Hei,
Kysyisin, että miten pitkään näkyy OxyContin 40 mg * 1 kipulääkityksen käyttö virtsasta otetussa seulassa lääkkeen käytön lopettamisen jälkeen? Lääke ei käsittääkseni muutu morfiiniksi elimistössä. Kiitos.
Miten pitkään oksikodoni on virtsassa lopet. jälk.?
13
451
Vastaukset
- J.K./Sinde vm-82
Onko tämä hyvä huume?
Sopiiko se varmasti mulle?
1. Kuulostaa opiaatilta, ei sovellu kuukautisten takia lainkaan käyttöön.
2. Muiden ihmisten terveys voi edellyttää, että lopetan tällaisen trilleri-elelääkkeen käytön.
3. Minulla ei ole soveltuvaa henkilökohtaista valvojaa käytönjälkeiseen valvontaan.
4. En halua pakkovieroituksen kaltaista kiveksiin perustuvaa valvojaa tai vartijaa.
5. Pakkohoidollisuus ei sovellu frustraation takia.
6. Opiaateissa ei valitettavasti ole huomioitu seksiä, seksuaalisuutta ja näihin liittyviä luonnollisia tasaavia.
7. Opiaatit aiheuttavat, että käsittelet koko ajan oskilloskooppia kehostasi, etkä muista pään olevan paremmin tavoitettavissa, myös muiden ihmisten, kasvohermollisena.
8. Tuleeko opiaateista läskiksi? Ei, eivät kaikki ja näin on karvoituksen takia eli nestehukan takia.
9. Entä vaikuttavatko opiaatit egoismiin esim. tieteellisen tutkimuksen tarpeeseen, joka on aina vähän kesken?- Ihmiskunta Sinde
Olet perustanut S/M-sairaalan fammuni tutkimiseen.
Hyötyisikö hän prostituutiosta?
Osittainhan sairaala vain pelkästään tutkii seksikumppaneidesi määrää, prostituution tarpeellisuutta ja seksin vaikutusta kuuloon sekä puheeseen.
Miksi aiheet päässäsi pyörivät aihepiirin ympärillä?
Miksi varastat sopimuksin ympäristöstäsi?
- Siksi niitä ei koskaan tutkita.
Ei, en voisi koskaan valehdella tai varastaa.
(En edes opiaatti manioissa.) - RyhmäKokkolaSinde
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Olet perustanut S/M-sairaalan fammuni tutkimiseen.
Hyötyisikö hän prostituutiosta?
Osittainhan sairaala vain pelkästään tutkii seksikumppaneidesi määrää, prostituution tarpeellisuutta ja seksin vaikutusta kuuloon sekä puheeseen.
Miksi aiheet päässäsi pyörivät aihepiirin ympärillä?
Miksi varastat sopimuksin ympäristöstäsi?
- Siksi niitä ei koskaan tutkita.
Ei, en voisi koskaan valehdella tai varastaa.
(En edes opiaatti manioissa.)Kauanko aikaa sitten oli olemassa mustia, painavia silitysrautoja, joista sitten käytiin "aatelisina" sosiaalitoimistossa kysymässä toimia Suomen itsenäistyessä?
Min farmor glömmat att hon har bevisningen och väsninghet? att talas svenska.
Frågar du någonting?
Väsninghet menar cokså egoismen på din själva och i din själva, vi finskar också så kallas "coping-keino". - RyhmäKokkolaSinde
RyhmäKokkolaSinde kirjoitti:
Kauanko aikaa sitten oli olemassa mustia, painavia silitysrautoja, joista sitten käytiin "aatelisina" sosiaalitoimistossa kysymässä toimia Suomen itsenäistyessä?
Min farmor glömmat att hon har bevisningen och väsninghet? att talas svenska.
Frågar du någonting?
Väsninghet menar cokså egoismen på din själva och i din själva, vi finskar också så kallas "coping-keino".Nej, väsninghet menar inte egoismen om det vara på din själva eller auktoriteriska din själva än psykologi eller i din själva.
Mistä helvetistä minä tietäisin, mitä se tarkoittaa?
- että fammu räddat silitysrautoja.
Kieltentutkijat innostuvat minusta aivan suunnattomassa määrin. - Sinde vm-82
Nej, väsninghet menar inte egoismen om det vara på din själva eller auktoriteriska din själva än psykologi eller i din själva.
Mistä helvetistä minä tietäisin, mitä se tarkoittaa?
- että fammu räddat silitysrautoja.
Kieltentutkijat innostuvat minusta aivan suunnattomassa määrin.Mikä on lupa?
önskar on toivoa.
Peter: Olen tottunut sanaa lov
Minä: Nej, det bevisningen
Enkä halua tätäkään sanakirjaa joululahjaruotsiksi.
"Tulisitte nyt tänä jouluna ruotsinkieliseen kirkkoon ja seurakuntaan."
Kom i håg denna julen till svenskan kyrken och på serviceheten."
Det menar omkringen och området eller miljön som är så typiska ord.
Lov menar pengar.
Tänker "loma", ledigthet som är fria, menar du tyska och frau eller Fraulein? - Ihmiskunta Sinde
Sinde vm-82 kirjoitti:
Mikä on lupa?
önskar on toivoa.
Peter: Olen tottunut sanaa lov
Minä: Nej, det bevisningen
Enkä halua tätäkään sanakirjaa joululahjaruotsiksi.
"Tulisitte nyt tänä jouluna ruotsinkieliseen kirkkoon ja seurakuntaan."
Kom i håg denna julen till svenskan kyrken och på serviceheten."
Det menar omkringen och området eller miljön som är så typiska ord.
Lov menar pengar.
Tänker "loma", ledigthet som är fria, menar du tyska och frau eller Fraulein?Siis eikö me saadakaan käyttää tätä osoittavaa ja keskeyttävää?
Ei...
Ne luetaan egoismilta, singneeraukset ja sanat. - RyhmäKokkolaSinde
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Siis eikö me saadakaan käyttää tätä osoittavaa ja keskeyttävää?
Ei...
Ne luetaan egoismilta, singneeraukset ja sanat.Joo, silenmård
Jå, silenmord
Jo, och silmård
Joo, ikähäiriö varoituksilla.
Jag vara ensam, jo och tar gruppen. - Sinde vm-82
Joo, silenmård
Jå, silenmord
Jo, och silmård
Joo, ikähäiriö varoituksilla.
Jag vara ensam, jo och tar gruppen.joo, niitä on nyt Kruunupyyssä, siksi jotkut ruotsalaiset, suomenruotsalaiset, elävät suomenkielisissä perheissä.
- Ihmiskunta Sinde-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
joo, niitä on nyt Kruunupyyssä, siksi jotkut ruotsalaiset, suomenruotsalaiset, elävät suomenkielisissä perheissä.
Ei saa käyttää sellaista sanaa, kuin "hoppas i glad i dag" seurassa.
- Sinde vm-82
Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:
Ei saa käyttää sellaista sanaa, kuin "hoppas i glad i dag" seurassa.
Ryhmien ottamiseen pitää olla egoismi päällä.
Att tar på gruppen du måste vara i och på egoismen inte i och på deja vu som kallas också så kallas tings.
- No kun ei tätä ole vielä olemassa ruotsiksi, niin me kutsumme tätä absolutista början och tar den här svenskan ord tingsrätt,- en, -er.
Mitä ryhmiä näistä käytetään?
Naistentautien paranoidia skitsofrenia, vad du skulle vill vara, vad víll du vara och bara, har du eller hurdant vill vara du onc din barnen, vad är barnens bara om du vill, och hurdant vill du det möjlighet åt din barn och vad vill du han eller hon skulle vara. - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Ryhmien ottamiseen pitää olla egoismi päällä.
Att tar på gruppen du måste vara i och på egoismen inte i och på deja vu som kallas också så kallas tings.
- No kun ei tätä ole vielä olemassa ruotsiksi, niin me kutsumme tätä absolutista början och tar den här svenskan ord tingsrätt,- en, -er.
Mitä ryhmiä näistä käytetään?
Naistentautien paranoidia skitsofrenia, vad du skulle vill vara, vad víll du vara och bara, har du eller hurdant vill vara du onc din barnen, vad är barnens bara om du vill, och hurdant vill du det möjlighet åt din barn och vad vill du han eller hon skulle vara.Että joku rupee multa kääntään Bergeracin käännöstä ruotsiksi ja valaistumiseksi?
Se on vain tekstitys.
Peter: Mä saan kääntää yhden tai kaksi sanaa siitä TV:stä, entä tämä on tämä yksityisyydensuojaa loukkaava rikos.
Minä: Peter ei osaa kääntää sanaakaan Suomea. Menar du den här atomen?
Peter: Mä en sitten enää ikinä käännä sitä tekstiä.
Minä: Joku poltti Rammsteinin ja rupesi sitten pidättämään, kun mä olin sairas ja mulla laboratorio ja höyrykone päällä.
Peter: Näin mä pääsen siitä lukutaidosta ja kääntämisestä pois. Miksi et suostu olemaan hiljaa, ja näin keskeyttämättä ja osoittamatta? Näin kaimani voisi hieman paremmin.
Minä: En mää käytäkkään noita.... OIkeudessa sitä vastaan
Peter: Ei lapset lue, yleensä, sun kohdalta en tiedä taaskaan, sen lsd:n, kommuunin ja enkelien äänien ja valaistumispakotteen takia.
Minä: Suhun ruvettiin ottaan yhtäkkiä ulkomailta yhteyttä tai sitten kuvittelin taas vaihteeksi opetetuilla silmillä ja egoismilla. - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Että joku rupee multa kääntään Bergeracin käännöstä ruotsiksi ja valaistumiseksi?
Se on vain tekstitys.
Peter: Mä saan kääntää yhden tai kaksi sanaa siitä TV:stä, entä tämä on tämä yksityisyydensuojaa loukkaava rikos.
Minä: Peter ei osaa kääntää sanaakaan Suomea. Menar du den här atomen?
Peter: Mä en sitten enää ikinä käännä sitä tekstiä.
Minä: Joku poltti Rammsteinin ja rupesi sitten pidättämään, kun mä olin sairas ja mulla laboratorio ja höyrykone päällä.
Peter: Näin mä pääsen siitä lukutaidosta ja kääntämisestä pois. Miksi et suostu olemaan hiljaa, ja näin keskeyttämättä ja osoittamatta? Näin kaimani voisi hieman paremmin.
Minä: En mää käytäkkään noita.... OIkeudessa sitä vastaan
Peter: Ei lapset lue, yleensä, sun kohdalta en tiedä taaskaan, sen lsd:n, kommuunin ja enkelien äänien ja valaistumispakotteen takia.
Minä: Suhun ruvettiin ottaan yhtäkkiä ulkomailta yhteyttä tai sitten kuvittelin taas vaihteeksi opetetuilla silmillä ja egoismilla.Näihin on kymmeniä tunteja terapiaa, jo valmiiksi.
- lsdlsdlsdl-dn-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Näihin on kymmeniä tunteja terapiaa, jo valmiiksi.
Joo, laboratoriolla luetaan pörssiä varastamisen takia, koska ympäristöön on pakkos siirtyä. (kts. Maastrichtin sopimus, S/M-laitos nimeltä sairaala, ympäristö, siirtyminen ja muuttaminen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768