Anaalifistaus

pyllypari

Olimme aikaisemmin hyvin satunnaisesti koittaneet fistata pilluun, mutta siitä ei ollut jäänyt järin hyviä kokemuksia. pillu oli arka monta päivää, eikä seksistä meinannut tulla silloin yhtään mitään. Mutta nyt, eräänä iltana kesken kiihkeän anaaliseksisession päädyimme kokeilemaan fistausta. Naisen esittämän, vähemmän kainon, pyynnön jälkeen mies käytännössä kastoi kätensä liukkariin ja aloitti perseen levittämisen sormillaan. Alun yksi ja kaksi sormea todettiin välittömästi liian vähäksi ja mukaan tuli kaikki muutkin sormet. Hiljalleen käsi saatiin työnnettyä aina vaan syvemmälle. Lopulta käsi oli perseessä aina rystysiä myöten. Mies runkkasi jatkuvasti toisella kädellä ja nainen sai kovan orgasmin samanaikaisesta runkkaamisesta.

Hyviä kokemuksia siis jäi meille ensikerrasta. Seuraavalla kerralla on ehdottamasti tavoitteena saada koko käsi rannetta myöten sisälle.

Kyseessähän ei todellakaan ole mikään anaaliseksin ensikertalaisille tarkoitettu juttu. Eikä muutenkaan varmaan arempien parien homma. Meillä seksi muutenkin erittäin vapautunutta, joten asian kokeilemisessa ei ollut mitään ongelmaa. Myöskin valmistautumisen täytyy ehdottomasti olla A-luokkaa. Hommaa ei voi todellakaan aloittaa työntämällä nyrkkiä sisään, vaan ensiksi perse täytyy totuttaa jollain pienemmällä tavaralla, vaikkapa sitten sillä kyrvällä.

Mites on, kuinka moni muu palstalaisista on rohkaistunut kokeilemaan anaalifistausta ja minkälaisia kokemuksia on jäänyt? Hyviä vinkkejä tai ajatuksia? Millä saada homma luistamaan vieläkin paremmin ja kuinka isoa tavaraa sinne sitten on mahdollista saada?

7

3900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkijnhuybnhbh

      Tuttua touhua. Vaimoni pieni nyrkki on ollut usein sisässäni. Lisäksi saan 30/7 kokoista straponia ja aaah.. hunajalla liukastettua kesäkurpitsaa.

      T: maso

    • Fistaan joskus itseäni. Kukaan muu ei ole fistannut minua. Minulla ei ole kovin suuret kädet, mutta ihan tarpeeksi suuret jotta se todella tuntuu pepussa.

      Itse aloitan yleensä pienemmillä leluilla, tapeilla ja dildoilla ja siirryn isompiin. Tällä tavalla on valmiiksi rento. Yleensä nipistän sormet yhteen "nipuksi" ja tungen hitaasti ne sisääni, kunnes koko käsi on sisällä. Sormet edellä. Tällä tavalla myös reikä pikkuhiljaa rentoutuu ja ottaa vastaan koko käden kun laittaa sormet yhteen niin että tulee paksummaksi pikkuhiljaa koko ajan. Voi kontrolloida tunnetta paremmin, ja rentoutuu samalla. Ei kannata yrittää laittaa nyrkkiä sen paksuimmasta kohdasta heti sisään, sillä se on kivuliasta. Parempi pikkuhiljaa rentoutua.

      • Sellainen lisäys, että jos fistaat miestäsi on ehkä parempi että hän ei runkkaa kun työntää kättä sisään. Itse olen huomannut että jos runkkaan samalla kun työnnän kättä sisään rupea jännittämään reikää jolloin sattuu. Kun käsi on kokonaan sisällä, runkkaaminen on sitten taivaallista.


    • ... oon kans aika pienikätinen, mutta ihan ei mahdu käsi sisään.. oonki vasta vuodenverran venytellyt anustani. Oon kyllä kans huomannu ton että runkatessa tulee jännitettyä reikää

    • freaks28

      Moi
      Minua on fistattu anukseen pari kertaa.
      Normi liukastetta ja pikkuhiljaa käsi sisään
      Peppu venyy ja käsi menee vauhdilla pepaan " handballing".

      Tarkoitus oli kokeilla joskus venyykö reikä lisää

      Fistaus tuntuu fistaajalle myös tosi hyvälle
      ainakin ovat sanoneet

    • karhu.pullo

      tyttöystävä fistasi usein ja otti samalla poskeen. yksikseen tavallinen olutpullo on suurin mitä olen kokeillut ja hyväksi havainnut.. samaa kokoluokkaa oleva kesäkurpitsa on paras mitä tiedän oikea muotoilu ja sopiva käyryys... järkyttäviä orgasmeja... aaah

    • Anonyymi

      Vaimo fistannu mua 3v nyt menee kaksinyrkkiä kerralla ja viikko sitte jalkakin ja lisää haluan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe