Pomon kanssa

työhuoneessa

Kävelin pieni minihame päällä paperipino sylissäni pomoni esimieheni työhuoneeseen. Juuri kun sain oven auki, paperit luiskahtivat käsistäni ja kirosin itsekseni. Pomoni, 52-vuotias Jarkko hymyile pöytänsä ylitse.
”Tarvitsetko apua?” hän kysyi hetken kuluttua.
Katsoin Jarkkoa ja hymyilin: ”Ei, kyllä minä nämä saan.” Huomasin että yksi papereistani oli luisunut pomoni pöydän alle, kumarruin nostamaan sen. Näin että pomoni nousi tuoliltaan ja meni sulkemaan oven. Kurkottelin paperia ja tunsin että pomoni seisoi aivan takanani. Yhtäkkiä hän puristi minua takapuolestani. Pomppasin ylös ja olin aivan punainen, hymyilen pomolleni ja korjailin kampaustani. Pomoni hiveli reisiäni ja nosti minihamettani yhä ylemmäksi. Kylmät väreet kulkivat pitkin ihoani. Yritin estellä pomoani, mutta hän tarttui minua lujasti käsistäni kiinni.
”Et kai sinä pelkää?” hän kysyi minulta.
En tiennyt mitä vastata, hermostuneena ravistin päätäni kieltävänä vastauksena.
”No rentoudu sitten hyvä ihminen,” Hän vastasi.
Yritin luikerrella pomoni käsistä pois, mutta tämä vain kovensi otetta. Hän piti minua pöytää vasten ja alkoi avata housunsa vetskaria. Tunsin itseni hyvin hermostuneeksi ja pomoni huomasi sen. Hän vetäisi housunsa alas ja alkoi avata paitansa nappejaan. Sitten minulle tuli hyvin rentoutunut olo, kuin olisin saanut jotakin rauhoittavaa. Aloin vetää minihamettani päältäni ja hieroin pomoni paljastunutta karvaista rintaa.
Hän vetäisi paitani päätäni pois ja nuoli rintojani. Vedin tämän bokserit alas ja aloin hieroa pomoni kovettunutta kyrpää. Sitten ohjasin sen pilluuni.
Pomoni runkkasi minua pöytäänsä ja vasten suuteli kaulaani. Aloin voihkia ja pomoni laukesi sisääni. Otin pomoani perseestä kiinni ja vedin sitä yhä lujemmin itseäni kohti. Pomoni nosti minut pöydälleen selälleen ja nousi päälleni.
Hän työnsi kullinsa suuhuni. Imin sitä niin lujaa kuin vain pystyin. Sitten hän laukesi uudestaan suuhuni. Osa spermasta valui pitkin poskiani. Sitten pomoni nosti kullinsa suustani ja työnsi sen pilluuni ja runkkasi minua pöydälle. Tunsin saavani orgasmin ja voihin pomoni runkatessa minua.
Yhtäkkiä työhuoneen ovi aukesi. Työkaverini Leena tuijotti minua ja pomoa pöydällä. Sitten hän purskahti hysteeriseen nauruun ja sulki oven. Vain kauhea räkätys kuului oven takaa. Pomoni nousi päältäni ja puki nopeasti päälleen. Minä nousin myös nopeasti pöydältä ja vetäisin vaatteeni päälleni ja korjasin kampaukseni ja meikkini. Menin sitten ovesta ulos aivan punaisena. Leena tuijotti minua tukehtumaisillaan nauruun. Näytin Leenalle että olisi aivan hiljaa ja kukaan ei saisi tietää. Mutta tietenkin seuraavana päivänä kun tulin töihin…

Tämä oli ensimmäinen novellini, että antakaa risuja ja ruusuja.

5

11561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii

      Tämä sun novelli oli aika huono, anteeks nyt vaan. Mutta voisit ehkä lukea läpi sitä niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan.

      • Maikki87

        Heh heh. Ei se kyllä kovin hyvä ollut.


      • qarrpizz
        Maikki87 kirjoitti:

        Heh heh. Ei se kyllä kovin hyvä ollut.

        50-vuotias vanha pieru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        muaahhaah tosi bestselleri


    • hävettää oikein...

      se tekee tästä novellista jo todella nolon, että runkata -sanaa käytetään naida -sanan paikalla. runkkaaminen tarkoittaa yleensä miehen masturboimista ja on aika naurettavaa jos ei sellasta tiedä. hahhahhaaa

      • Nimismies

        ...on muuten masturboimista yleensä, kun pääset yläasteelta, ymmärrät sen ehkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe