saan juuri sinut provosoitua." - u2o3bhguogbhhgb
13+7 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys sulle, mutta et ole vielä kertaakaan saanut minua provosoitumaan.
Olet oikein junttien juntti, jos et huomaa ristiriitaa viestissäsi:
"Hah hah hah. oletpa helppo. Jo toinen kerta muutaman kuukauden sisällä, kun saan juuri sinut provosoitua."Häpeä, toukohousu.
- 17+89
17+89 kirjoitti:
Huommaa etttä ollet landdelta, kunn kirrjoitttaminen onn sullle niinn vaikkeaa!! ;)
Ps. Narrit on hesasta.huoma etä ole lande, kun kirjotaminen on sule nin vaikea.
ps. ifk on hesasta - 13+7
13+7 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys sulle, mutta et ole vielä kertaakaan saanut minua provosoitumaan.
Olet oikein junttien juntti, jos et huomaa ristiriitaa viestissäsi:
"Hah hah hah. oletpa helppo. Jo toinen kerta muutaman kuukauden sisällä, kun saan juuri sinut provosoitua."Minä en ole lande. minä seura jäkieko.
- 13+7
13+7 kirjoitti:
Tuosta "viellä"-sanasta (ja kaikista turhista tuplakonsonanteista) käy hyvin ilmi, että olet Jyväskylästä!
Mine kontula. mine ifk. mine ei konsonant. me tuleme talta viela.
- Iijoki
Etkö ymmärrä lukemaasi tekstiä???
Ehkä se tarkoitti sitä ettei böndellä osata lukea? - määä vaaan
Tuleekohan Matikaisestakin itkijä? Näin on yleensä käynyt, kun on alkanut ifk:ta valmentamaan. Ei tule heti mieleen ifk:n valmentajaa, joka ei olisi ollut SM-Liigan valmentajista kovin itkijä.
- 1818
Jos katsoo edelisiä ifk valmentajia, niin kaikki ovat alkaneet ämmiksi, siiryttyään ifk riveihin.
- 1818
Mun Isikin on ämmä!
- 2011
Joo, huomaa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451