Vaimo on vähän leikillään aina silloin tällöin heittänyt, että olisi kiva saada kolmas mukaan. Ja sen pitäisi olla mies. Hän ei ole sen kummemmin kommentoinut, miten juttu toimisi, mutta selvästi ajattelee asiaa. Onko kenelläkään kokemusta jutuista, jossa on mies kolmantena mukana? Miten homma toimii ja millaiset ovat fiilikset jälkeenpäin? Tässä tapauksessa vaimon tuntien mies olisi varmaankin joku tuntematon. En tosin tiedä, mistä löytäisi siihen tarpeeksi luotettavan...
vaimolle toinen
43
20120
Vastaukset
- kimppaa
joo..kyllä ne hyvin toimii...ekaksi mie nain sun vaimoos niin että se ei ole koskaan jormaa saanutkaan..sitten se ihmettelee kenen tuhkiksen kaa se on kimpassa..sitten saat eropaperit ja jo seuraavana päivänä nain vaimoasi lisää...eli hyvin kimpat toimii ja fiilarit mahtavat..eli kannattaako ruveta??????????
- tosi vai epätosi
Vähän tuonlaista jo ennakkoon pelkäsinkin, vaimohan saattaisi vaikka tykätä enemmän kuin minusta! Oikeastihan suhteemme kestäisi kimppakivan, niin ainakin luulisin, mutta...
- kokeiltu
tosi vai epätosi kirjoitti:
Vähän tuonlaista jo ennakkoon pelkäsinkin, vaimohan saattaisi vaikka tykätä enemmän kuin minusta! Oikeastihan suhteemme kestäisi kimppakivan, niin ainakin luulisin, mutta...
Meillä kokemuksia useemman vuoden ajalta 3-pyörästä ja sen jälkeen sitenkin että vaimo tapaillut niitä kahden kesken, kaikki mennyt hyvin, ei mitään mustasukkaisuutta eikä menettämisen pelkoa kenelläkään, vieraat olleet myös taholtaan varattuja, erittäin hyvinvarustettuja miehiä. Suosittelen...
- 3kymppinen
Haluaisin myös kokeilla kolmatta ja onpa siitä miehen kanssa puhuttukin. Erimielisyys tulee vain siitä että mies haluaisi mukaan naisen ja minä miehen. Mieheni sanoi suoraan, että hänen olisi vaikea katsoa toista miestä kanssani mutta naisen kanssa saisin kyllä puuhastella. Juttuhan on niin että 17 vuoden yhteiselon jälkeen seksielämään kaipaa välillä virikkeitä, mutta niiden täytyy olla molemmille sopivia. Pääasia seksissähän on molemminpuolinen nautinto, vai..
- kokeiltu
Totta, että molempien tarvitsee nauttia tilanteesta, meillä on siis ollut miehiä 3-pyöränä ja itse miehenä nautin myös siitä tilanteesta eli molemmat tyytyväisiä oltu...ois kiva vaihtaa ajatuksia vaikka enempikin, jos haluat kuulla meidän kokemuksista....?
- tosi vai epätosi
kokeiltu kirjoitti:
Totta, että molempien tarvitsee nauttia tilanteesta, meillä on siis ollut miehiä 3-pyöränä ja itse miehenä nautin myös siitä tilanteesta eli molemmat tyytyväisiä oltu...ois kiva vaihtaa ajatuksia vaikka enempikin, jos haluat kuulla meidän kokemuksista....?
Homma lähti liikkeelle vaimon heittämästä ajatuksesta. Luultavasti hän ei tarkoittanut sillä sen kummempaa, mutta ajatus jäi elämään. Puhuttiin ja huomasin itsekin ajattelevani, että mielummin mies mukaan. Luultavasti siksi, että en varmaankaan jaksaisi tyydyttää kahta naista. Itse nautin seksistä luultavasti enemmän kuin vaimo, haluaisin nyt vaimollekin jotain...
Itseäni mietityttää mahdollinen oma suhtautumiseni tilanteen jälkeen. En missään nimessä haluaisi, että vaimo olisi sen jälkeen tekemisissä kolmansien pyörien kanssa, olen luultavasti mustasukkainen tai sitten ajattelen niin, etten ole kelvollinen tyydyttämään vaimoani.
Jos tilaisuus tulee, olisi miehen oltava vieras eikä luultavasti nimiä käytettäisi. En haluaisi, että yhteys jatkuisi jälkeenpäin. Vaimo taas haluaisi tutumman, sellaisen johon voisi ehdottomasti luottaa. Tämä selvä, koska raskaus ja tautiehkäisy pitäisi tietysti hoitaa tai voida luottaa ettei ongelmia niistä tule. Muuten tätä tuttuus-juttua en oikein ymmärrä. Miksi sen pitäisi olla tuttu? Voiko tätä tuttua katsoa silmiin sen jälkeen, kun hän on pannut vaimoani? Entäpä, jos vaimo tykkää ja haluaa jatkaa juttua jatkossakin? Äh, ajattelen liikaa... - kokeiltu
Homma lähti liikkeelle vaimon heittämästä ajatuksesta. Luultavasti hän ei tarkoittanut sillä sen kummempaa, mutta ajatus jäi elämään. Puhuttiin ja huomasin itsekin ajattelevani, että mielummin mies mukaan. Luultavasti siksi, että en varmaankaan jaksaisi tyydyttää kahta naista. Itse nautin seksistä luultavasti enemmän kuin vaimo, haluaisin nyt vaimollekin jotain...
Itseäni mietityttää mahdollinen oma suhtautumiseni tilanteen jälkeen. En missään nimessä haluaisi, että vaimo olisi sen jälkeen tekemisissä kolmansien pyörien kanssa, olen luultavasti mustasukkainen tai sitten ajattelen niin, etten ole kelvollinen tyydyttämään vaimoani.
Jos tilaisuus tulee, olisi miehen oltava vieras eikä luultavasti nimiä käytettäisi. En haluaisi, että yhteys jatkuisi jälkeenpäin. Vaimo taas haluaisi tutumman, sellaisen johon voisi ehdottomasti luottaa. Tämä selvä, koska raskaus ja tautiehkäisy pitäisi tietysti hoitaa tai voida luottaa ettei ongelmia niistä tule. Muuten tätä tuttuus-juttua en oikein ymmärrä. Miksi sen pitäisi olla tuttu? Voiko tätä tuttua katsoa silmiin sen jälkeen, kun hän on pannut vaimoani? Entäpä, jos vaimo tykkää ja haluaa jatkaa juttua jatkossakin? Äh, ajattelen liikaa...On tutuissa se miinus, että jos menee sukset ristiin tms, niin hän voi kertoa ikäviä juoruja teistä, tilanteesta ympäri kaupunki, varsinkin pienel paikkakunnal se olis ongelma. Tietty myös se että meneekö kaveruus sitten sen takia pilalle tai tuleeko silloin herkemmin mustasukkaisuutta kuvaan, jos kaveri onkin parempi pelimies :)
Meillä yhdestä sellaisesta kokemusta, lähellä oli käydä noita edellä mainittuja seikkoja. - tosi vai epätosi
Naisen minäkin mielelläni valitsisin kolmanneksi, ei tulisi mustasukkaisuutta ainakaan minun osaltani. Mutta valitsisin kuitenkin miehen, tiedän silloin vaimon saavan jutusta enemmän. Tämä kolmen juttu alkoi kiinnostamaan siksi, koska vaimo selvästikin osoitti mielenkiintoa siihen. Muutoin jutellessamme hän ei ole juurikaan kertoillut halujaan seksin suhteen. Nyt oli siis selvästi havaittavissa elon merkkejä. Eli vaimo olisi halukas.
