Nyt olis tällanen: Suunnitelmissa hankkia kannabista. Olven 40v. ja aika urpo näissä jutuissa. Jos lähestyn potentiaalista "diileriä", mitä sanon? Siis jos herrasmiehenä esittelen itseni ja asiani... joo... se jätkä varmaan luulee mua vähintään joxku siviilikytäx. Siis haluan tietää A: mikä on ko. aineelle järkevä katunimike B: ostettava määrä, puhutaanko grammoista? C: hinta. Siis antakaa JOTAIN haarukkaa. D: Pitääkö mun jotenki todentaa ruohon oikeellisuus. E: jotain muita hyviä käytännön vinkkejä (älä sano että kasvata ite. Se ei nyt vittu onnistu)
PERUS SLANGI
9
10339
Vastaukset
- 1+17
Kysyt että olisko poistaa esim. PL:ää (hasis, muita vanhempia esim. eki & tymi) tai budia (marihuana, muita vanhempia esim. kukka). Määrät on yleensä grammoja ja hinnat yleensä kuulemma 10 -15 €. En kyllä itse maksais tuota 10€ enempää ehkä maks 12€ ,per g. Kasvattelijalta suoraan voisit saada esim. 5-10€ per g.
Itse tosin olen ollut eläkkeellä noista puuhista jo melkein 2v. - fruits of nature
Aika jännä että tuossa iässä vielä kiinnostaa kokeilla. No kaikkeahan sitä pitääkin kokeilla kunhan kohtuudella. Kuten edellinen jo sanoikin, 10€/g pyöreästi on tavanomainen hinta tänäpäivänä. Voit kysyä kukkaa tai budia itse kasvia hankkiessa ja hasista hankkiessa voit kysyä peltiä tai lätkää.
Polttaminen hoituu niin että väännät sätkän joiden purujen sekaan pistät itse tuotetta ja vaidat filtterin rullattuun pahvinpalaan niin ei lennä mitään suuhun. Filtteriä ei siksi koska muuten THC suodattuu liikaa eli sitä voisi kutsua haaskaukseksi.
Parempi tapa on polttaa tavara piipussa johon ei tarvitse muutakuin yksinkertaisesti asetella setti piippuun ja polttan.
Vielä parempi ellei paras tapa on käyttää bongia jonka pesään pistät folion johon on pistetty neulalla reikiä ja asettelet purut sinne. Sitten vain imet sopivasti vedellä täytettyä lasiastiaasi ja sytytät. Muista pitää savua keuhkoissa kauan. 7 sek on hyvä.- noilla
hyvät ohjeet👍☺
- 1+17
Unohtui tuossa PL=Perus lätkä
Lätkiäkin on erilaatuja mutta sitä perus settiä kutsutaan nykyisin mm. tuolla nimellä. - KannabisIsä
Onko jollain vielä tarvetta ?
- np5
onon
- Ainatarve
Mitä olis poistaa?
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa noppa femma
- Anonyymi
0.5 grammaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478