Onko pareja jotka tykkäävät seuraavasta: Nuolisin naista niin kauan että hän saa, samaan aikaan mies panisi mua peppuun kunnes hänkin tulisi. Sitten pari aloittaisi 69:n tai normi lähetyssaarnaaja ja minä työntelisin varovasti vuoronperään molempia? keski-suomi
kimppa bi
12
1522
Vastaukset
- uteliasuskallanko
Kuullostaa mukavalta.
- millabi38
Mun ukko ainakin tykkäis
- ollipolli
Toi on kyllä ihanaa, varsinkin jos parin äijä ei oo mikään limanen alistaja vaan käyttää reilusti rasvaa.
- jaskavaanvaan
Paremmin onnistuu kun etit noi erikseen: esim. joku yksinäinen vanha homo ja sit joku misukka jostain, ei tuu mustasukkasuutta. mutta kyllä mullekin kelpais. ;)
- Olenko piilo-bi?
Minun fantasia taas olisi olla vaimon alla 69:ssä samalla kun vieras mies panisi paljaalla loppuun asti ja saisin nuolla ja imeä pimpin puhtaaksi hänen spermastaan.Olemme jutelleet vaimon kansssa asiasta ja hän olis halukas mutta emme ole löytäneet vielä sopivaa miestä joka aikuisten oikeesti kykenisi kimppakivaan,kaikki haluaa vain vuorotellen panoa ja mieluummin vielä kahdenkesken vaimoni kanssa.
- piilo-bi
Toihan kuulostaa oikein mukavalta. Mielelläni moisiin hommiin lähtisin mukaan mielelläni ja kun toiveen tuolla lailla esittää, niin eipä tule epäselvyyksiä mitä halutaan:)
- Kokemus,..
Nuorena pokasin nätin kimman kapakasta, näki jonkun vanhan miehen matkalla mikä tuli mukaan. Ajattelin että mies haluu katseltavan kun nain sitä kunnolla, mies vain katseli ja runkkas kun naitiin.Sitten ukko riisu vaatteensa ja tuli petiin, nainen levitti pakarani ja sano että annan sen kaverillekin Samantien tunsin kun mies työnsi anukseeni kullin, siinä piti naida ja olla naitavana samaanaikaan keskellä.Oli aikamoinen rynkytys kun yritti olla välissä.Mies lähti kun sai haluamansnsa nainen otti dildon ja halusi että olen sen naitavana. Oli iso dilto mutta mahtu kun oli ukon spermasta liukas, siinä sitten sai piiskaa ja dildoa kovalla kädellä.
- 61_67
piilo-bi
Täällä olisi 49v mies joka kykenee kimppaan. 1N2M sessioista kokemuksia ja hienoja. Laitelkaapa s-posti osoitetta niin kirjoitellaan.
- Nautiskelija.
Minusta olisi hienompaa, jos olisin sen toisen miehen kanssa kuusysissä eli imisimme toistemme kulleja ja nainen panisi strapilla minua peppuun.
- Eka bi
Olin kai 17v poika kun olin kahden miehen kanssaa.Piti olla 69 asennossa imemässä ja sain vielä takapuoleen kullia.Kyllä tottu kun panivat molemmat.
- xxxxl nainen
Vielä isompi kimppa haaveena. Enemmän miehiä, varsinkin iäkkäämpiä bi-miehiä mukana joiden touhuja saisi seurata samalla.
- bivershkilive
Moi, meillä on bi-miesten kimpat liki viikottain Helsingissä, tule mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757