Olen hankkimassa lumilinkoa.
Käyttökohde on omakotitalon ajoliittymä sekä pihapolut, jotka kolan levyisiä mutta mutkikkaita. Tontti on tasainen, paitsi yhden pitkähkön, ja hankalimman, pihapolun nousu on n. 7-8 astetta.
Pinnat ovat sorastettuja tai laatoitettuja.
Hankintaspeksit ovat muuten selvät, mutta pyörä- vai telavetoinen?
Pyörävetoinen olisi kuulema ketterämpi käänneltävä. Telavetoinen etenisi kinoksessa työntämättä mutta olisi kuulema raskaampi/oikukkaampi käänneltävä, siis pihan kiperimmissä shikaaneissa.
Kokemusperäiset valintaneuvot auttaisivat, kiitos! Aihe taitaa muutenkin olla
varsin ajankohtainen.
Lumilinko, tela- vai pyörävetoinen?
3
2596
Vastaukset
Ei ollut syyskuussa ihan ajankohtainen eikä taida olla vielä just nytkään, kun lupaillaan vielä 10 päiväksi lämmintä. Toki varminta on ostaa nyt, kun lumilinkoja vielä saa. Ku lumi tulee, niin kaikki loppuvat taas.
Itse olen katsellut sellaisia 1300 euron kieppeillä olevia pienehköjä lumilinkoja, joissa on pyörät. Nyt olen kuitenkin kallistumassa n. 2000 euron hintaluokkaan, jossa on jo lämmitetyt kahvat sekä ohjaustehostin (saa käännettyä pihassa paremmin). Husqvarna ST 276EP juuri nyt vaikuttaisi sopivalta. Mahtaako kenelläkään olla siitä tai vastaavasta kokemusta?- Lumimies.2011
lähtisin näistä hakemaan sopivaa, ja kääntyy se telakone, vaikka paikallaan, kutn panssarivaunu, ja menee vaikka minne, :http://www.loukko.com/site?node_id=52&cls_luokittelu=14.07
- 4wdsss
Pyörävetoiseen saa edullisesti tehtyä tai ostettua ketjut,ja nopea laittaa paikoilleen jos tarvetta.Jos pyörä hajoaa edullinen myös ostaa se.Pyörävetoinen kääntyy helpommin.Tässä muutamia pyörällisen etuja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894