Onko teologisessa tiedekunnassa hirmuinen (jeesustelu)kilpailu ja vertailu. Kuka on eniten uskossa ja kuka vähiten? Savustetaanko sielläkin ennaltaehkäisevästi kilpasiskoja tai -veljiä pois, kun huomaavat etteivät pärjäisi työpaikkojen jakovaiheessa paremmilleen.
Jos noin, niin miten voi valtio perustua kaikessa amispyrkyreiden kyynärpää tekniikaan, eikä mihinkään älyllisseen?
Yleisesti ottaen kaikki järjestelmät näyttävät perustuvan tunnereaktioihin, pahemmin kuin eläimillä muka olevat vaistonvaraiset refleksit.
Tunne ja reaktio. Hössötys. Tunne ja reaktio. Ei mitään järkeä missään.
Onko teologisessakin hirveä kilpailu?
OnkoTeologiassaKisat
2
374
Vastaukset
- teol.kand
Enpä ole itse kokenut, että olisi kilpailua uskon määrästä. Suurin osa teologian opiskelijoista tuskin edes kutsuisi itseään "uskovaiseksi".
Arvosanoista on joskus kilpailua, mutta niin taitaa olla joka paikassa. - 689579
kilpailua? Siis mistä? En ole oudompaa kysymystä kuullutkaan. Heh heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485