No, itse ajattelen paljon asioita. Nyt olen pohdiskellut, että millainenhan tilanne sitten on. Miten juttu siis toimii ja miten hoidetaan itse asia. Tietystihän se kehittyy tilanteen mukaan ilman suurempia suunnitelmia, mutta onhan sitä kiva pohtia. Vaimoa luultavasti kutkuttaisi ajatus saada yhtäaikaa molempiin rappuihin. Tai saada miestä edellisen jo lauettua. Mitä naiset tällaisessa haluaa ja mikä siinä viehättää? Nyt kun mietin tilannetta, jossa mukana olisi toinen nainen. Hmm, mikä siinä olisi erilaista kuin kahdenkeskisessä rakastelussa? Naisen pitäisi olla bi eli hänen pitäisi olla mukana myös vaimoni tyydyttämisessä, omaan nautintooni oma vaimo kyllä riittää. - tosi vai epätosi
kokeiltu kirjoitti:
On tutuissa se miinus, että jos menee sukset ristiin tms, niin hän voi kertoa ikäviä juoruja teistä, tilanteesta ympäri kaupunki, varsinkin pienel paikkakunnal se olis ongelma. Tietty myös se että meneekö kaveruus sitten sen takia pilalle tai tuleeko silloin herkemmin mustasukkaisuutta kuvaan, jos kaveri onkin parempi pelimies :)
Meillä yhdestä sellaisesta kokemusta, lähellä oli käydä noita edellä mainittuja seikkoja.Aivan, makuuhuoneasiat ovat kuitenkin parin omia asioita ja olisi ikävä, jos niistä kuulisi kylillä. Ja kaveruus varmasti muutenkin muuttuisi kimnppakivan jälkeen jotenkin. Itse ainakin kuvittelisin pahoja, jos tuttu olisi meillä kotona kahvipöydässä töistä saapuessani. Voisiko välttyä ajatukselta, että mitähän lienee siellä puuhattu kun jääkin on murrettu heidän väliltään.
- kokeiltu
Aivan, makuuhuoneasiat ovat kuitenkin parin omia asioita ja olisi ikävä, jos niistä kuulisi kylillä. Ja kaveruus varmasti muutenkin muuttuisi kimnppakivan jälkeen jotenkin. Itse ainakin kuvittelisin pahoja, jos tuttu olisi meillä kotona kahvipöydässä töistä saapuessani. Voisiko välttyä ajatukselta, että mitähän lienee siellä puuhattu kun jääkin on murrettu heidän väliltään.
On niissä omat "ongelmansa", voi olla jotain hyviä puolia, mutta on myös niitä huonoja puolia, meillä tosin näistä "tuntemattomistakin" on tullut kivoja tuttuja, mutta he ovat kuitenkin kotoisin ihan kaukaa meistä katsottuna. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia enempikin, kenties suoraan meilaten..voitko laittaa osoitetta, jos haluat että vaihdellaan ajatuksia ja voin kenties kertoa sulle meidän "kokemuksista", niiden hyvistä ja huonoista puolista :)
- tosi vai epätosi
kokeiltu kirjoitti:
On niissä omat "ongelmansa", voi olla jotain hyviä puolia, mutta on myös niitä huonoja puolia, meillä tosin näistä "tuntemattomistakin" on tullut kivoja tuttuja, mutta he ovat kuitenkin kotoisin ihan kaukaa meistä katsottuna. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia enempikin, kenties suoraan meilaten..voitko laittaa osoitetta, jos haluat että vaihdellaan ajatuksia ja voin kenties kertoa sulle meidän "kokemuksista", niiden hyvistä ja huonoista puolista :)
Millaisia olette? Itse asumme P-Suomessa pienehköllä paikkakunnalla ja olemme iältämme n30/m34. Olette kokeilleet useamminkin? Jääkö siitä sellainen halu päälle kokeilla aina uudestaan? Jos ensivaikutelma on positiivinen, voisi kuvitella, että tilanteen haluaisi ehkä uudistaa joskus. Nauttiiko ryhmäseksin jälkeen enää tavallisesta kahdenkeskisestä kun tietää, että voisi olla jotain muutakin? No, kahdenkesken on tietysti se tunneside mukana -> tietää olevansa rakkaansa kanssa.
- kokeiltu
Millaisia olette? Itse asumme P-Suomessa pienehköllä paikkakunnalla ja olemme iältämme n30/m34. Olette kokeilleet useamminkin? Jääkö siitä sellainen halu päälle kokeilla aina uudestaan? Jos ensivaikutelma on positiivinen, voisi kuvitella, että tilanteen haluaisi ehkä uudistaa joskus. Nauttiiko ryhmäseksin jälkeen enää tavallisesta kahdenkeskisestä kun tietää, että voisi olla jotain muutakin? No, kahdenkesken on tietysti se tunneside mukana -> tietää olevansa rakkaansa kanssa.
