Taas se aika kuukaudesta

tuputuu

Pääsääntöisesti olen melko viileä rokkimimmi. Tykkään yleensä siitä melko raskaasta metallista. Venom ja Motörhead rulaa.

Joka kuukausi tulee kummiskin pari päivää, jolloin minusta tulee joku saakutin surkea nyyhky. Viisaammat sanovat, että tilanne liittyisi jotenkin hormooni-toimintoihin....

Joka tapauksessa sain kauhean itkukohtauksen, kun kuulin seuraavan biisin:o/

Leif Wager - Romanssi

http://www.youtube.com/watch?v=fBJrqdOTqVw&feature=related

28

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i-v atte

      Tuli ihan lapsuus mieleen.. sen verran usesti tuo kuului radiosta silloin joskus

      • Minä kans muistan jonkun ikivanhan leffan, jossa tuota laulettiin.


      • i-v atte


    • annikoo..

      Niinhän se meillä ....tunnemyrskyjä....mutta ajatteles jos aina olisi tasasen "tappavaa" tahtia.....niin taas tulee verrattua miehiin....
      Miehilläkin on todettu sentään vaihdevuosi oireita....tasa-arvoistaako se meitä

      • No juu. Kyllähän tää pistää pikkasen vaihtelua peliin. Olis varmaan tylsää olla mies, ainaskin ennen vaihdevuosia...


    • Tuleehan noita muistoja mieleen,,, pulpahtelee kuin saippuakuplat,,, muistoja musan kautta, ja kaikkea siltä väliltä,,, Onneksi ihminen on tehty sen mallin mukaan, että muistoja voi säilyttää ajatuksissaan,,, jättää pahat asiat pois, sinne taka-alalle, ja poimia ne kivat, ne mistä elämä koostuu, ne tuoda etualalle,,,

      Ihminen kun on oma itsensä, ja omana itsenään, olkoonkin vaikka

      http://www.youtube.com/watch?v=ITtf73qVEm4&feature=related

      Kivaa illanajatkoa ;o))),,,



      • tuputuu kirjoitti:

        Minä nyt vaan en oikein iskelmille lämpene, siis normaalisti...

        The Ramones - Pinhead

        http://www.youtube.com/watch?v=6BBfybCPkjA

        Kyllä mullakin autossa joskus raikaa rokki,,, ja kajarit notkuu kun joudun liikennevaloihin toppaamaan, niin kansa kattelee kun se jytinä kuuluu ;o))),,,
        Yleensa kyllä rauhallisempaa musaa,,, mut kitaramusa menee minuun kun puollitranen kossupullo ;o))),,,

        Toinen on rummut, ja kolmannelle sijalle tulee piano,,,

        Ja niiden kuuntelu ihan hiljaisuuden vallitessa,,, vain minä ja musa ;o))),,,


      • mokka-mari kirjoitti:

        Kyllä mullakin autossa joskus raikaa rokki,,, ja kajarit notkuu kun joudun liikennevaloihin toppaamaan, niin kansa kattelee kun se jytinä kuuluu ;o))),,,
        Yleensa kyllä rauhallisempaa musaa,,, mut kitaramusa menee minuun kun puollitranen kossupullo ;o))),,,

        Toinen on rummut, ja kolmannelle sijalle tulee piano,,,

        Ja niiden kuuntelu ihan hiljaisuuden vallitessa,,, vain minä ja musa ;o))),,,

        Hups,,, unohtu noi raspikurkut ;o))),,,

        http://www.youtube.com/watch?v=JezYqLwRBWE

        Ne iskee kun salama ;o))),,,




      • ;)))

    • No tässä jotain muistoista,,, Oltiin Hailuodon lauttarannassa odottamassa lauttaa mantereen puolelle,,, selvis siinä lauttaa odottaessa et kuka voitti euroviisut,,, mut arvaas miten porukka katseli meitä kun auton jenkkakone raiku, ja me mukana samaa biisiä ;o))),,,

      http://www.youtube.com/watch?v=mh3hj9-J76Y

    • Viimeistään nyt kannattaa hankkia Kike Elomaan "Nainen, pidä huolta itsestäsi".

