PERUS SLANGI

Kysyvä eksyy?

Nyt olis tällanen: Suunnitelmissa hankkia kannabista. Olven 40v. ja aika urpo näissä jutuissa. Jos lähestyn potentiaalista "diileriä", mitä sanon? Siis jos herrasmiehenä esittelen itseni ja asiani... joo... se jätkä varmaan luulee mua vähintään joxku siviilikytäx. Siis haluan tietää A: mikä on ko. aineelle järkevä katunimike B: ostettava määrä, puhutaanko grammoista? C: hinta. Siis antakaa JOTAIN haarukkaa. D: Pitääkö mun jotenki todentaa ruohon oikeellisuus. E: jotain muita hyviä käytännön vinkkejä (älä sano että kasvata ite. Se ei nyt vittu onnistu)

10

11426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+17

Kysyt että olisko poistaa esim. PL:ää (hasis, muita vanhempia esim. eki & tymi) tai budia (marihuana, muita vanhempia esim. kukka). Määrät on yleensä grammoja ja hinnat yleensä kuulemma 10 -15 €. En kyllä itse maksais tuota 10€ enempää ehkä maks 12€ ,per g. Kasvattelijalta suoraan voisit saada esim. 5-10€ per g.

Itse tosin olen ollut eläkkeellä noista puuhista jo melkein 2v.

• fruits of nature

Aika jännä että tuossa iässä vielä kiinnostaa kokeilla. No kaikkeahan sitä pitääkin kokeilla kunhan kohtuudella. Kuten edellinen jo sanoikin, 10€/g pyöreästi on tavanomainen hinta tänäpäivänä. Voit kysyä kukkaa tai budia itse kasvia hankkiessa ja hasista hankkiessa voit kysyä peltiä tai lätkää.

Polttaminen hoituu niin että väännät sätkän joiden purujen sekaan pistät itse tuotetta ja vaidat filtterin rullattuun pahvinpalaan niin ei lennä mitään suuhun. Filtteriä ei siksi koska muuten THC suodattuu liikaa eli sitä voisi kutsua haaskaukseksi.

Parempi tapa on polttaa tavara piipussa johon ei tarvitse muutakuin yksinkertaisesti asetella setti piippuun ja polttan.

Vielä parempi ellei paras tapa on käyttää bongia jonka pesään pistät folion johon on pistetty neulalla reikiä ja asettelet purut sinne. Sitten vain imet sopivasti vedellä täytettyä lasiastiaasi ja sytytät. Muista pitää savua keuhkoissa kauan. 7 sek on hyvä.

• noilla

hyvät ohjeet👍☺

• 1+17

Unohtui tuossa PL=Perus lätkä
      Lätkiäkin on erilaatuja mutta sitä perus settiä kutsutaan nykyisin mm. tuolla nimellä.

• KannabisIsä

Onko jollain vielä tarvetta ?

• np5

onon

• Ainatarve

Mitä olis poistaa?

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa noppa femma

• Anonyymi

0.5 grammaa

• Anonyymi

0.5g

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      111
      4590
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      65
      3402
    3. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      12
      1454
    4. Oot kaunis

Oot kaunis nainen.
      Ikävä
      92
      1221
    5. Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste

Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2
      Kaste
      552
      949
    6. Kuka murhasi Anneli Auerin miehen?

Tapaus edelleenkin selvittämättä.
      Maailman menoa
      174
      871
    7. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!

Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma
      Maailman menoa
      86
      854
    8. Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?

Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek
      Sinkut
      147
      817
    9. Saisikin sinut

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.
      Ikävä
      59
      815
    10. Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois
      Maailman menoa
      197
      782
    Aihe