Semmoistahan se, olemme itsekin aika pieneltä paikkakunnalta n26m29, on koettu useita kertoja, mutta ne kimppakokemukset on jäänyt vähemmälle, vaan vieras on sitten tavannut naista kahden keskenkin jossain päin jne..meillä hommat toimineet ja kyllä niitä aina kaipaa niitä tilanteita, niin voisko sulle meiliä, kun ei viittisi tässä enää tarkemmin asiaa levitellä..
- mielipide
kokeiltu kirjoitti:
Semmoistahan se, olemme itsekin aika pieneltä paikkakunnalta n26m29, on koettu useita kertoja, mutta ne kimppakokemukset on jäänyt vähemmälle, vaan vieras on sitten tavannut naista kahden keskenkin jossain päin jne..meillä hommat toimineet ja kyllä niitä aina kaipaa niitä tilanteita, niin voisko sulle meiliä, kun ei viittisi tässä enää tarkemmin asiaa levitellä..
"Vieras tavannut naista kahden kesken jossakin päin?"
Minua ainakin alkaisi moinen touhu mietityttämään, anteeksi vaan mielipiteeni. Teidän parisuhteenne täytyy olla lujalla pohjalla, jos tuo on sitä mitä luulen. Ei minkäänlaista mustasukkaisuutta? Ja alkuperäiselle: mieti tarkkaan mihin olet ryhtymässä, selvästi epäröit vielä! - jukkis
mielipide kirjoitti:
"Vieras tavannut naista kahden kesken jossakin päin?"
Minua ainakin alkaisi moinen touhu mietityttämään, anteeksi vaan mielipiteeni. Teidän parisuhteenne täytyy olla lujalla pohjalla, jos tuo on sitä mitä luulen. Ei minkäänlaista mustasukkaisuutta? Ja alkuperäiselle: mieti tarkkaan mihin olet ryhtymässä, selvästi epäröit vielä!Tulee mieleen elokuva, jossa Robert Redford ehdotteli Demi Moorelle ja tämän aviomiehenä esiintyneelle ostavansa naisen yhdeksi yöksi. Lopulta kävi niin, että aviomies mielessään kuvitteli pahinta mahdollista tapahtuneeksi...
- liisa
Myös minulla olisi haluja kokeilla, mutta en uskalla ehdottaa miehelle. Ja kolmannen pitäisi olla mies, en haluaisi minä vertailla enkä antaa miehenikään vertailla minua toiseen naiseen missään suhteessa. Mielummin minä teen sitten vertailut miesten suorituksista =)
Ajatuksissa ollut, tuskin koskaan toteutuu. - Jaska
Aivan, makuuhuoneasiat ovat kuitenkin parin omia asioita ja olisi ikävä, jos niistä kuulisi kylillä. Ja kaveruus varmasti muutenkin muuttuisi kimnppakivan jälkeen jotenkin. Itse ainakin kuvittelisin pahoja, jos tuttu olisi meillä kotona kahvipöydässä töistä saapuessani. Voisiko välttyä ajatukselta, että mitähän lienee siellä puuhattu kun jääkin on murrettu heidän väliltään.
Makuuhuoneessa tapahtuvat asiat ovat tosiaankin privaatteja, mutta jokainen niitä harrastaa ja jokaisesta meistä löytyy oma erikoisuus ja fantasia. Ihmiset eivät ole samanlaisia, mutta eivät paljon erilaisiakaan.
Mielellään kannattaa valita tuttu henkilö. Henkilön valintaan voisin antaa vinkin...
Anna naisesi listata 3-4 vaihtoehtoa ja sinä teet sen lopullisen valinnan heidän väliltään. Silloin molemmat ovat päässeet vaikuttamaan lopulliseen kolmannen valitsemiseen. Silloin ei kumpikaan voi syyttää toista, että miksi tuollaisen valitsit jne.
Onnea vaan asiassa. Itse muuten olen koittanut ehdottaa vaimolleni kolmatta sänkyymme, mutta tuloksetta. Ole onnellinen vaimostasi jos hänellä uskallusta riittää erotiikkakokeiluihin! - Anonyymi
Teille sopisi parinvaihto niin molemmat saisivat vierasta ja voisitte ottaa pari sinkkkumiestä mukaan.
- meillä
Meillä tilanne tuli vähän kuin yllättäen. Olimme kahdestaan lomalla rannikkoseudulla muutama vuosi sitten. Lomapakettiin kuului illallinen ja sitä nauttiessamme saimme pöytäseuraksi suunnilleen saman ikäisen, työmatkalla olleen miehen. Otimme aterian päälle muutamia ja juttu luisti ihan hyvin. Ei ollut mikään komistus tämä mies, mutta ihan mukavaa juttua kehitteli. Päätettiin sitten jatkaa meidän huoneeseen, koska meillä oli siellä "omat eväät". Vielä tässäkään vaiheessa ei ollut mitään mielessä. Lopulta sitten olimme kolmistaan sängyssä ja kivaa oli.
- repe
Meillä ei toiminut. Takana ei ollut vielä pitkä juttu, siippa oli harrastanut kimppajuttuja jo aiemmin. Homma kyllä kaatui muihin syihin, varmasti tämäkin vaikutti siihen.
- cheater
että eronne syy oli sun jumalattoman huono rakastajan taito...eika se muuten ois paremman kullin päälle majaansa pystyttänyt...hei kamoon..äläkö rupee keksiin tekosyitä että kimpalla ois ees yhtään tekemistä eroonne...hyväksi tosiseikat..ja rupee mieheksi...nainen tarvitsee kunnon seksii..eikä tumputtajaa!!!
- repe
cheater kirjoitti:
että eronne syy oli sun jumalattoman huono rakastajan taito...eika se muuten ois paremman kullin päälle majaansa pystyttänyt...hei kamoon..äläkö rupee keksiin tekosyitä että kimpalla ois ees yhtään tekemistä eroonne...hyväksi tosiseikat..ja rupee mieheksi...nainen tarvitsee kunnon seksii..eikä tumputtajaa!!!
Mitä on tämä kunnon seksi, mitä nainen kaipaa? Tein kaikkeni, olen todella hyvä suuseksissä (oma mielipide, nainen saa joka kerta ja aika järisyttävästi), olen halukas, olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta, akka vain ei ollut koskaan mikään aktiivi hakemaan nautintoaan minun kanssani. Kimpassa juttu olikin vähän toista.
- täällä yöllä
cheater kirjoitti:
Kello 02.06!!! Kuka viittii olla näillä palstoilla keskellä yötä? Ei ainakaan kukaan päivätyötätekevä.
- orhi
Luuletko tosiaan, ettei vaimosi tahdo toista kertaa sitä samaa? Voit olla varma, että vaimosi tapailee sen jälkeen ko. miestä jos hyvää saa. Itse et riitä hänelle nyt ja vielä vähemmän sen jälkeen.
- anne
Alla lainaus erään siskon aiemmin kirjoittamasta:
"Mä oon halunnut pitkään harrastaa seksiä kahden miehen kanssa yhtä aikaa, eli kokea tuplapenetraation. Kundit tuntuu olevan tätä ajatusta vastaan, eivät halua toista miestä samaan petiin. Mun kaksi edellistä poikaystävää on pitänyt mua ihan pervona kun olen ehdottanut tätä... Olen myös yrittänyt vaihtokauppaa eli olisin valmis jakamaan mieheni vuorostaan toisen naisen kanssa petissä jos vaan saisin kokea tämän tuplapanon. Kai mun on sitten pakko mennä pettämään poikaystävää ja palata sen luokse yhtä kokemusta rikkaampana... Eiköhän jostain löydy kundi - tai kaksi :-D - jotka ei pidä tätä ajatusta outona."
Neuvoisin ensin selvittämään, mitä oikein haluatte ryhmäseksiltä. Itse en voisi jakaa miestäni kenenkään kanssa enkä usko että hankään haluaisi jakaa minua.- inkaliina
Itsekkään en haluaisi jakaa miestäni kenenkään kanssa eikä hän minua kenenkään kanssa! Järkyttävä ajatus! Mihin maailma oikein menee,kun tuollaisia mietitään, että yhteiseen intiimiin rakkauden ja himon hetkeen otettaisiin ihan kuka vaan! Voi taivas, ja niin paljon kun on parisuhteita,jotka kärsivät esim.pettämisestä,niin sitten oikein haluttais nähdä se livenä! Huh.
- pettämistä
inkaliina kirjoitti:
Itsekkään en haluaisi jakaa miestäni kenenkään kanssa eikä hän minua kenenkään kanssa! Järkyttävä ajatus! Mihin maailma oikein menee,kun tuollaisia mietitään, että yhteiseen intiimiin rakkauden ja himon hetkeen otettaisiin ihan kuka vaan! Voi taivas, ja niin paljon kun on parisuhteita,jotka kärsivät esim.pettämisestä,niin sitten oikein haluttais nähdä se livenä! Huh.
Onko pettämistä kun kaikki tapahtuu miehen silmien alla ja miehen ja naisen suostumuksella? Ja kaikki tekee niinkuin itse haluavat ja saavatkin minun puolesta tehdä, kunhan eivät riko lakia ja loukkaa hyviä tapoja.
- Mira
Kokeiltu on, mahtava kokemus puolin ja toisin. Suosittelen todella, kannattaa edes kokeilla!!
- onnistuessaan
3-pyörä kokemukset on aivan mahtavia, kun vain kaikki hlöt ovat samalla aaltopituudella ja luottamusta löytyy sen verran, ettei tarte jännittellä ns turhia.
- tosi vai epätosi
Mikä kokemuksesta teki mahtavan? Oliko kimpassa kaksi miestä ja nainen vaiko kaksi naista ja mies?
- tämä
Mikä kokemuksesta teki mahtavan? Oliko kimpassa kaksi miestä ja nainen vaiko kaksi naista ja mies?
Meillä kokemisen arvoiseksi teki tilanteen uutuus. Olemme kokeilleet kerran ja olimme avokkini kanssa kumpikin yhtä jännittyneitä, varmasti suurelta osin tilanteen outouden ja ilmassa vallineen "tuhmuuden" vuoksi. Toisella kertaa ei varmaankaan enää olisi samaa tunnetta...
- tosi vai epätosi
Mielipiteet näyttäisivät olevan enemmän kokemusta puoltavia. Itsekin saattaisin olla ihan myöntyvällä kannalla kolmen kimppaan, mutta ajatus kypsyy edelleen. Näyttäisi olevan muillakin mielessä se, että kolmanteen on ehdottomasti luotettava ja hänen pitäisi olla henkilönä sellainen, että kemiat toimivat. Missään nimessä en haluaisi kuulla juttuja jälkeenpäin enkä vaimoni olevan sulka kenenkään hattuun.
- Pohjmies
Kannattaa käyttää tutustumiseen aikaa , vaikka sähköpostilla ja puhelimellakin.
Silloin oppii jo tietämään perusasiat, ja kaikki tietävät mitä on odotettavissa.
Siinähän voi samalla testailla tunteita. Luotettavuuskin selviää, pitemmässä yhteyden pidossa. (Kokemusta on siitä , että silloin ei tule isompia yllätyksiä)
Miten se sulka voisikaan olla , kun homma olisi sovittu juttu? Kolmashan siinä hyväksikäytetty on , ainakin periaatteessa.
- M36v
Kaikilla kun tuntuu olevan kovia epäilyä puolisonsa uskollisuudesta 3-kimpan jälkeen, niin miksi ette ekaks koita pariskuntien välistä kimppaa?
Siinähän olis molemmille "omakin" kolmas pyörä, eikä sitten jälkeenpäin tarvi harmitella sitä, miks vaan toinen sai "maistaa" vierasta ja olla kahden (tai kolmen) "käsittelyssä".- asiallinen
niin just! naiset vain tuntuvat olevan tarkempia ulkonäöstään kuin miehet. sillä toisella naisellahan voi olla isommat rinnat, pyöreämpi peppu tai paremman näköinen pillu. toisaalta, voi mieskin tuntea alemmuutta, jos toisella on sinko jalkojen välissä... mutta asiaa kuitenkin M36v:n kirjoitus.
- Anonyymi
Sitten heräsin
- Anonyymi
Olen ollut yhden pariskunnan kanssa ystävänä ja sängyssä tietty! Se on mukavaa vaihtelua, saada vierasta/tuttua. Vaimo ei tietenkään tiedä asiasta mitään.
Mistäpäs tiedän kuin paljon hänkin saa vierasta. Hyvä jo saa hänkin ..... - Anonyymi
Meillä otettiin perheystävä paras kaveri vaimoni toiseksi mieheksi.
Tavataan usein myös ilman seksiä mutta kaveri tulee käymään kun hänen tekee mieli panna vaimoani.
Ollaan oltu viikonloppuisin kolmistaan kun tilanne on vielä niin Tuore että kiima on vielä päällimmäinen mielihalu.
Kaverillamme on vapaa pääsy vaimoni pilluun halutessaan.- Anonyymi
Teillä hyvä suhde keskenänne kolmen kimpassa täytyykin olla vapaa pääsy vaimosi herkkuun🙂 T. Pari 36/ 47
- Anonyymi
Meillä toisen ottaminen oli pitkään keskusteluissa, sanoin mietitään, vaimo virkistyi kun alkoi kulkea talkoissa jäähallilla, kiinostuin itsekkin vähän ajan päästä ja menin hallille kysyin Tainalta vieläkö vaimo saa käydä, sanoi ei viikkoihin ole ilmottautunut.
Seurailin bussia kun lähti kotoa, nousi pois eri suunnassakin ja käveli kerrostaloon ja meni avaimilla kävelin talon eteen katselin muka avaimia yksi naine sanoi tule. Katselin oli turvapaikan hakijoita, yksi nainen tuli vastaan kysyin Mirjaa sanoi tuli on kymmeneen ovat liikunnassa. Mein salin perälle salissa oli miehiä ja naisia, Miehet oli edessä vaimoni oli pikku urheilu asussa pitämässä kevyttä voimistelua, ei eses kotona ole noin vähissä. Tilaisuus loppui siirryin käytävälle vaimoa ei näkynyt kuului vaan varastosta ääniä. vaimo lijo kahden miehen käsittelyssä rinnat paljaana yksi veti housuja alas olin mennä väliin kun vaimo huokasi ihanaa imekää edessä oleva otti kalunsa ja työntyi sisään miehet nauroi ja höpötti omma kieltään kaikki kolme nai nopeaan ovelle tuli pari teiniä miehet viittoi pojat meni ja nai patjoja vasten vaimo oli antavana haarat levällään, kävin kahtena "iltavuorona" aina sama juttu usea mies sai vapaasti.
Nyt vaimo asuu jonkun naisen kanssa ja minä omakotitalossa. On ruvennut myymään itseään että pärjää. - Anonyymi
Meillä puhuttu myös kolmen kimpasta, mutta vaimo ottaisi mukaan toisen naisen. Minulle tämä sopii hyvin, mutta naisia on vaikea löytää parin seuraksi.
N54 ja M52- Anonyymi
Naiset ovat luonnostaan oletettavasti miehiä varovaisempia, mikä sinällään ihan hyväkin.
Oletteko olleet kimpassa aiemmin?
- Anonyymi
Löytyy kyllä, juuri tapasimme naisen kanssa ja en oikein ollut innostunut mistään nyt oli viikonloppun ja puhuimme mitä voi tehdä js puhuttiin tuhmia, juuri olihän festeillä, ja kuinka kävi oli 2 24 vuotiaan nuoren miehen kanssa ja nauttia, ei oikein harmittanu vain se etten nähnyt hänen nautintoa. Nyt päätimme etsiä parin ja jos synkkää voi tehdä ja kokeilla molemmat tai parivaihto tai että toinen saa kahta. Olemne fixua ja yksin pitkään ja kivan näköisiä urheilu taustalla. Kunpa löytyis joku ja voimme tehdä yksin mitä haluaa
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915