Salamavippi (act rahoitus, sari laituri) rahastaa viesteillä

Vippillä vippiä

Niinpä sitten tyhmänä täytin hakemuksen tonne ja 2 viestiä piti lähettää 5 € kpl ja en saanut lainaa. Ottaa päähän kun vasta jälkeenpäin huomasin viestien kalliin hinnan, kun epäilyt huijauksesta heräsi.

Nyt noilla kuspäillä on kaikki tietoni ja niitäkin varmaan myydään jossain.

Varokaa SARI LAITURI nimisen henkilön paikkoja. Tyhmänä yritin vipata, koska kyseinen paikka on luotonantajarekisterissä joka vaikuttaa luotettavalta.

5

1221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+11

Oliko sinulla jo olemassa oleva laina tuonne ACT-rahoitukseen kun hait toista lainaa?

• Oisko kannattanut

lukea täältä juttuja ACT Rahoituksen huijaripaikoista, niin ei olisi tullut kusetetuksi.

• Vippillä vippiä

Eipä ole ollut avointa lainaa ja eipä taida muillakaan olla, koska lainaa ei tipu.

Itseasiassa googletin kyseisen paikan ja ajauduin jonnekin plaza foorumille lukemaan ylistävää kirjoitusta tästä paikasta, jonka perusteella tein hakemuksen. Oli sekin varmaan paikan omistajan itsensä kirjoittama.

Sain lainan sitten ihan muualta 0 % korolla. Omilta vanhemmilta nimittäin.

• Ellu vaan

Kait on jo lähtenyt maasta! Kuka tälläisiä yrityksiä saa perustaa! Siis aletaan kaikki vaan perustamaan vippifirmoja ja sitten menoksi :) Kyl niil rahoilla elää!

• Ellu vaan

Kokeilin tota linkkiä ja samoin kävi! 5 € :set hävis ja nekin rahat meni! No minun piti ottaa vippiä ja nyt ei sitte ole sitäkään!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe