Mistähän löytyisi halpoja yksilasisia ikkuniota ovi/pariovi huvimajaan.Suunnittelen ensi kesäksi huvimajaa,ja kun olen katsellut valmiiden hinta/laatu suhdetta alkoi tuntua siltä että voisihan tuon itsekin tehdä talvitöinä.Jää muuten hyvä tekopalkka ja saa sellaisen kun itse haluaa.
Huvimajan ikkunat+ovi
1
2555
Vastaukset
- käpy ja pupu
itse tehtiin koko huvimaja alusta loppuun ja tuli sellainen kuin halusimme. Hinta mk. aikana6000 ja valmis samankokoinen olisi maksanut 70000mk. . Hinta suhde sama varmaan myös euroina kun itse tekee ja saa niin hienon kuin haluaa ovet ja ikkunat myös omana työnä vanhoista oikein paksuista ikkuna laseista, ainoa kalu mikä ostettiin oli huuva, sekin romuliikkeestä jättimäisen teollisuusimurin osa josta leikkaamalla ihan sopiva, reunaan vaan taivutettiin paksusta kuparista kaunis vanne. Kesä meni silloin rakennellessa mutta tuli senarvoinen etten vaihtaisi kaupan oleviin rimpuloihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.24810817- 762991
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822668- 882530
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1512242Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2672109- 451461
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1321321Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35932