Niinpä sitten tyhmänä täytin hakemuksen tonne ja 2 viestiä piti lähettää 5 € kpl ja en saanut lainaa. Ottaa päähän kun vasta jälkeenpäin huomasin viestien kalliin hinnan, kun epäilyt huijauksesta heräsi.
Nyt noilla kuspäillä on kaikki tietoni ja niitäkin varmaan myydään jossain.
Varokaa SARI LAITURI nimisen henkilön paikkoja. Tyhmänä yritin vipata, koska kyseinen paikka on luotonantajarekisterissä joka vaikuttaa luotettavalta.
Salamavippi (act rahoitus, sari laituri) rahastaa viesteillä
5
1221
Vastaukset
- 7+11
Oliko sinulla jo olemassa oleva laina tuonne ACT-rahoitukseen kun hait toista lainaa?
- Oisko kannattanut
lukea täältä juttuja ACT Rahoituksen huijaripaikoista, niin ei olisi tullut kusetetuksi.
- Vippillä vippiä
Eipä ole ollut avointa lainaa ja eipä taida muillakaan olla, koska lainaa ei tipu.
Itseasiassa googletin kyseisen paikan ja ajauduin jonnekin plaza foorumille lukemaan ylistävää kirjoitusta tästä paikasta, jonka perusteella tein hakemuksen. Oli sekin varmaan paikan omistajan itsensä kirjoittama.
Sain lainan sitten ihan muualta 0 % korolla. Omilta vanhemmilta nimittäin.
- Ellu vaan
Kait on jo lähtenyt maasta! Kuka tälläisiä yrityksiä saa perustaa! Siis aletaan kaikki vaan perustamaan vippifirmoja ja sitten menoksi :) Kyl niil rahoilla elää!
- Ellu vaan
Kokeilin tota linkkiä ja samoin kävi! 5 € :set hävis ja nekin rahat meni! No minun piti ottaa vippiä ja nyt ei sitte ole sitäkään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628