Miks Viikinkitie 11:sta on paljon vapaita omistus ja vuokrakämppiä vapaina. Ite aattelin jos ostais siitä asunnon ku olis duuni lähellä mut en kyllä tiedä uskallanko, kun ei siellä oikein porukka näytä viihtyvän.. Mikähän siellä oikein mättää, onko kellään tietoa..?
VIIKINKITIE 11, MISSÄ MÄTTÄÄ??!!!
13
4402
Vastaukset
- se ole
siellä missä kaikki kaupungin pahimmat pummit, sosiaalitapaukset ja juopot asu ??
- Räkä
Muutin itse sieltä pois muutama viikko sitten ja samoihin aikoihin muutti paljon nuorta väkeä pois. Oletan opiskelujen päättyneen ja nyt asunnot ovat uudestaan kierrossa. Jotkut myyvät, jotkut vuokraavat.
Ei siinä talossa minusta mikään mättänyt. Paikka muuttui hieman rauhattomammaksi keväällä kun sinne muutti muutama sosiaalitapaus, kesäksi nekin taas muuttivat pois. Osta hyvä mies kämppä sieltä. Hinta ei ole hirvittävä, remontoimalla saa mieleiseksi ja palvelut ovat lähellä.
Kyttääjät.net kertoo lisää joistakin yksityikohdista siellä. Ainoa syy pois muuttooni sieltä taas oli paremman asunnon ostaminen näsistä. - asunut
mee ostaa sielt asuntoa.. johan se tajuaa jos porukka lähtee menemää et ei siel voi selväjärkinen asua... ite asuin siellä puol vuotta ja se puolvuotinen oli yhtä kidutusta.. naapurista piti tehdä rikos ilmoituksia... ja yöllä sai pelätä et joku tunkeutuu sisää.. lappuja tuli postiluukust esim. uhkauksia... jos muutat tuohon taloon älä ainakaa B rappuun!!
- Ingri
Hei,
ei siellä taloyhtiössä ole mitään häikkää. Asunnot suurimmaksi osaksi nuorten aikuisten ensiasuntoja ollen sitten vuokra- tai omistussuhteessa. Kun elämäntilanteet muuttuvat matka jatkuu. Myimme siitä juuri yhden omistusasunnon nuorenparin perheenlisäännyksen johdosta heidän matkansa jatkuen kohden omakotitaloasumista;))
Taloyhtiö on hyvin hoidettu eikä mitään suuria remontteja tiedossa. Kohde erittäin hyvällä sijainnilla, lähellä keskustaa, ei läpiajoliikennettä suoraan talon edestä. Avarat, puistomaiset näkymät.
Kiinnostaisiko tulla tutustumaan kohteessa olevaan, juuri pintaremontoituun hyvä pohjaiseen kaksioon? Kohde on heti vapaa myyjä muuttanut toiselle paikkakunnalle työnperässä.
Alla linkki myynnissämme olevaan heti vapaaseen kaksioon:
https://www.jya.fi/kohde/ta12778/
Näyttö onnistuu lyhyelläkin varoitusajalla.- Ihanok
Mielestäni tuolla on ollut rauhallista pidempään (B rappu). Olisiko niin että häiriköt on saatu pois aikoinaan.
- asuja
Talon kunnosta pidetään huolta ja mielestäni ihan hyvä asua. Taitaa olla Porvoon isoimpia taloyhtiöitä.
Puistomainen ympäristö on mukava. - Loppuelämäni
Olen asunut Viikinkitiellä 38 vuotta ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ihmiset muuttavat ja uusia tulee tilalle. Ei tarvitse tulla kuin jokunen "huono" asukas niin talo saa huonon maineen. Nytten tällä hetkellä ei kuukaan juhli kello edes 22.00 jälkeen mutta tilannehan voi muuttua uuden vuokralaisen tai ostajan myötä.
- Anonyymi
Viikinkitie ollut useamman vuoden erittäin rauhallista. Taitaa asua vanhempaa sakkia.
Lyhyt matka keskustaan. Lidl, k supermarket ja tokmanni ja kuntosali lähellä. - Anonyymi
Vanha julkaisu. Nykyisin ainakin kevari ykkönen erittäin hyvä asua.
Kamppulaan en edelleenkään muuttaisi! - Anonyymi
Kevätkumpu 1 on kuin Gammelbacka. Älä osta tai vuokraa.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Veikkaan, että itse et asu täällä.
- Anonyymi
Hyvin hoidettu talo, jossa paljon tehty energiatehokkuuden eteen. Ihan normaali taloyhtiö jossa ihmiset muuttavat elämäntilanteen mukaan.
- Anonyymi
Olen asunut itse tuolla. Itselle jäi se kuva että iso osa asukkaista on iäkkäitä eikä siellä ole häiriöitä. Taloa on remontoitu paljon.mm. maalämpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389