      Arvovaltaiset naiset suosittelevat, erityisesti Kaarina Vesiperä.

      • Tjuuh, en tunnusta tätä julkisesti, mutta ehkä minulle kannattaa jo suositella naisten vaihdevuosiin liittyvää kirjallisuutta:o/


      • annikoo..

        Kaarina olisi halunnut ehkä itse ojentaa ...hyvät tavat ...kirjan....aloittaen Katariina Jagellonikasta...Turun linnassa.....
        Kiken kansanedustajuudesta olen muutenkin vähän kriittinen.....


      • annikoo.. kirjoitti:

        Kaarina olisi halunnut ehkä itse ojentaa ...hyvät tavat ...kirjan....aloittaen Katariina Jagellonikasta...Turun linnassa.....
        Kiken kansanedustajuudesta olen muutenkin vähän kriittinen.....

        Onhan noita kaikenlaisia julkkuja eduskunnassa. Tärkeintä kummiskin, ettei niistä tuu ministereitä.

        Yks entinen missi ja sen tissit pääsi peräti ministeriksi asti:o/

        Siitä tulikin sit sellainen soppa, että jälkiä siivoamaan piti perustaa kokonaan uusi puolue. (Piraattipuolue) Juuh, minäkin kuulun nykyään Piraattipuolueeseen!

        Niin mutta juttu jäi siihen, kun se missi ja sen tissit kyllästyi politiikkaan ja läksi pois. Politiikka on siitä eto juttu, että joku saattaa olla eri mieltä ja antaa nenulle. Miks hitossa joku missi tuollaisia sotkuja viitsis setviä, kun tulee rumia sanoja vastaan?

        Niin että se missi ja sen tissit häippäs pois ja muut saa setviä ne sotkut jotka jäi jäljelle...


      • tuputuu kirjoitti:

        Tjuuh, en tunnusta tätä julkisesti, mutta ehkä minulle kannattaa jo suositella naisten vaihdevuosiin liittyvää kirjallisuutta:o/

        Lue enemmän, luulet vähemmän.

        Ainakin kirjan tekijän mukaan kirja on tarkoitettu 16-xx -vuotiaille naisille, eli puhe pelkästään vaihdevuosista on erään isänmaallisen kokoomuslaisen upseerin rouvan harhoja.


    • Aivan outo tapaus,,, ainakin toi nimi, joten tulin siihen tulokseen, että ihan omin keinoin pidän itsestäni huolta ;o))),,,

      http://www.youtube.com/watch?v=TVQZVuowjbU

      No kun en ole missään arvovaltaisessa kavalkaadissa, mulle kun kelpaa ihan perinteinen kansan kanssa "kyhnääminen" ;o))),,,

      • Minä pidän aina itse itsestäni huolta. Toivon totisesti, että noutaja tulee ennen kuin päädyn hoivattavaksi sängyn pohjalle!!!


      • ;)))
        tuputuu kirjoitti:

        Minä pidän aina itse itsestäni huolta. Toivon totisesti, että noutaja tulee ennen kuin päädyn hoivattavaksi sängyn pohjalle!!!

        Mielellään lenkkarit jalassa menosuuntaan:)


      • ;))) kirjoitti:

        Mielellään lenkkarit jalassa menosuuntaan:)

        Jep, ymmärsit asian ytimen...


      • ;)))
        tuputuu kirjoitti:

        Jep, ymmärsit asian ytimen...

        Aivan tasan silleen olisi eteneminen.


      • ;)))
        ;))) kirjoitti:

        Aivan tasan silleen olisi eteneminen.

        Ja kukapas sitä toivoiskaan jäävänsä sätkimään sängyn pohjalle. Siinä vaiheessa kun ei pääse enää palstalle, saa irroittaa piuhat;)


      • ;))) kirjoitti:

        Ja kukapas sitä toivoiskaan jäävänsä sätkimään sängyn pohjalle. Siinä vaiheessa kun ei pääse enää palstalle, saa irroittaa piuhat;)

        Minun kohdalla ehkä jo aiemmin...:o/


    • Ne menkat ne menkat.;)) Nyyh nyyh...onneksi on ohitse tälle kuukaudelle.;))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe